Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
Aktualizacja:
Dodge DayPoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Ograniczenie: samochody firmy Dodge Limit: 2 minuty | ![]() |
Będziesz oczywiście musiał zakupić Vipera SRT 10 (85000 dolarów). Maszynę tę warto też od rasu podrasować (125000 dolarów), tym bardziej, iż sporo się na operacji tej zyskuje (szczególnie w kwestii prowadzenia oraz skuteczności hamulców). Zadanie to nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Musisz właściwie pędzić przed siebie (#1), unikając pojazdów cywilnych. Otrzymasz za nie karne sekundy. MOŻESZ się natomiast do woli obijać o betonowe barierki, gdyż nie jest to w żaden sposób karane. Postaraj się przyśpieszyć po dotarciu do dłuższego tunelu (#2), a powinieneś bez żadnych problemów zaliczyć to wyzwanie.
![]() | ![]() |
Ford time attackPoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Ograniczenie: samochody firmy Ford Limit: 3 minuty 30 sekund | ![]() |
Chyba oczywiste jest to, że do tego zadania (i innych z tej grupy) powinieneś zakupić Forda GT. Nie jest on tani (177000 dolarów), a na dodatek będziesz musiał wydać prawie tyle samo na tuning (160000 dolarów). W ramach pocieszenia dodam, iż wóz ten może ci się też przydać w przyszłości. Wyzwanie to jest stosunkowo proste. Będziesz mógł ścinać zakręty, a sam tor składa się z dużej ilości prostych. Tradycyjnie już BARDZO uważaj na gęsty ruch uliczny. Nie możesz przegapić ostrego skrętu w prawo, który pojawi się między innymi w połowie drogi (#1). Pod koniec będzie zaś musiał zjechać na lewy tor (#2). Jak zapewne zauważyłeś, pojedziesz też pod prąd. Warto więc nieco zwolnić i skoncentrować się wyłącznie na wymijaniu aut cywilnych.
![]() | ![]() |
American DuelPoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Ograniczenie: samochody firmy Ford | ![]() |
Wyścig ten jest dość prosty. Jeśli ci się poszczęści, weźmie w nim udział tylko kilka Fordów GT. Resztę będą stanowiły zdecydowanie wolniejsze Mustangi. Do pokonania masz cztery okrążenia. Pokonanie dwóch pierwszych łuków będzie dość proste. Wyhamuj dopiero przed prostopadłym zakrętem (#1). Zauważ, że nie możesz zjeżdżać na pobocze. Możesz się natomiast obijać. W końcowej części okrążenia czeka Cię jeszcze ostrzejszy prostopadły zakręt (#2). Koniecznie musisz tu przyhamować.
![]() | ![]() |
German DuelPoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Ograniczenie: samochody firmy Mercedes-Benz | ![]() |
Wyzwanie to można próbować zaliczać na kilka różnych sposobów, aczkolwiek najprościej będzie zakupić model SLR. Niestety, jest on stosunkowo drogi. Auto to kosztuje 460000 dolarów. Ponadto wypadałoby wydać 220000 na tuning. Mimo wszystko, na operację tę warto się zdecydować. SLR jest jednym z ciekawszych wozów klasy A, choć do przydatności Enzo czy Saleena sporo mu brakuje. Jeśli posiadasz to auto, wygranie wyścigu nie będzie żadnym problemem. Na początek będziesz musiał wjechać na autostradę (#1). Warto tu mocniej przyhamować, tak aby nie wylądować na lewym murku. Pędź przed siebie. Powinieneś bardzo szybko wypracować solidne prowadzenie. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne ukazany na screenie prawy nawrót (#2). Musisz bardzo wcześnie zacząć hamować. Nie ścinaj zakrętu żeby nie uderzyć w słup. Końcówka składa się z kilku ostrzejszych zakrętów, które można jednak bezbłędnie pokonać.
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












