Test Drive Unlimited: Mercedes-Benz
Aktualizacja:
Mercedes-Benz CLK 55 AMG

Salon: MERCEDES-BENZ
Cena: 89400$
Współczynniki: 62/24/65/77
Osiągi: 250/4.8/362
Klasa: D
Ocena: Pojazdu tego absolutnie nie mógłbym polecić, tym bardziej, iż w grupie D znajduje się wiele ciekawszych wozów. CLK 55 jest przede wszystkim bardzo niestabilny podczas pokonywania zakrętów. Jeśli już koniecznie chcesz mieć ten model, zdecyduj się na mocniejszą wersję DTM.
Mercedes-Benz CLK DTM AMG

Salon: MERCEDES-BENZ
Cena: 240000$
Współczynniki: 77/52/85/77
Osiągi: 320/3.8/582
Klasa: B
Ocena: Auto to jest już zdecydowanie lepsze od standardowej wersji od AMG, aczkolwiek w grupie B również będzie można odnaleźć ciekawsze wozy. Najważniejsze jest jednak to, iż jazda nie sprawia żadnych problemów, tak więc można spokojnie pokonywać nawet ostrzejsze zakręty.
Mercedes-Benz CLS 55 AMG

Salon: MERCEDES-BENZ
Cena: 107000$
Współczynniki: 65/24/63/77
Osiągi: 250/4.6/469
Klasa: D
Ocena: Pojazd ten warto wybrać wyłącznie wtedy, gdy zależy ci na ładnej i w miarę szybkiej limuzynie. Ostrzegam jednak, gdyż auto to wypada gorzej od tradycyjnych coupe, jak chociażby Maserati GranSport. CLS musi być ponadto poddany tuningowi.
Mercedes-Benz SLR McLaren

Salon: MERCEDES-BENZ
Cena: 460000$
Współczynniki: 81/57/82/90
Osiągi: 334/3.5/617
Klasa: A
Ocena: Ciekawa propozycja, choć oczywiście w klasie A będzie można odnaleźć zdecydowanie mocniejsze pojazdy. Mimo wszystko, obok SLR-a nie można przejść obojętnie. Na wyrazy uznania zasługuje między innymi łatwość prowadzenia tego wozu. SLR ma też wyśmienite hamulce.
Mercedes-Benz SLK 55 AMG

Salon: MERCEDES-BENZ
Cena: 72850$
Współczynniki: 60/24/77/77
Osiągi: 250/4.9/360
Klasa: D
Ocena: Sympatyczny mały wozik, który ustępuje co prawda swoim kolegom z grupy osiągami, ale przewyższa ich za to przyczepnością oraz łatwością prowadzenia. Praktycznie każdy zakręt można pokonać w dokładnie taki sposób, w jaki się to początkowo zaplanowało.
Mercedes-Benz SL 65 AMG

Salon: MERCEDES-BENZ
Cena: 225000$
Współczynniki: 71/24/72/71
Osiągi: 250/4.2/612
Klasa: C
Ocena: Na temat tego wozu nie można niestety powiedzieć wiele dobrego. SL 65 jest przede wszystkim stosunkowo wolny, ale wynika to z seryjnego ograniczenia maksymalnej prędkości. Auto to ma też niewielki promień skrętu, co niektórym osobom może się nie spodobać.
Mercedes-Benz 300 SL Gullwing

Salon: EUROPEAN CLASSIC
Cena: 300000$
Współczynniki: 11/10/45/27
Osiągi: 217/8.2/240
Klasa: G
Ocena: To kolejny przedstawiciel klasy G, na którego jedynie miło się patrzy. Do brania udziału w wyścigach pojazd ten zupełnie się nie nadaje. Gullwing jest ekstremalnie wolny, a na dodatek bardzo niestabilny na zakrętach. Auto tylko dla (bogatych) kolekcjonerów.
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Samochody
- Test Drive Unlimited: Ogólne informacje
- Test Drive Unlimited: AC
- Test Drive Unlimited: Alfa Romeo
- Test Drive Unlimited: Ascari
- Test Drive Unlimited: Aston Martin
- Test Drive Unlimited: Audi
- Test Drive Unlimited: Cadillac
- Test Drive Unlimited: Catheram
- Test Drive Unlimited: Chevrolet
- Test Drive Unlimited: Chrysler
- Test Drive Unlimited: Dodge
- Test Drive Unlimited: Ducati
- Test Drive Unlimited: Farboud
- Test Drive Unlimited: Ferrari
- Test Drive Unlimited: Ford
- Test Drive Unlimited: Jaguar
- Test Drive Unlimited: Kawasaki
- Test Drive Unlimited: Koenigsegg
- Test Drive Unlimited: Lamborghini
- Test Drive Unlimited: Lotus
- Test Drive Unlimited: Maserati
- Test Drive Unlimited: McLaren
- Test Drive Unlimited: Mercedes-Benz
- Test Drive Unlimited: MV Agusta
- Test Drive Unlimited: Nissan
- Test Drive Unlimited: Noble
- Test Drive Unlimited: Pagani
- Test Drive Unlimited: Pontiac
- Test Drive Unlimited: Saleen
- Test Drive Unlimited: Saturn
- Test Drive Unlimited: Shelby
- Test Drive Unlimited: Spyker
- Test Drive Unlimited: Triumph
- Test Drive Unlimited: TVR
- Test Drive Unlimited: Volkswagen
- Test Drive Unlimited: Wiesmann
- Test Drive Unlimited: Samochody
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
redan Generał
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
preDratronIX Senator
Ok, dzięki, postaram się w filtrach pogrzebać :)
redan Generał
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
preDratronIX Senator
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
bartek53 Junior
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
zanonimizowany673892 Junior
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
deton24 Pretorianin
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
dariusf Junior
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
dariusf Junior
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
