Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
Aktualizacja:
2/5 - 63.7km (#1) - Seria dość nieprzyjemnych wzniesień. Będziesz się tu musiał pilnować i ostrożnie operować pedałem gazu.
2/5 - 53.3km (#2) - Niezauważalne na pierwszy rzut oka i następujące po sobie skocznie. Musisz utrzymywać prosty tor jazdy, tak aby nie wypaść poza wyznaczony odcinek drogi.
![]() | ![]() |
2/5 - 44.6km (#1) - Bardzo ostry skręt w lewo, który również początkowo można przegapić. Warto więc często zerkać na podręczną mapkę i odpowiednio wcześnie przystąpić do hamowania. Kawałek dalej natrafisz na podobny zakręt, tym razem w prawo.
2/5 - 40.8km (#2) - Seria bardzo nieprzyjemnych i stosunkowo łagodnych łuków. Musisz jednak bardzo rozsądnie sterować autem, tak aby utrzymać wyznaczony tor jazdy. Uważaj też na nieoświetlone kawałki drogi.
![]() | ![]() |
2/5 - 34.8km (#1) - Bardzo zdradliwy zakręt w prawo. Trzymaj wewnętrzną część łuku i odpowiednio zwolnij, tak aby nie wypaść na pobocze. Ciężko byłoby bowiem powrócić na trasę.
2/5 - 22km (#2) - Nadspodziewanie trudny zakręt. Będziesz musiał zwolnić i wykonać bezbłędny skręt. Następnie zjedź na prawą stronę, tak aby zagwarantować poprawny przejazd.
![]() | ![]() |
2/5 - 13.1km (#1) - Jeden z wielu ostrzejszych zakrętów. W tym przypadku musisz się jednak bardzo pilnować, gdyż droga ta nie jest zbyt szeroka. Nie radziłbym natomiast obijać się o barierki, gdyż mogłoby Cię to poważnie spowolnić.
3/5 - 42.4km (#2) - Także i w tym przypadku radziłbym poważnie zwolnić. Jest to prostopadły zakręt, a na dodatek droga otoczona jest betonowym murem. Nie możesz więc zjeżdżać na pobocze.
![]() | ![]() |
3/5 - 35.1km (#1) - Dość niespodziewany skręt w prawo, do którego odpowiednio wcześniej musisz się przygotować. Możesz się też spodziewać podobnych zakrętów, które powinieneś już jednak bezbłędnie pokonać.
3/5 - 16.7km (#2) - Jedna z wielu skoczni (na zdjęciu największa), znajdujących się na drodze prowadzącej do latarni. Jeśli nie chcesz tu zbytnio zwalniać, zadbaj o to żeby nie wylądować na poboczu. Pamiętaj też o licznych szykanach, znajdujących się już za latarnią.
![]() | ![]() |
3/5 - 8.5km (#1) - Nie zapominaj o kolejnych skoczniach (#1), które mogą wyrzucić Cię poza ustalony tor jazdy. Generalnie jednak w tych regionach mapy nie masz się czym przejmować.
4/5 - 42.5km (#2) - Bardzo ostry zakręt w prawo, który również powinien ci być doskonale znany. Nie możesz uderzyć w betonowy mur!
![]() | ![]() |
4/5 - 14.8km (#1) - Zjazd z autostrady. Nie możesz go pominąć. Uważaj też na znajdujące się tu zwężenia oraz ulokowane przy trasie drzewa!
4/5 - 13.7km (#2) - Dość nietypowo zrealizowany zjazd na autostradę. Nie możesz uderzyć w znajdujące się tu zapora. Najprościej więc będzie zjechać na pobocze.
![]() | ![]() |
4/5 - 1.6km (#1) - Bardzo ostry nawrót w prawo, który znajduje się już niedaleko mety. Warto tu oczywiście maksymalnie zwolnić, tym bardziej, iż powinieneś dysponować co najmniej kilkuminutowym prowadzeniem.
W nagrodę za zdobycie pierwszego miejsca otrzymasz między innymi dodatkowy samochód - Alfę Romeo 8C Competizione (#2). Musisz go sobie odebrać w salonie (nic nie płacąc).
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
redan Generał
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
preDratronIX Senator
Ok, dzięki, postaram się w filtrach pogrzebać :)
redan Generał
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
preDratronIX Senator
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
bartek53 Junior
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
zanonimizowany673892 Junior
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
deton24 Pretorianin
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
dariusf Junior
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
dariusf Junior
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















