Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
Aktualizacja:
Head to head is the only wayPoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów | ![]() |
Jak zapewne zdążyłeś zauważyć, wyścig ten będzie składał się z BARDZO dużej ilości szykan. Musisz się więc zaopatrzyć w zwrotny wóz. Z oczywistych względów skupię się jedynie na najtrudniejszych zakrętach, gdyż nowe nawroty będą pojawiały się praktycznie co chwilę. Musisz też bardzo uważać na ruch uliczny! Pierwszy ostry nawrót powinien pojawić się po około 30 sekundach jazdy (#1). Koniecznie musisz tu zwolnić, a także nie pozwolić żeby auto wypadło na zewnętrzną. Za kilka chwil dojedziesz do bardzo podobnego zakrętu. Także i tu musisz być bardzo ostrożny. Znajdujące się dalej szykany możesz próbować szybciej pokonywać (#2). Zwróć jednak uwagę na ograniczoną widoczność. Musisz unikać ewentualnych czołowych zderzeń z pojazdami cywilnymi. Tuż po rozpoczęciu zjazdu będą czekały Cię dwa kolejne nawroty (#3). Są one już na szczęście zdecydowanie prostsze, tak więc powinieneś sobie doskonale poradzić. Uważaj na zdradliwe wzniesienie, które pojawi się przed szóstym checkpointem (#4). Warto tu zwolnić niż na coś wpaść. Końcówka jest już bardzo prosta.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Ring of SpeedPoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów | ![]() |
Wyścig ten jest bardzo prosty. Osobiście radziłbym wybrać Chevroleta Corvette Z06, szczególnie, że znajduje się tu duża ilość prostych. W miarę możliwości postaraj się szybko wyjść na prowadzenie i pokonać kilka pierwszych łuków. Zwolnić będziesz musiał dopiero po dotarciu do ukazanej na screenie serii zakrętów (#1). W szczególności uważaj na ostry zakręt w lewo. Podobny zakręt pojawi się w końcowej części okrążenia (#2). Zwycięstwo powinno przyjść bez jakichkolwiek problemów.
![]() | ![]() |
170 mph on a winding routePoziom: Champion Nagroda: 50000 dolarów Osiągnąć prędkość: 274 km/h | ![]() |
To kolejne bardzo proste zadanie, którego wykonywanie nie jest aż tak opłacalne jak w przypadku misji 180 mph downtown. Mimo wszystko, z jego zaliczeniem nie powinieneś mieć dużych problemów. Proponowałbym wybrać sobie Dodge'a Vipera lub inny pojazd z dobrym przyśpieszeniem. W pierwszej kolejności będziesz musiał pokonać lewy nawrót (#1). Dopiero teraz zacznij przyśpieszać. Możesz jechać poboczem lub środkiem drogi (#2), co jest oczywiście bardziej ryzykowne. Tak czy siak, osiągnięcie wymaganej prędkości zajmie ci zaledwie 20-25 sekund.
![]() | ![]() |
190 mph in heavy trafficPoziom: Champion Nagroda: 50000 dolarów Osiągnąć prędkość: 306 km/h | ![]() |
Prawdopodobnie spodziewasz się już tego, iż zadanie to będzie bardzo proste. Miło mi Cię poinformować, iż masz całkowitą rację! Od razu po starcie będziesz musiał skręcić w prawo (#1). Teraz musisz jedynie zacząć przyśpieszać. Możesz próbować trzymać się pobocza (#2) lub ryzykować jazdę slalomem (środkiem drogi). Tak czy siak, z osiągnięciem wymaganego limitu nie powinno być żadnych problemów.
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














