Wiedźmin 3: Krew i wino - M3 Zamek Dun Tynne
Wiedźmin 3: Krew i wino - M3 Zamek Dun Tynne
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Mantikory" - Miejsce zdobycia diagramu rękawic wiedźmińskiego cechu mantikory.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa, diagramu arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu gryfa oraz diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu gryfa.
"Zlecenie: Łaciate kłopoty" - Legowisko oszluzgów (slyzard).
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu gryfa, diagramu arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu gryfa oraz diagramu arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, diagramu arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz diagramu arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
"Zlecenie: Łaciate kłopoty" - Jest to kontrakt wiedźmiński. Musisz porozmawiać z zarządzcą kamieniołomu.
"Komu w drogę, temu w czas" - To zwykły quest poboczny. Musisz ponownie porozmawiać z brygadzistą z kamieniołomu.
"Cystus zawsze spłaca swe długi" - Zabierz list ze zwłok leżących przy studni.
"Czarna Wdowa" - miejsce znalezienia listu oraz klucza.
"O czym szepczą grzyby" - Miejsce spotkania z pustelniczką.
"Zlecenie: monstrum z Tufo" - Winnica Tufo, w której Geralt musi spotkać się z Monsieur de Bourbeau.
"Szturm na Dun Tynne" - Miejsce rozpoczęcia ataku na zamek.
Strzeżony skarb
Zabij barghesty (poziom 38) i przeszukaj wiszące na drzewie zwłoki
Szkodniki w winnicy
Zabij kikimory (poziom 36) i zniszcz ich gniazdo.
Siedlisko potworów
Oczyść jaskinię z kikimor (poziom 44) i zniszcz ich gniazdo. W środku znajdziesz także zwłoki, które musisz przeszukać.
Szkodniki w winnicy
Zabij kikimory (poziom 36) i zniszcz ich gniazdo.
Błędny rycerz w potrzebie
Zabij grasantów (poziom 44) i uratuj błędnego rycerza.
Obozowisko bandytów
Zabij grasantów (poziom 40) i przeszukaj skrzynię.
Strzeżony skarb
Wejdź do jaskini znajdującej się w punkcie 4 i oczyść ją z upiorów (42 poziom). Po walce przeszukaj zwłoki leżące w rogu.
Opuszczone miejsce
Oczyść miejsce z grasantów (poziom 44).
Ukryty skarb
Zabij upiornego rycerza (poziom 47) i przeszukaj zwłoki leżące obok studni. Quest "Cystus zawsze spłaca swe długi"
Ludzie w opałach
Pozbądź się grasantów (poziom 44) i uwolnij uwięzionego w klatce kupca. Klucz do klatki znajdziesz na podeście, obok drzewa.
Miejsce mocy
Miejsce mocy zwiększające moc znaku Igni znajduje się w jaskini. Wejście do niej znajdziesz w zachodniej części.
Obozowisko bandytów
Zabij grasantów (poziom 48) i przeszukaj skrzynię.
Strzeżony skarb
Zabij oszluzga (poziom 44) i przeszukaj zwłoki. Znajdziesz przy nich rzadki schemat - Rękawice beauclairskiego oficera.
Kryjówka Hanzy
Zabij wszystkich grasantów (poziom 40) i wygraj walkę z ich liderem - Cystusem Czteropalcym, który znajduje się na wieży.
Obozowisko bandytów
Zabij wszystkich grasantów (poziom 44) i przeszukaj skrzynię znajdującą się obok namiotu.
Siedlisko potworów
Oczyść jaskinię z wampirów - Garkain oraz Fleder (44 poziom). Po walce przeszukaj szkatułkę leżącą obok zwłok.
Gniazdo potworów
Zabij widłogona (45 poziom) i zniszcz jego gniazdo.
Siedlisko potworów
Pozbądź się wilków (poziom 35) krążących w okolicach jaskini i stocz walkę z ich przywódcą - wilkołakiem (poziom 48). W jaskini znajdziesz także skrzynię, a w niej arcymistrzowski schemat srebrnego miecza - Geszeft.
Opuszczone miejsce
Zabij wilkołaka (poziom 48), by wyzwolić miejsce.
Strzeżony skarb
Przeszukaj zwłoki leżące w szopie i zabij bruxę (poziom 44).
Zlecenie winiarzy: Wzgórze Dun Tynne
Porozmawiaj z winiarzem, by odebrać zlecenie i oczyść jaskinię ze skolopendromorfów (poziom 43).
Ukryty skarb
Pozbądź się utopców (poziom 35) i przeszukaj zwłoki leżące na brzegu. Quest - "Czarna Wdowa".

M3 Zamek Dun Tynne | Mapy Toussaint | Wiedźmin Krew i Wino

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyższa mapa prezentuje wschodnią część księstwa Toussaint. Na mapie zaznaczone zostały najważniejsze lokacje z tego fragmentu księstwa, aczkolwiek informuje też ona między innymi o miejscach odblokowywania questów i lokalizacjach drogowskazów pomocnych w szybkiej podróży po księstwie. Najważniejszą lokacją na mapie M3 jest tytułowy Zamek Dun Tynne (Dun Tynne Castle) wraz z otaczającymi go ziemiami. W tej części księstwa znajdują się też jednak między innymi Karczma "Kuroliszek" (The Cockatrice Inn) oraz Zamek Mont Crane (Mont Crane Castle).

Zadania rozpoczynające się na mapie M3

  • Cystus zawsze spłaca swe długi (Filibert Always Pays His Debts) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Czarna wdowa (The Black Widow) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Komu w drogę, temu w czas (Big Feet to Fill) - zadanie poboczne
  • O czym szepczą grzyby (Equine Phantoms) - kontrakt wiedźmiński
  • Zlecenie: Łaciate kłopoty (Contract: Bovine Blues) - kontrakt wiedźmiński
  • Zlecenie: Monstrum z Tufo (Contract: The Tufo Monster) - kontrakt wiedźmiński

Ważne informacje na temat mapy M3

  • Temat eksploracji Zamku Dun Tynne przez większość gry możesz kompletnie ignorować, albowiem lokację tę odwiedza się dopiero w trakcie zaliczania jednego z późniejszych głównych questów - Szturm na Dun Tynne.
  • Drugim z większych zamków na mapie M3 jest Zamek Mont Crane. Jest on siedzibą hanzy i oznacza to spore kłopoty. Dolny dziedziniec możesz jeszcze zdołać zabezpieczyć słabszą postacią, ale pozbycie się wszystkich wrogów z górnego dziedzińca (w tym lidera bandytów) wymaga grania wysokopoziomowym Geraltem. Warto doddać, że w lokacji tej odnajduje się schematy arcymistrzowskiego rynsztunku.
  • Początkowo dobrze jest trzymać się z dala od Ruin fortu Ussar, bo znajduje się tam gniazdo oszluzgów (latających smokopodobnych stworzeń). Ich eksterminacją najlepiej jest zająć się dopiero po odblokowaniu kontraktu wiedźmińskiego Zlecenie: Łaciate kłopoty.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-10-25
19:47

Darka21 Junior

Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina

Komentarz: Darka21
2017-01-09
17:06

Guru567 Centurion

Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.

Komentarz: Guru567
2017-03-18
16:12

man of kin Legionista

ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?

Komentarz: man of kin
2017-03-21
23:49

not2pun Senator

not2pun

o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe

normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne

pewno jak to na konsoli błąd jakiś

Komentarz: not2pun
2017-07-09
21:51

yarocorpse Centurion

yarocorpse
😡

Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?

Komentarz: yarocorpse
2017-12-11
21:04

wysłannik Centurion

wysłannik

Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.

Komentarz: wysłannik
2018-06-14
11:35

mariusz695 Legionista

Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)

Komentarz: mariusz695
2020-07-11
20:54

ma71check Junior

Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają

Komentarz: ma71check
2021-06-17
04:39

Biały Ikar Chorąży

Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.

I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?

Komentarz: Biały Ikar
2022-12-11
18:08

user2978678585 Junior

😒

Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie

Proszę no pomóżcie!

Komentarz: user2978678585

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl