Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
Aktualizacja:
The Mellet LoopPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Limit: 1 minuta 50 sekund | ![]() |
Z zaliczeniem tej próby czasowej nie powinieneś mieć dużych problemów, niemniej jednak nie możesz popełniać większych błędów. Zakręty możesz jednak ścinać, gdyż nie ma tu paska uszkodzeń. Ostrożnie pokonaj pierwszy zakręt w prawo. Jest on dość wymagający, ale jeśli się pomylisz, to zawsze możesz przecież zrestartować wyścig. Przed Tobą seria dość łatwych do pokonania łuków. Zwolnij dopiero przed ukazaną na screenie szykaną (#1). Czekają Cię kolejne łagodne łuki. Tylko kilka z nich będzie zdecydowanie ostrzejszych (#2). Pod koniec będziesz miał natomiast do czynienia z bardzo łagodnymi szykanami, które można próbować ścinać.
![]() | ![]() |
JackpotPoziom: Champion Nagroda: 100000 dolarów | ![]() |
To stosunkowo trudny wyścig. Przede wszystkim, będziesz musiał pokonać kilkadziesiąt ostrych zakrętów. W rezultacie radziłbym zdecydować się na jeden z bardziej zwrotnych pojazdów klasy A. Zwróć uwagę na to, że nie będziesz mógł zjeżdżać na pobocze oraz uderzać w inne wozy. Postaraj się w miarę szybko wyjść na prowadzenie (#1). Będziesz musiał mocno zwalniać przed praktycznie każdym zakrętem. Uważaj na ostrzejsze łuki, które pojawią się po zaliczeniu trzech checkpointów (#2). Co jakiś czas będziesz wpadał na niewielkie "hopki" (#3). Także i tu musisz zwalniać, gdyż w przeciwnym przypadku wylecisz poza ustalony tor jazdy. Uważaj na serię ostrych nawrotów, z którymi w pewnym miejscu będziesz miał do czynienia. Nie musisz się tu śpieszyć, gdyż Twoi konkurenci również jadą wolno (jak na klasę A...). W finalnej części przejazdu czekają Cię dwie prosty. Kończą się one wyjątkowo ostrym nawrotem (#4). Musisz to zdecydowanie zwolnić.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
The Never-ending LoopPoziom: Champion Nagroda: 100000 dolarów | ![]() |
Wyścig ten paradoksalnie nie jest zbyt trudny. Wysoka nagroda pieniężna wynika jedynie z tego, że do pokonania będziesz miał dziesięć okrążeń. Sama trasa jest jednak łatwa do zapamiętania. Radziłbym oczywiście wybrać zwrotny wóz. Sprawdzone w wielu innych zadaniach Enzo będzie chyba najlepsze. Trasa składa się z dwóch okrężnych torów, przy czym więcej problemów sprawi ci zapewne ten mniejszy, głównie za sprawą ciasniejszych zakrętów (#1). Ponadto w miejscach, których trasy te zostały połączone będziesz musiał pokonywać prostopadłe zakręty (#2). Nie radziłbym zjeżdżać tu na pobocze, gdyż możesz w coś uderzyć. Z wypracowaniem sporej przewagi nie powinieneś mieć żadnych problemów, szczególnie na szybciej pokonywanych łukach.
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











