Test Drive Unlimited: Klasy D i E
Aktualizacja:
Alone against the ClockPoziom: Pro Nagroda: 15000 dolarów Limit: 1 minuta 55 sekund | ![]() |
Nie muszę chyba dodawać, iż powinieneś dysponować zwrotnym i szybkim wozem klasy D. Na szczęście będziesz mógł dowolnie ścinać zakręty, gdyż zabrakło dodatkowego wskaźnika. W szczególności będziesz tu musiał uważać na dwie rzeczy. Po pierwsze, Twój samochód w niektórych przypadkach może wzbić się w powietrze (#1). Przed takimi skoczniami należy oczywiście zwalniać, tak aby nie wylądować na poboczu. Po drugie, niektóre zakręty będą dość nieprzewidywalne (#2), tak więc również nie radziłbym poruszać się z dużą prędkością. Uważaj też na ostry i nieoświetlony nawrót w prawo, który pojawi się przed metą. Generalnie jednak nie powinieneś tu mieć dużych problemów i cały przejazd zaliczysz zapewne przy pierwszym podejściu.
![]() | ![]() |
The Wild OutdoorsPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Przekroczyć o: 162 km/h | ![]() |
Przed Tobą kolejna próba prędkości. Na szczęście będzie ona stosunkowo prosta, zakładając oczywiście, że nie popełnisz żadnych poważnych błędów. Radzę też naturalnie wybrać auto z klasy D. Dotarcie do pierwszego radaru będzie banalnie proste. Uważaj jednak na zdradliwy skręt w prawo (#1). Można się tu pomylić i wypaść na pobocze. Jeden z kolejnych radarów znajduje się przy szykanie. Nie martw się odrobinę mniejszą predkością. Będziesz to mógł nadrabiać. W celu osiągnięcia najwyższej prędkości przy czwartym radarze odrobinkę ścinaj łuki. Analogicznie postąp przy kolejnym obiekcie (#2). Dobrze wymierz ostatni zakręt, tak aby zdobyć wymaganą pulę.
![]() | ![]() |
Only the Last will WinPoziom: Pro Nagroda: 30000 dolarów | ![]() |
To najprawdopodobniej Twój pierwszy wyścig, w którym będziesz miał do czynienia z efektem eliminacji kolejnych zawodników. Do pokonania masz pięć okrążeń toru i to właśnie tylu oponentów będziesz się musiał pozbyć. Inni zawodnicy będą eliminowani pod koniec każdego okrążenia, aczkolwiek z utrzymaniem prowadzenia nie powinieneś mieć żadnych problemów. Pamiętaj jedynie o tym żeby dysponować szybkim wozem z klasy D. Sam wyścig nie jest szczególnie trudny, ale w kilku miejscach musisz się pilnować. Bezbłędnie pokonaj pierwszą szykanę (#1), nie zjeżdżając na trawę, tak aby nie uderzyć w skały. Koniecznie zwolnij też przed ostrym nawrotem w prawo (#2). W dalszej części okrążenia będziesz musiał poradzić sobie z kilkoma ostrzejszymi zakrętami w prawo (#3). Nie są one trudne do pokonania, tak więc możesz odrobinkę zarzucać tyłem. Pod koniec będziesz musiał pokonać dwa prostopadłe zakręty (#4) oraz kilka łuków, przy których warto trochę zwolnić żeby nie wypaść poza trasę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











