Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
Aktualizacja:
The road is minePoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Ograniczenie: tylko samochody! Limit: 3 minuty | ![]() |
Zadanie to jest nie tylko bardzo słabo płatne, ale i zarazem dość trudne. Radziłbym więc zaliczać je dopiero wtedy, gdy chce się zdobyć potrzebne punkty, a nie powiększyć stan gotówki. Nie radziłbym też wybierać superwozów z klasy A. Dobry, zwrotny i przyczepny pojazd z grupy B w zupełności wystarczy. Początek jest jeszcze prosty. Bardzo szybko robi się jednak ciężej. Zwalniaj przy napotykanych wzniesieniach (#1), tak aby nie wznieść się zbytnio w powietrze. Ukazane na screenie stosunkowo ostre nawroty będziesz musiał bezbłędnie pokonać (#2). Nie musisz się na szczęście martwić o ruch uliczny. Kolejny ostry skręt czeka Cię mniej więcej w połowie drogi (#3). Trzymaj się wewnętrznej części zakrętu, także tego prawego, dzięki czemu nie wpadniesz na skały. Końcowy zjazd jest już trochę prostszy, choć także i tu czeka Cię kilka ostrzejszych zakrętów (#4). Pędź do mety, utrzymując bardzo wysoką prędkość, a powinieneś zmieścić się w wyznaczonym limicie.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
The Branchu LoopPoziom: Amateur Nagroda: 25000 dolarów Limit: 2 minuty 25 sekund | ![]() |
Wyzwanie to można odblokować stosunkowo szybko, aczkolwiek radziłbym nie zabierać się za nie zbyt szybko. Przemawia za tym między innymi to, iż trzeba będzie dysponować naprawdę świetnym wozem żeby zmieścić się w wyznaczonym limicie czasu. Ponadto nie będziesz mógł popełniać żadnych poważniejszych błędów. Jest to tym bardziej dokuczliwe, iż trasa składa się z dużej ilości wymagających zakrętów. Osobiście radziłbym wyposażyć się w dobry i stuningowany wóz klasy C lub D. Pierwszy wymagający nawrót czeka Cię już po starcie (#1). Najlepiej będzie pokonać go, wykonując jeden długi poślizg. Teraz będziesz musiał poradzić sobie z kilkoma prostopadłymi zakrętami (#2). Uważaj, gdyż niektóre z tych odcinków są gorzej oświetlone, tak więc bardzo łatwo jest się pomylić. Ponadto w niektórych sytuacjach lepiej jest ciut zwolnić, niż zjechać na pobocze. Po dojechaniu na główną autostradę powinieneś wykonać bezbłędny drift (#3). Nie zapomnij też przyhamować przed ostatnim zakrętem w lewo (#4). Z racji tego, iż drugie okrążenie będziesz rozpoczynał z niewielką prędkością, postaraj się rozplanować to tak żeby oba okrążenia pokonać w zbliżonym czasie. Weź też pod uwagę ewentualne kary czasowe.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
The Road to VictoryPoziom: Amateur Nagroda: 25000 dolarów Ograniczenie: tylko samochody! Limit: 6 minut | ![]() |
Zadanie to nie powinno ci sprawić dużych problemów, zakładając oczywiście, że dobrze radzisz sobie z wymijaniem ruchu ulicznego i wykonywaniem poślizgów przy wyższych prędkościach. Proponowałbym zdecydować się na auto z klasy co najmniej D. Około pół minuty po starcie dojedziesz do pierwszego ostrego zakrętu (#1). Pamiętaj o tym żeby nie zjeżdżać na pobocze! Zauważ, że nie ma tu ruchu ulicznego, tak więc możesz śmiało jechać lewym pasem. Czeka Cię kilka poślizgów. Nie zapomnij przyhamować przed ukazanym na screenie zakrętem (#2). Przed Tobą kolejne łagodne zakręty, choć co pewien czas natrafisz na coś ostrzejszego. Mniej więcej w połowie drogi do pokonania będziesz miał dość zdradliwą "hopkę" (#3). Po dotarciu na autostradę uważaj na kolejne niewielkie skocznie (#4). Jeśli źle wymierzysz sobie te skoki, wylądujesz na bandzie. W końcowej części wyścigu będziesz musiał pokonać kilka ostrzejszych łuków, ale nie powinny ci one sprawić dużych problemów.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
0
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
redan Generał
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
preDratronIX Senator
Ok, dzięki, postaram się w filtrach pogrzebać :)
redan Generał
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
preDratronIX Senator
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
bartek53 Junior
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
zanonimizowany673892 Junior
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
deton24 Pretorianin
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
dariusf Junior
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
dariusf Junior
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















