Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
Aktualizacja:
The Millionaire's ChallengePoziom: Expert Nagroda: 1000000 dolarów Limit: 60 minut | ![]() |
W moim osobistym przekonaniu jest to zdecydowanie najtrudniejszy wyścig z całej gry. Teoretycznie mogłoby wydawać się, iż to właśnie pojedynek z innymi kierowcami (wyzwanie Tour of the Island) powinno być trudniejsze, ale tam można ich było bardzo szybko odstawić. W tym przypadku trzeba się będzie bardzo pilnować, gdyż będzie się trzeba przemieszczać w ruchu ulicznym. Oznacza to masę kłopotów, włącznie z udziałem policji. Osobiście radziłbym przed rozpoczęciem tego wyścigu przygotować sobie około 100000 dolarów, tak aby móc zapłacić ewentualne mandaty. Gdyby stało się tak, iż doprowadzisz do najwyższego poziomu pościgu, wpadnij na blokadę, tak aby otrzymać mandat. Jest to bardzo wskazane, gdyż uciekanie policji i jednoczesne poruszanie się ze stałą, dużą prędkością jest prawie niewykonalne. Tradycyjnie już zwrócę Twoją uwagę na najtrudniejsze zakręty, skocznie i nawroty, z pokonaniem których możesz mieć dużo problemów. Jeśli chodzi o przydzielony limit, wyścig powinieneś ukończyć w czasie 45-50 minut. Nie martw się tym, iż w początkowej fazie wyścigu (20 pierwszych minut) będziesz miał do czynienia z licznymi szykanami i odcinkami, na których nie będzie można się dostatecznie rozpędzić. Nadrobisz to w dalszej części przejazdu. Pojawią się wtedy bowiem długie proste.
3/32 - 1.3 km (#1) - Przed dotarciem do latarni pojawią się zapewne dobrze ci znane skocznie oraz szykany. Będziesz się tu musiał bardzo pilnować. Tyczy się to zarówno unikania aut cywilnych, jak i rozmieszczonych wokół trasy słupów oraz metalowych barierek.
5/32 - 2.7 km (#2) - Będziesz w tym miejscu musiał bardzo zdecydowanie skręcić w lewo. Z racji tego, iż do tej pory poruszałeś się na prostej, nie zapomnij żeby odpowiednio wcześnie przystąpić do hamowania. W przeciwnym wypadku stracisz tylko cenne sekundy.
![]() | ![]() |
6/32 - 2.7 km (#1) - Czeka Cię tu seria stosunkowo wymagających zakrętów. Będziesz musiał niestety zdecydowanie zwolnić, tak aby nie wypaść poza ustalony tor jazdy ani w nic uderzyć.
10/32 - 5.1 km (#2) - Dość niespodziewany zjazd w prawo. Podobnie jak wcześniej, miejsca tego nie będziesz mógł przegapić. Po kilku chwilach dotrzesz też do kolejnego prostopadłego zakrętu. Z nawrotami tymi powinieneś już jednak sobie doskonale radzić.
![]() | ![]() |
11/32 - 6.7 km (#1) - Co jakiś czas będziesz tu wpadał na ostrzejsze szykany, do pokonania których wypadałoby się oczywiście dobrze przygotować. Uważaj na auta cywilne. Niekiedy lepiej będzie zjechać na pobocze niż w nie uderzyć.
12/32 - 7.7km (#2) - Musisz się tu bardzo pilnować. Do pokonania będziesz miał kilka stosunkowo ostrzejszych łuków. Na sam koniec czeka Cię natomiast ostry nawrót w prawo. Zadbaj o to żeby na wpaść na lewą bandę.
![]() | ![]() |
13/32 - 3.5 km (#1) - Bardzo wymagający zakręt w lewo. Będziesz musiał odpowiednio wcześnie zacząć hamować, tak aby móc go prawidłowo pokonać. Co więcej, czekają Cię tu strome podjazdy. Radziłbym więc zwolnić, tak aby nie uderzyć w żaden z nadjeżdżających wozów.
14/32 - 2 km (#2) - Będziesz w tym miejscu musiał zjechać na lewy pas, co oznacza niestety jazdę pod prąd. Myślę jednak, że miałeś już z czymś takim wcześniej do czynienia. Najlepiej będzie trochę zwolnić. Możesz też próbować jechać poboczem. Ta przejażdżka nie będzie na szczęście zbyt długa, ale w dalszej części wyścigu pojawią się podobne zjazdy, o których nie muszę już chyba szczegółowo wspominać.
![]() | ![]() |
15/32 - 1.9 km (#1) - Bardzo ostry skręt w prawo, który praktycznie idealnie będziesz sobie musiał wymierzyć. Nie możesz tu popełnić żadnych błędów, gdyż najprawdopodobniej zostałbyś zatrzymany na betonowym murze.
15/32 - 0.8 km (#2) - Poruszając się w mieście, będziesz miał do czynienia z większą liczbą ostrych zakrętów, także tych prostopadłych. Będziesz się tu musiał poruszać nieco wolniej, aczkolwiek nie powinno Cię to zbytnio zmartwić, gdyż wszystkie te straty będziesz mógł wkrótce nadrobić.
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
redan Generał
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
preDratronIX Senator
Ok, dzięki, postaram się w filtrach pogrzebać :)
redan Generał
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
preDratronIX Senator
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
bartek53 Junior
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
zanonimizowany673892 Junior
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
deton24 Pretorianin
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
dariusf Junior
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
dariusf Junior
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











