Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
Aktualizacja:
Fatal At-track-tionPoziom: Pro Nagroda: 15000 dolarów Limit: 6 minut 35 sekund | ![]() |
Wyścig ten jest niestety bardzo mało opłacalny. Przemawia za tym kilka czynników. Na trasie będziesz przede wszystkim musiał spędzić około sześciu minut. Nie będziesz też mógł popełniać ŻADNYCH błędów, gdyż odbije się to przyznaniem karnych sekund. Będziesz też musiał utrzymywać bardzo wysoką prędkość, tak aby zmieścić się w wyznaczonym limicie. Pamiętaj o tym żeby wykonywać drobne poślizgi na szybko pokonywanych łukach i nie schodzić poniżej 250 km/h. KONIECZNIE zacznij hamować gdy tylko zaczniesz zbliżać się do ukazanego na screenie zakrętu (#1). W przeciwnym wypadku wypadłbyś poza trasę. Kolejne tego typu zakręty powinieneś już wcześniej zauważać. Pilnuj się też na ostrzejszych szykanach (#2). W tych przypadkach warto już nieco zwolnić, tak aby w nic nie uderzyć. Na szczęście nie ma tu ruchu ulicznego, tak więc możesz dowolnie przemieszczać się po trasie.
![]() | ![]() |
Seaside slalomPoziom: Amateur Nagroda: 17000 dolarów | ![]() |
Wyścig ten nie powinien ci sprawić dużych problemów, aczkolwiek w niektórych miejscach będziesz się musiał pilnować. Zdecydowanie najtrudniejsza jest jego początkowa część. W ukazanym miejscu (#1) KONIECZNIE musisz zwolnić, tak aby nie wylądować na przeciwległej bandzie. Ponadto do pokonania będziesz miał kilkanaście ostrzejszych zakrętów (#2). Wiele z nich możesz jednak dowolnie ścigać. Końcowa część okrążenia jest już bardzo prosta. Do pokonania masz w sumie dwa okrążenia toru.
![]() | ![]() |
The Pass of Good HopePoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Limit: 3 minuty 30 sekund | ![]() |
Dobra wiadomość jest taka, że będziesz mógł dowolnie zjeżdżać na pobocze. Po raz kolejny będziesz musiał unikać ruchu ulicznego. Będzie to trochę ciężkie, gdyż nie poruszasz się po autostradzie. Warto więc czasem zwolnić i nie ryzykować. Uważaj na ostry zakręt w prawo (#1), który pojawi się po około 40 sekundach jazdy. Mniej więcej w połowie przejazdu czekają Cię hopy i liczne, łagodne nawroty. Ostrzejsze zakręty pojawią się nieco później. W szczególności uważaj na ostry nawrót (#2). Trzeba tu bardzo mocno przyhamować. Z dotarciem do mety nie powinieneś już mieć większych problemów. Uważaj tylko na nadjeżdżające pojazdy. Nie możesz na nie zbyt często wpadać, gdyż czasu jest stosunkowo niewiele.
![]() | ![]() |
VertigoPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Limit: 1 minuta 35 sekund | ![]() |
Zadanie to teoretycznie nie powinno ci sprawić większych problemów. W kilku miejscach będziesz się jednak musiał bardzo pilnować. Tyczy się to między innymi początkowej części okrążenia (#1). Samochód może się przez chwilę znaleźć w powietrzu, w wyniku czego utracisz nad nim kontrolę. Musisz też BARDZO uważać na ruch uliczny i mijać wszystkie pojazdy w taki sposób żeby zbytnio nie zwolnić. Najbardziej będziesz mógł przyśpieszyć pod sam koniec (#2). Tu nie warto już zdejmować nogi z pedału gazu. Do pokonania masz w sumie trzy okrążenia, po trzy checkpointy każde.
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












