Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

A Serious Test of Car Control

Poziom: Amateur

Nagroda: 12000 dolarów

Limit: 3 minuty 25 sekund

Twoją szczególną uwagę powinien zwrócić pasek, który będzie widoczny po lewej stronie ekranu - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Twoją szczególną uwagę powinien zwrócić pasek, który będzie widoczny po lewej stronie ekranu. Oznacza on limit pomyłek, które będziesz mógł popełnić. Za każdym razem gdy zjedziesz na pobocze lub w coś uderzysz, odjęte zostaną punkty. Ponadto po ukończeniu wyścigu pojawią się karne sekundy. W ekstremalnych przypadkach będzie to nawet kilka sekund, tak więc nie możesz popełniać zbyt dużej ilości błędów. Jeśli chodzi o trasę, najwięcej problemów sprawi ci zapewne utrzymanie auta na szybko pokonywanych łukach (#1). Uważaj też na gęsty ruch uliczny. W dalszej części przejazdu pojawią się też niewielkie, ale bardzo zdradliwe wzniesienia (#2) oraz gorzej oświetlone fragmenty trasy. Pamiętaj jednak o tym, że czasu na dotarcie do mety masz wystarczająco dużo.

1 - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Poziom: Amateur - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

A Rugged Route

Poziom: Amateur

Nagroda: 15000 dolarów

Limit: 4 minuty 45 sekund

Przejazd ten jest tak dobrze płatny właściwie tylko dlatego, że na trasie musisz spędzić prawie 5 minut - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Przejazd ten jest tak dobrze płatny właściwie tylko dlatego, że na trasie musisz spędzić prawie 5 minut. Dysponując odpowiednio szybkim wozem, nie masz się jednak czego obawiać. W początkowej fazie wyścigu czeka Cię przede wszystkim kilka łagodnych łuków, które muszą być jednak pokonywane w bezbłędny i szybki sposób. Schody rozpoczną się dopiero przy ostrym skręcie w lewo, który ukazałem na screenie (#1). Kawałek dalej czeka Cię kolejny ostry zakręt. Ponadto w końcowej części przejazdu będziesz musiał uporać się z kilkoma ostrzejszymi łukami (#2), na których można jednak wykonywać ładne drifty. :-) Uwaga! Także i tu musisz dbać o pozostawanie na trasie. W przeciwnym przypadku ukarany zostaniesz dodatkowymi sekundami.

2 - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Poziom: Amateur - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Asphalt King

Poziom: Amateur

Nagroda: 20000 dolarów

W wyścigu tym najważniejszą rolę odegra dobry start - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

W wyścigu tym najważniejszą rolę odegra dobry start. Będziesz musiał naprawdę postarać się, tak aby szybko zdobyć prowadzenie, szczególnie jeśli dysponujesz jednym z wolniejszych pojazdów. W tym celu musisz bezbłędnie pokonać dwa łagodne łuki w prawo, ze szczególnym uwzględnieniem niewielkiej "hopki", którą przedstawiłem na screenie (#1). Po pokonaniu dwóch prostopadłych zakrętów znajdziesz się na autostradzie. Pędź przed siebie. Nie możesz zwalniać, ani nie wpaść na pojazdy cywilne czy znajdujące się przy trasie obiekty. Po około czterech minutach jazdy dotrzesz do ostrzejszych zakrętów (#2). Są one bardzo zdradliwe. Konieczne zwalniaj, tak aby nie wypaść na zewnętrzną. Na szczęście powinieneś dysponować sporą przewagą, tak więc nawet jeśli popełnisz jakiś błąd, to nic złego się raczej nie stanie. Dotarcie do mety powinno ci zająć ponad 5 minut.

3 - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Poziom: Amateur - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

The Madinier Loop

Poziom: Amateur

Nagroda: 30000 dolarów

Stosunkowo wysoka wygrana może sugerować, iż będziemy mieli do czynienia z wymagającym wyścigiem - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Stosunkowo wysoka wygrana może sugerować, iż będziemy mieli do czynienia z wymagającym wyścigiem. Tak też jest w rzeczywistości. W sumie będziesz musiał pokonać trzy okrążenia. Sprawne pokonywanie zakrętów będzie odgrywało kluczową rolę, zarówno w celu utrzymania prowadzenia, jak i uniknięcia ewentualnych kar. Pierwszy ostry nawrót w prawo pojawi się tuż po starcie (#1). To doskonała okazja do tego żeby kogoś wyprzedzić, lecz pamiętaj o pasku uszkodzeń. Kawałek dalej będziesz musiał perfekcyjnie wymierzyć zakręt, tym razem skręcając w lewo (#2). Po drodze będziesz oczywiście mijał łagodniejsze łuki. Uważaj na bardzo zdradliwą, nieoświetloną szykanę (#3). W dalszej części okrążenia czekają Cię głównie łatwe, prostopadłe zakręty. Jedynie ostatni nawrót w prawo (#4) może sprawić ci więcej problemów. Musisz po prostu wcześniej zacząć hamować. Pamiętaj o tym żeby nie ścinać zakrętów!

4 - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
5 - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
6 - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
7 - Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Podobało się?

0

Test Drive Unlimited

5 września 2006

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2011-08-16
23:30

redan Generał

redan

tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)

Komentarz: redan
2011-08-16
23:35

preDratronIX Senator

preDratronIX

Ok, dzięki, postaram się w filtrach pogrzebać :)

Komentarz: preDratronIX
2011-08-16
23:37

redan Generał

redan

pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.

Komentarz: redan
2011-08-16
23:47

preDratronIX Senator

preDratronIX

aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.

Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d

Komentarz: preDratronIX
2011-10-16
10:42

bartek53 Junior

😡

mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??

Komentarz: bartek53
2013-08-10
00:01

zanonimizowany673892 Junior

😡

Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty

Komentarz: zanonimizowany673892
2014-08-15
09:16

zanonimizowany1022054 Junior

Jak zobaczyć więcej?

Komentarz: zanonimizowany1022054
2018-10-25
21:25

deton24 Pretorianin

deton24

Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).

Komentarz: deton24
2023-01-14
14:16

dariusf Junior

Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO

Komentarz: dariusf
2023-01-14
14:23

dariusf Junior

Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a

Komentarz: dariusf

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl