Test Drive Unlimited: Klasa mB
Aktualizacja:
The Roof of the WorldPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Limit: 3 minuty 15 sekund | ![]() |
Wszystkie zadania związane z motocyklami radziłbym wykonywać przy użyciu modeli firmy MV. Są one bardzo szybkie i przewyższają parametrami porównywalne modele Ducati. W przypadku grupy B będzie to MV Agusta F4 Brutale 910S. Motocykl ten należy też oczywiście stuningować (kosztuje to 20000 dolarów). Jeśli wcześniej nie miałeś do czynienia z motocyklami, to ta próba sprawi ci mnóstwo problemów. Będziesz bowiem musiał do perfekcji opanować pokonywanie zakrętów, tym bardziej, iż będziesz tu miał do czynienia z dużą ilością szykan i ostrych nawrotów. Czasu na wykonanie zadania jest jednak dość dużo. Pamiętaj też, że czasem lepiej jest trochę zwolnić niż spaść z motocykla (np. w wyniku uderzenia o metalową barierkę). Staraj się w miarę szybko pokonywać pierwsze łuki (#1), tak aby nie stracić już na starcie cennych sekund. Uważaj przy szybko pokonywanych zjazdach (#2). Można tu bardzo łatwo wypaść poza ustalony tor jazdy. Z czasem zaczną się niestety pojawiać wspomniane już zdradliwe szykany (#3). Koncentruj się na utrzymaniu prawidłowego toru przejazdu. W kilku miejscach natrafisz też na dość niebezpieczne wzniesienia (#4). Pod koniec będziesz natomiast mógł wykonać niewielki skok.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
The DropPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów | ![]() |
Wyścig ten jest już na szczęście zdecydowanie prostszy od wyżej opisanej próby. Radziłbym wykorzystać ten sam motocykl. Zadbaj żeby był on stuningowany. Z wyjściem na prowadzenie nie powinieneś mieć szczególnych problemów. Nie pochylaj się zbytnio, gdyż trasa składa się z dużej ilości prostych i łagodnych łuków. Uważaj na stosunkowo wymagający skręt w prawo (#1), który powinien się bardzo szybko pojawić. Nie musisz się na szczęście martwić o ruch uliczny. Z pokonywaniem większości zakrętów nie powinieneś mieć żadnych problemów. Uważaj jedynie na niewielkie "hopki" (#2). W miejscach takich warto nieco zwolnić.
![]() | ![]() |
130 mph downtownPoziom: Champion Nagroda: 50000 dolarów Przekroczyć o: 202 km/h | ![]() |
Zadanie to nie powinno ci sprawić dużych problemów, ale tylko wtedy gdy korzystanie z motocykla masz już dość dobrze opanowane. Podobnie jak wcześniej, będziesz musiał podążać zgodnie z ustaloną ścieżką. Nie będziesz też mógł popełniać żadnych poważniejszych błędów, gdyż wymagany limit ustalony został na dość wysokim poziomie. Na początek będziesz oczywiście musiał skręcić w prawo (#1). Po dojechaniu do skrzyżowania skręć w lewo, ale po kilkunastu metrach zawróć (#2). Chodzi oczywiście o to żeby nabrać odpowiedniego rozpędu. Jedź do samego końca, tak aby po zewnętrznej dotrzeć do kolejnego radaru (#3). Do zaliczenia pozostał ci już tylko jeden checkpoint. Będziesz się tu musiał MAKSYMALNIE rozpędzić (#4).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













