Test Drive Unlimited: Klasy B i C
Aktualizacja:
180 mph on a winding routePoziom: Expert Nagroda: 20000 dolarów Osiągnąć prędkość: 290 km/h | ![]() |
To kolejna ŻYŁA ZŁOTA! Wyzwanie to jest BANALNIE proste, w wyniku czego można się bardzo szybko wzbogacić. Przypominam o tym, iż pojedynczy przejazd trwa mniej niż 30 sekund! W rezultacie w przeciągu kilku minut można uzbierać pokaźną sumę pieniędzy. Nie musisz też kupować szybszych wozów. Auto z klasy C w zupełności wystarczy. Zacznij się normalnie rozpędzać (#1), a następnie zjedź na pas oddzielający drogę od pobocza (#2). W ten sposób ominiesz wszystkie auta cywilne, osiągając wymaganą prędkość. To takie proste! ;-)
![]() | ![]() |
Beach RoutePoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Limit: 2 minuty 30 sekund | ![]() |
Do wykonania tego zadania dobrze byłoby wziąć jedno z szybszych (a niekoniecznie zwrotnych) aut klasy B, jak chociażby Chevroleta Corvette Z06. Trasa będzie się bowiem składała z dużej ilości prostych. Musisz oczywiście bardzo uważać na ruch uliczny, lecz niektóre auta cywilne będą ci zjeżdżały z drogi (#1). ;-) Uważaj również na dość niespodziewane skocznie. W wielu miejscach warto stosować dobrze znaną taktykę i poruszać się niedaleko pobocza. Uważaj na pojawiające się w niektórych miejscach betonowe zapory (#2), w które nie możesz uderzyć. Nie powinieneś mieć żadnych problemów ze zmieszczeniem się w wyznaczonym limicie czasowym.
![]() | ![]() |
Rival SistersPoziom: Expert Nagroda: 4000 dolarów | ![]() |
To kolejny wyścig jeden na jednego. Zdecydowanie powinieneś wybrać auto z klasy B, tym bardziej, iż Twój przeciwnik również wybierze pojazd z tej grupy. W miarę możliwości postaraj się dobrze pokonać początkowe zakręty (#1), tak aby szybciej zapewnić sobie prowadzenie. Znajdziesz się na autostradzie. Uważaj na szybko pokonywanych i bardzo zdradliwych łukach (#2), których będzie tu niestety całkiem sporo. Jeden z ostrzejszych nawrotów będzie umieszczony na szczycie wzniesienia (#3). Koniecznie musisz tu przyhamować. Sporo problemów może ci sprawić gęsty ruch uliczny (#4). Zjeżdżaj na lewy pas tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne. Końcówka jest za to bardzo łatwa. Składa się z prostych i łagodnych łuków.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
The Big ChallengePoziom: Expert Nagroda: 150000 dolarów Limit: 20 minut | ![]() |
To najprawdopodobniej jeden z Twoich pierwszych długodystansowych wyścigów. Jest to bardziej wstęp do jeszcze dłuższych zawodów, które będą trwały nawet godzinę. W tym przypadku, jeśli nie popełnisz zbyt dużej ilości błędów, do mety powinieneś dotrzeć w 14-16 minut. Najważniejszą rolę będzie oczywiście odgrywało unikanie stłuczek, w wyniku których całkowicie zwolnić. Niekiedy lepiej będzie ciut przyhamować tak żeby w nic nie uderzyć. Staraj się też utrzymywać stałą prędkość na poziomie powyżej 250 km/h. Będzie to ważne szczególnie pod koniec, gdy pojawią się ostrzejsze zakręty i bardzo nieprzyjemne zwężenia. Kilka pierwszych kilometrów pokonasz bez większych niespodzianek. Uważaj na ruch uliczny (#1), wykonując drobne korekty i bezpieczne poślizgi. Po około 2 minutach jazdy dotrzesz na autostradę (#2). Musisz tu uważać na bardzo zdradliwe "hopki" oraz ostrzejsze łuki. Nie ocieraj się o bandy, gdyż bardzo by Cię to zwolniło. Dwie minuty później będziesz musiał skręcić na lewy pas (#3). Nie możesz się tu pomylić, aczkolwiek czasu na podjęcie właściwej decyzji masz całkiem sporo. Trochę problemów może ci też sprawić ukazany na kolejnym screenie zjazd z autostrady (#4). Warto tu zjechać na pobocze, szczególnie jeśli skrzyżowanie blokowane jest przez auta cywilne. Po około 8 minutach jazdy będziesz musiał ostro skręcić w prawo, tak aby wjechać na kolejny fragment autostrady (#5). Warto tu mocno przyhamować. Uważaj na szybko pokonywane zakręty. W pewnym miejscu będziesz musiał zjechać z dwupasmówki (#6). Koniecznie musisz tu zwolnić, gdyż znajduje się tu mała skocznia. Końcówka będzie niestety najtrudniejsza, tak więc dobrze jest dysponować sporym zapasem ze stosunkowo prostych przejazdów po autostradzie. W szczególności uważaj na ostrzejsze zakręty (#7). Za wszelką cenę musisz też unikać czołowych zderzeń z innymi pojazdami. Lepiej jest zwalniać niż na nie wpadać. Tuż przed metą będziesz ponadto musiał skręcić w prawo (#8), ale to akurat nie powinno ci sprawić dużego problemu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















