Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
Aktualizacja:
8 drivers make a record...Poziom: Amateur Nagroda: 15000 dolarów | ![]() |
Trasa ta w niektórych miejscach bywa bardzo zdradliwa, tak więc MUSISZ się pilnować żeby nie popełnić większych błędów. W miarę możliwości staraj się szybko zdobyć prowadzenie i przez cały czas utrzymuj je. Bezbłędnie pokonuj kolejne łuki. Nie radziłbym tu driftować. KONIECZNIE przyhamuj po dotarciu do ukazanego na screenie miejsca (#1). Znajduje się tu niewidoczna "hopka", która może wyrzucić Cię poza tor. Przed Tobą seria długich i stosunkowo prostych łuków. Nie musisz tu zdejmować nogi z gazu. Przyhamuj dopiero tuż przed metą. Znajduje się tu kolejna skocznia (#2), która jest na dodatek otoczona betonowym murem. Nie możesz w tu nic uderzyć!
![]() | ![]() |
170 mph in heavy trafficPoziom: Pro Nagroda: 15000 dolarów Ograniczenie: tylko samochody! Osiągnąć prędkość: 274 km/h | ![]() |
UWAGA! W moim osobistym przekonaniu jest to jedno z najprostszych wyzwań w całej grze i zarazem doskonały sposób na zdobycie OGROMNEJ ilości pieniędzy. Zauważ, że za pojedynczą wygraną otrzymujesz aż 15000 dolarów. Jeśli dysponujesz odpowiednio szybkim wozem, wymaganą prędkość będziesz mógł osiągnąć w mniej niż 20 sekund! Co więcej, nie sprawi ci to żadnych problemów. Tuż po starcie zjedź na prawy pas (#1), tak aby nie jechać pod prąd. Teraz musisz jedynie zacząć przyśpieszać (#2), wymijając po drodze kilka wozów cywilnych. To tyle! Z zadaniem tym nie powinieneś mieć ŻADNYCH problemów. Warto też do niego często powracać.
![]() | ![]() |
Danger on the street cornerPoziom: Amateur Nagroda: 20000 dolarów Ograniczenie: tylko samochody! | ![]() |
Wyścig ten nie jest szczególnie trudny, aczkolwiek nie będziesz mógł popełnić żadnego większego błędu. Jeśli dysponujesz dobrym autem z klasy D, to nie powinieneś mieć żadnych problemów z odniesiem zwycięstwa. Po pierwszym ostrym zakręcie w prawo powinieneś już być na prowadzeniu. Uważaj przede wszystkim na szybko pokonywane łuki. W miejscach tych łatwo można wpaść w niekontrolowany pościg. Niektóre zakręty będziesz jednak mógł ścinać, jak chociażby ten, który został ukazany na screenie (#1). W końcowej fazie wyścigu czeka Cię kilka ostrzejszych zakrętów. Uważaj też na zdradliwy podjazd (#2), gdyż można tu popełnić jakiś poważny błąd.
![]() | ![]() |
Return to senderPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów | ![]() |
Wbrew temu co mógłbyś sądzić, wyścig ten nie jest banalnie prosty. Posiadanie odpowiednio szybkiego wozu (najlepiej z klasy B) powinno ci jednak zagwarantować sukces. Nie przejmuj się motocyklistami, gdyż bardzo szybko będziesz ich mógł przegonić. Początkowe zakręty będą bardzo łagodne i pozwolą ci na powiększenie dotychczasowego prowadzenia. Zwolnij dopiero przy ostrzejszym nawrocie (#1), z którym i tak powinieneś sobie doskonale poradzić. Umiejętnie pokonuj kolejne szykany. Pamiętaj, że czasami lepiej jest trochę zwolnić niż wypaść poza trasę czy uderzyć w słup. Czeka tu na Ciebie kilka kolejnych nawrotów, które można jednak bezbłędnie pokonywać. Dalsza część przejazdu składa się już głównie ze standardowo wyglądających zakrętów. Niektóre łuki można nawet ścinać. Uważaj jedynie na ostry nawrót w lewo (#2), który został przedstawiony na screenie. Warto tu ostro przyhamować.
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












