Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
Aktualizacja:
A Serious Test of Car ControlPoziom: Amateur Nagroda: 12000 dolarów Limit: 3 minuty 25 sekund | ![]() |
Twoją szczególną uwagę powinien zwrócić pasek, który będzie widoczny po lewej stronie ekranu. Oznacza on limit pomyłek, które będziesz mógł popełnić. Za każdym razem gdy zjedziesz na pobocze lub w coś uderzysz, odjęte zostaną punkty. Ponadto po ukończeniu wyścigu pojawią się karne sekundy. W ekstremalnych przypadkach będzie to nawet kilka sekund, tak więc nie możesz popełniać zbyt dużej ilości błędów. Jeśli chodzi o trasę, najwięcej problemów sprawi ci zapewne utrzymanie auta na szybko pokonywanych łukach (#1). Uważaj też na gęsty ruch uliczny. W dalszej części przejazdu pojawią się też niewielkie, ale bardzo zdradliwe wzniesienia (#2) oraz gorzej oświetlone fragmenty trasy. Pamiętaj jednak o tym, że czasu na dotarcie do mety masz wystarczająco dużo.
![]() | ![]() |
A Rugged RoutePoziom: Amateur Nagroda: 15000 dolarów Limit: 4 minuty 45 sekund | ![]() |
Przejazd ten jest tak dobrze płatny właściwie tylko dlatego, że na trasie musisz spędzić prawie 5 minut. Dysponując odpowiednio szybkim wozem, nie masz się jednak czego obawiać. W początkowej fazie wyścigu czeka Cię przede wszystkim kilka łagodnych łuków, które muszą być jednak pokonywane w bezbłędny i szybki sposób. Schody rozpoczną się dopiero przy ostrym skręcie w lewo, który ukazałem na screenie (#1). Kawałek dalej czeka Cię kolejny ostry zakręt. Ponadto w końcowej części przejazdu będziesz musiał uporać się z kilkoma ostrzejszymi łukami (#2), na których można jednak wykonywać ładne drifty. :-) Uwaga! Także i tu musisz dbać o pozostawanie na trasie. W przeciwnym przypadku ukarany zostaniesz dodatkowymi sekundami.
![]() | ![]() |
Asphalt KingPoziom: Amateur Nagroda: 20000 dolarów | ![]() |
W wyścigu tym najważniejszą rolę odegra dobry start. Będziesz musiał naprawdę postarać się, tak aby szybko zdobyć prowadzenie, szczególnie jeśli dysponujesz jednym z wolniejszych pojazdów. W tym celu musisz bezbłędnie pokonać dwa łagodne łuki w prawo, ze szczególnym uwzględnieniem niewielkiej "hopki", którą przedstawiłem na screenie (#1). Po pokonaniu dwóch prostopadłych zakrętów znajdziesz się na autostradzie. Pędź przed siebie. Nie możesz zwalniać, ani nie wpaść na pojazdy cywilne czy znajdujące się przy trasie obiekty. Po około czterech minutach jazdy dotrzesz do ostrzejszych zakrętów (#2). Są one bardzo zdradliwe. Konieczne zwalniaj, tak aby nie wypaść na zewnętrzną. Na szczęście powinieneś dysponować sporą przewagą, tak więc nawet jeśli popełnisz jakiś błąd, to nic złego się raczej nie stanie. Dotarcie do mety powinno ci zająć ponad 5 minut.
![]() | ![]() |
The Madinier LoopPoziom: Amateur Nagroda: 30000 dolarów | ![]() |
Stosunkowo wysoka wygrana może sugerować, iż będziemy mieli do czynienia z wymagającym wyścigiem. Tak też jest w rzeczywistości. W sumie będziesz musiał pokonać trzy okrążenia. Sprawne pokonywanie zakrętów będzie odgrywało kluczową rolę, zarówno w celu utrzymania prowadzenia, jak i uniknięcia ewentualnych kar. Pierwszy ostry nawrót w prawo pojawi się tuż po starcie (#1). To doskonała okazja do tego żeby kogoś wyprzedzić, lecz pamiętaj o pasku uszkodzeń. Kawałek dalej będziesz musiał perfekcyjnie wymierzyć zakręt, tym razem skręcając w lewo (#2). Po drodze będziesz oczywiście mijał łagodniejsze łuki. Uważaj na bardzo zdradliwą, nieoświetloną szykanę (#3). W dalszej części okrążenia czekają Cię głównie łatwe, prostopadłe zakręty. Jedynie ostatni nawrót w prawo (#4) może sprawić ci więcej problemów. Musisz po prostu wcześniej zacząć hamować. Pamiętaj o tym żeby nie ścinać zakrętów!
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














