Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
Aktualizacja:
Old-school RacingPoziom: Amateur Nagroda: 15000 dolarów | ![]() |
To jeden z najprostszych wyścigów tej klasy. Mimo wszystko, nie powinieneś go całkowicie lekceważyć. Przede wszystkim, będziesz musiał dysponować jednym z szybszych wozów tej klasy. Auta pokroju Pontiaca GTO zupełnie się tu nie sprawdzą, nawet w stuningowanej wersji. W rezultacie radziłbym zdecydować się na coś szybszego. Jeśli chcesz zaliczyć to zadanie stosunkowo szybko, będziesz mógł zakupić replikę słynnej Cobry. Auto to kosztuje około 100000 dolarów. Warto też poświęcić 70000 na kompleksowy tuning. Dopiero teraz będziesz miał realne szanse na utrzymanie pewnego prowadzenia. Uważaj na pierwszy ostry zakręt w prawo, który pojawi się dość szybko (#1). Nie zapominaj też o zwalnianiu na pokonywanych przy dużych prędkościach (około 200 km/h) łukach, tak aby nie wpaść w poślizg. Na szczęście posiadanie stuningowanej wersji auta sprawia, iż rzadziej tracimy nad nim kontrolę. W dalszej części wyścigu będziesz musiał pokonać kilka innych, ostrzejszych zakrętów. Najbardziej uważaj jednak na ukazane na screenie ostre i następujące po sobie łuki (#2). Bardzo łatwo można tu popełnić jakiś błąd.
![]() | ![]() |
Around the CraterPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów | ![]() |
Wyścig ten jest stosunkowo prosty, zakładając oczywiście, że dysponujesz odpowiednio szybkim wozem. Jest to w tym przypadku bardzo ważne, gdyż trasa składa się z dużej ilości prostych i bardzo łagodnych łuków, przy których nie trzeba nawet zbytnio zwalniać. Uważaj na ostry skręt w lewo, który pojawi się po około 30 sekundach jazdy. W dalszej części przejazdu będziesz musiał uważać na liczne skocznie (#1). Warto tu odrobinę przyhamować, szczególnie jeśli taka "hopka" znajduje się przy zakręcie. Na sam koniec będziesz musiał wykonać nawrót w lewo (#2), tak więc nie zapomnij o tym żeby odpowiednio wcześnie zacząć hamować.
![]() | ![]() |
The ImprovPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów | ![]() |
Wyścig ten będzie już zdecydowanie trudniejszy. Jeden z podstawowych problemów będzie związany z gęstym ruchem ulicznym (#1), z którym będziesz sobie musiał jakoś poradzić. W szczególności uważaj przy skoczniach i nie zjeżdżaj na lewy pas. Nie przejmuj się chwilowo przeciwnikami, gdyż tych, którzy się nie rozbiją i tak będziesz mógł dogonić. Uważaj na ostry zjazd w prawo (#2), który początkowo możesz przegapić. Po drodze będziesz musiał pokonać kilka ostrzejszych zakrętów, z którymi raczej sobie poradzisz. Radziłbym troszeczkę zwolnić po dotarciu do autostrady (#3). Będziesz tu musiał pokonać kilka szybkich szykan. Ponadto czeka Cię ostry skręt w lewo (#4). Końcówka jest już na szczęście zdecydowanie prostsza, choć też musisz być oczywiście bardzo ostrożny.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Raw PowerPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Limit: 3 minuty | ![]() |
Zadanie to nie powinno ci sprawić dużych problemów, aczkolwiek będziesz musiał pamiętać o tym żeby poruszać się z dużą prędkością. Nie możesz pozwolić sobie na większą ilość błędów, szczególnie jeśli dysponujesz samochodem z nienajlepszym przyśpieszeniem. W początkowej fazie wyścigu czekają Cię właściwie wyłącznie same proste. Dopiero po kilku chwilach dotrzesz do kilku ostrzejszych łuków (#1). Najwięcej problemów sprawi ci zapewne ostry skręt w lewo (#2). Nie uderz w betonowy murek, gdyż poważnie by Cię to zwolniło.
![]() | ![]() |
0
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
redan Generał
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
preDratronIX Senator
Ok, dzięki, postaram się w filtrach pogrzebać :)
redan Generał
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
preDratronIX Senator
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
bartek53 Junior
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
zanonimizowany673892 Junior
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
deton24 Pretorianin
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
dariusf Junior
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
dariusf Junior
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














