Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
Aktualizacja:
Zadanie to dotyczy odnalezienia wszystkich sześciu diagramów wiedźmińskiego arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły mantikory. O szansie przystąpienia do tego questu możesz dowiedzieć się dzięki spotkaniu się z mistrzem płatnerskim Zdravko w mieście Beauclair w ramach pobocznego zadania Więcej niż mistrz (alternatywnie może ono też zostać dodane do dziennika po znalezieniu jednego z diagramów bez niczyjej pomocy). Kolejne diagramy teoretycznie możesz odnajdywać w dowolnej kolejności, ale lepiej jest podążać zgodnie z kolejnymi krokami tego questu, dzięki czemu Geralt będzie oprócz nowych diagramów będzie odnajdywał również podpowiedzi odnośnie lokalizacji kolejnych tego typu obiektów.
- Mapa elementów rynsztunku szkoły mantikory
- Diagram stalowego miecza
- Diagram zbroi
- Diagram butów i spodni
- Diagram srebrnego miecza
- Diagram rękawic
- Statystyki rynsztunku szkoły mantikory
Uwaga - Za zakładanie większej liczby elementów ekwipunku z tej wiedźmińskiej szkoły przewidziane są premie:
- Założenie trzech elementów rynsztunku szkoły mantikory - Szansa na trafienie krytyczne i krytyczne obrażenia dotyczy również petard.
- Założenie wszystkich sześciu elementów rynsztunku szkoły mantikory - Maksymalna liczba ładunków wszystkich produktów alchemicznych zostaje zwiększona o 1.
Mapa elementów rynsztunku szkoły mantikory

Oznaczenia z mapy:
1 - Więzienie Bastoigne - Diagram stalowego miecza szkoły mantikory
2 - Jaskinia - Diagram zbroi szkoły mantikory
3,4 - Świątynia Lebiody - Diagramy spodni i butów szkoły mantikory
5 - Jaskinia z Ukrytą Kaplicą - Diagram srebrnego miecza szkoły mantikory
6 - Jezioro Oczyszczenia - Diagram rękawic szkoły mantikory
Diagram stalowego miecza
Udaj się do ruin więzienia Bastoigne

Więzienie Bastoigne znajduje się w zachodniej części księstwa Toussaint. Po dotarciu do ruin zajmij się ich eksploracją. Nie zbliżaj się do przebywającej w zaznaczonym obszarze zakapturzonej kobiety (w rzeczywistości potężnej wampirzycy), albowiem jest ona powiązana z odrębnym questem Eksperyment więzienny. Zamiast tego zainteresuj się pokazaną na obrazku zniszczoną wieżą. Wdrap się na lewy murek i następnie na mały drewniany balkonik. Dotrzyj w ten sposób do wieży.

Po lewej stronie jest skrytka. Znajdziesz w niej diagram stalowego miecza wiedźmińskiego cechu mantikory (Diagram: Manticore steel sword) oraz dziennik więźnia (Prisoner's Journal). Zapoznaj się z treścią dziennika żeby pozyskać namiary na jaskinię z kolejnym schematem.
Diagram zbroi
Udaj się do jaskini, w której przebywał Lebioda

Jaskinia znajduje się w południowo-wschodniej części księstwa. W dotarciu do wejścia do jaskini Geraltowi najprawdopodobniej przeszkodzą dwie pantery. Zanim przystąpisz do walk z nimi rozważ nałożenie olejku przeciw bestiom na broń. Podczas właściwej potyczki wykonuj więcej niż zazwyczaj uskoków, bo pantery są bardzo zwinne. Atakuj je ponadto do kolei. Wejdź po walce do jaskini i przejdź do jej ostatniej komnaty.
Przeszukaj pomieszczenie

W trakcie pobytu w ostatnim pomieszczeniu jaskini możesz odczytać napisy na ścianach oraz zbadać notatki odnajdywane dzięki korzystaniu z wiedźmińskich zmysłów. Docelowo musisz zająć się zbadaniem notatki zaznaczonej na powyższym obrazku i zabrać wotum Mertena (Merten's prayer). Po jego przeczytaniu zdobędziesz diagram zbroi wiedźmińskiego cechu mantikory (Diagram: Manticore armor) oraz namiary na miejsce ukrycia kolejnego artefaktu.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Podstawowe informacje | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek | Wiedźmin
- Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Kota | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Gryfa | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Darka21 Junior
Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina
Guru567 Centurion
Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.
man of kin Legionista
ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?
not2pun Senator
o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe
normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne
pewno jak to na konsoli błąd jakiś
yarocorpse Centurion
Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?
wysłannik Centurion
Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.
mariusz695 Legionista
Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)
ma71check Junior
Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają
Biały Ikar Chorąży
Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.
I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?
user2978678585 Junior
Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie
Proszę no pomóżcie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
