Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
Aktualizacja:
Ascent of the PacautPoziom: Expert Nagroda: 25000 dolarów Limit: 1 minuta 20 sekund | ![]() |
Odpowiedni dobór auta do tego zadania odgrywa istotną rolę. Jeśli radzisz sobie z obsługą TVR-ów, warto zdecydować się na jeden z modeli tej marki. W przeciwnym wypadku możesz wziąć trochę stabilniejszego na zakrętach Lotusa Exige lub wyjątkowo bezpiecznego Astona Martina Vanquisha. Tak czy siak, najwięcej problemów sprawi ci pokonanie dwóch bardzo ostrych nawrotów. Pierwszy nawrót pojawi się niedługo po starcie (#1). Warto tu mocno zwolnić, szczególnie jeśli dysponujesz autem z dobrym przyśpieszeniem. To samo tyczy się lewego nawrotu (#2). Końcówka jest równie wymagająca. Musisz pokonać kilka ostrych i następujących po sobie zakrętów.
![]() | ![]() |
Give me Speed!Poziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Przekroczyć o: 194 km/h | ![]() |
Podobnie jak w przypadku wielu innych zadań z tej grupy, będziesz musiał bezbłędnie zaplanować odpowiednią trasę przejazdu. Nie musisz natomiast dysponować szybkim pojazdem, gdyż czasu na dotarcie do fotoradarów jest bardzo dużo. Lepiej więc skusić się na coś przyczepnego, choć dobre przyśpieszenia też będą wskazane. Pierwszy checkpoint jest bardzo prosty. Musisz jedynie pędzić, nie wpadając na ruch uliczny. Przed dotarciem do fotoradaru czeka Cię łagodna szykana (#1). Nie możesz tu zbytnio zwolnić, ani nie wpaść na nadjeżdżające auta. Analogicznie postąp z kolejnym radarem . Teraz musisz jednak błyskawicznie zjechać na niżej położony pas drogi (#2). Kolejny radar znajduje się za ostrzejszym zakrętem (#3). Nie martw się tym, że nie będziesz się tu mógł rozpędzić. Zamiast tego zacznij przyśpieszać, przemieszczając się w stronę ostatniego checkpointu (#4). Uważaj na ruch uliczny. Osiągnięcie dobrej prędkości powinno być równoznaczne z zaliczeniem tego wyzwania.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Total FreedomPoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Przekroczyć o: 186 km/h | ![]() |
Jest to bardzo proste wyzwanie, zakładając jednak, iż dysponujesz odpowiednio szybkim i zwrotnym wozem. Osobiście radziłbym zdecydować się na TVR Sagrisa lub najmocniejszą wersję Lotusa Exige. Do pokonania masz 7 bramek, ale czasu jest mnóstwo. Na dodatek już po zaliczeniu 6 fotoradarów powinieneś zbliżyć się do wymaganej przez grę puli. Dotarcie do pierwszego radaru jest banalnie proste. Uważaj jednak na dużą skocznię. Skieruj się teraz w prawo (#1), tak aby zbliżyć się do kolejnego checkpointu. W sumie dojedziesz do dwóch różnych radarów. W tym celu będziesz też musiał przejechać przez większe skrzyżowanie (#2). W pewnym miejscu będziesz musiał skręcić w lewo (#3). Do zaliczenia masz tu kolejny radar. Udaj się teraz w lewo, a następnie w prawo. Przejedź przez piąty checkpoint. Dojedziesz do rozjazdu (#4). Odnajdziesz tu dwa ostatnie radary. Osobiście radziłbym wybrać lewą ścieżkę, zawrócić i dojechać do ostatniego checkpointu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
redan Generał
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
preDratronIX Senator
Ok, dzięki, postaram się w filtrach pogrzebać :)
redan Generał
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
preDratronIX Senator
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
bartek53 Junior
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
zanonimizowany673892 Junior
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
deton24 Pretorianin
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
dariusf Junior
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
dariusf Junior
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













