Test Drive Unlimited: Jaguar
Aktualizacja:
Jaguar Type E Coupe

Salon: EUROPEAN CLASSIC
Cena: 40000$
Współczynniki: 26/22/35/52
Osiągi: 246/7.2/265
Klasa: G
Ocena: Maszyna ta zupełnie niestety nie przyda się do klasycznych wyścigów, gdyż jest po prostu zbyt wolna. Lepszym wyborem będzie jeden z klasycznych muscle-carów, a jeśli poważnie myślisz o ściganiu się w tej klasie - jeden z modeli Shelby lub popularna Cobra od AC.
Jaguar XK Coupe

Salon: JAGUAR
Cena: 75000$
Współczynniki: 45/24/70/58
Osiągi: 250/5.9/300
Klasa: E
Ocena: Ciekawy i stosunkowo szybki (jak na tę grupę) wozik. Musisz się jednak liczyć z tym, iż opanowanie modelu XK będzie ci początkowo sprawiało dużo problemów. Z pomocą może przyjść tuning, choć i wtedy auto to będzie mniej stabilne od takich wozów jak chociażby Nissan 350Z.
Jaguar XK Convertible

Salon: JAGUAR
Cena: 81000$
Współczynniki: 44/24/70/58
Osiągi: 250/6.0/300
Klasa: E
Ocena: Wersja Convertible jest tylko minimalnie wolniejsza od zamkniętej edycji modelu XK. Samochód ten sprawia też wrażenie nieco bardziej stabilnego podczas jazdy. Najlepiej jednak będzie przetestować oba modele i zdecydować się na ten wóz, który przyjemniej się prowadzi.
Jaguar XKR

Salon: JAGUAR
Cena: 97200$
Współczynniki: 56/24/75/58
Osiągi: 250/5.2/395
Klasa: D
Ocena: Poprzedniej generacji wyżej przedstawianego modelu zdecydowanie nie warto jest ignorować. Mamy tu bowiem do czynienia z modelem XKR, a więc mocniejszą i zdecydowanie przyjemniejszą w prowadzeniu bestią. Szczerze polecam. To jeden z lepszych wozów klasy D.
Jaguar XJ220

Salon: EUROPEAN CLASSIC
Cena: 160000$
Współczynniki: 74/60/65/54
Osiągi: 341/4.0/542
Klasa: B
Ocena: Jaguar XJ220, wbrew temu co mógłbyś początkowo sądzić, jest jednym z najciekawszych pojazdów klasy B. Auto to przyda się głównie do tych wyścigów, w których najważniejszą rolę odgrywa dobre przyśpieszenie. XJ220 wypada tu lepiej nawet od podrasowanego Vipera.
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Samochody
- Test Drive Unlimited: Ogólne informacje
- Test Drive Unlimited: AC
- Test Drive Unlimited: Alfa Romeo
- Test Drive Unlimited: Ascari
- Test Drive Unlimited: Aston Martin
- Test Drive Unlimited: Audi
- Test Drive Unlimited: Cadillac
- Test Drive Unlimited: Catheram
- Test Drive Unlimited: Chevrolet
- Test Drive Unlimited: Chrysler
- Test Drive Unlimited: Dodge
- Test Drive Unlimited: Ducati
- Test Drive Unlimited: Farboud
- Test Drive Unlimited: Ferrari
- Test Drive Unlimited: Ford
- Test Drive Unlimited: Jaguar
- Test Drive Unlimited: Kawasaki
- Test Drive Unlimited: Koenigsegg
- Test Drive Unlimited: Lamborghini
- Test Drive Unlimited: Lotus
- Test Drive Unlimited: Maserati
- Test Drive Unlimited: McLaren
- Test Drive Unlimited: Mercedes-Benz
- Test Drive Unlimited: MV Agusta
- Test Drive Unlimited: Nissan
- Test Drive Unlimited: Noble
- Test Drive Unlimited: Pagani
- Test Drive Unlimited: Pontiac
- Test Drive Unlimited: Saleen
- Test Drive Unlimited: Saturn
- Test Drive Unlimited: Shelby
- Test Drive Unlimited: Spyker
- Test Drive Unlimited: Triumph
- Test Drive Unlimited: TVR
- Test Drive Unlimited: Volkswagen
- Test Drive Unlimited: Wiesmann
- Test Drive Unlimited: Samochody
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
