Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
Aktualizacja:
Not Quite There YetPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Przekroczyć o: 162 km/h | ![]() |
Tym razem masz tylko półtorej minuty na dotarcie do czterech fotoradarów, tak więc nie będziesz mógł popełnić żadnych poważniejszych błędów. Należy też oczywiście dysponować szybkim, stuningowanym i bardzo zwrotnym wozem. Tuż po starcie powinieneś skręcić w prawo (#1), tak aby zacząć zbliżać się do pierwszego stanowiska. Po zaliczeniu tego radaru ponownie skręć w prawo (#2). Musisz to wykonać w taki sposób żeby zbytnio nie zwolnić. Zacznij szybciutko przyśpieszać. Po dotarciu do kolejnego skrzyżowania skręć w prawo (#3). Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zawróć i ruszaj w stronę trzeciego fotoradaru. Musisz tu osiągnąć bardzo dużą prędkość. Na koniec zawróć w prawo i ruszaj w stronę ostatniego obiektu (#4). Także i tu nie będziesz mógł zbytnio zwolnić.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Avenging SpiritPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Limit: 1 minuta 25 sekund | ![]() |
Ukończenie tej próby nie powinno ci sprawić jakichś kolosalnych problemów, aczkolwiek w kilku miejscach będziesz się musiał bardzo pilnować. Nie musze też chyba mówić, iż powinieneś dysponować stosunkowo szybkim wozem, tym bardziej, że czeka Cię duża ilość prostych i łagodnych łuków. Pierwszy ostry zakręt czeka Cię po około 30 sekundach jazdy (#1). Koniecznie musisz tu zwolnić. Sam zakręt możesz jednak odrobinkę ściąć. Musisz także uważać na bardzo zdradliwe nierówności drogi, pojawiające się w dalszej części trasy (#2). W wyznaczonym limicie czasowym spokojnie się jednak zmieścisz.
![]() | ![]() |
Fratricide head to headPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów | ![]() |
Zgodnie z tym co sugeruje tytuł tego wyzwania, będziesz miał do czynienia z wyścigiem jeden na jednego. W moim przypadku przeciwnik wybrał bardzo słabiutkiego Cadillaca, tak więc sprawa była ułatwiona. Mimo wszystko, będziesz się musiał bardzo pilnować. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne omijanie ruchu ulicznego. Niekiedy lepiej jest zwolnić niż wypaść poza trasę. Pierwsze problemy pojawią się tuż po starcie. Jest tu wiele łagodnych wzniesień (#1), tak więc nie możesz poruszać się zbyt szybko. Nie martw się o przeciwnika, a skoncentruj jedynie na bezbłędnej jeździe. Po dojechaniu do połówki będziesz musiał wykonać łagodny nawrót w lewo (#2). Wbrew temu co móglbyś sądzić, manewr ten jest dość prosty. Gorzej będzie natomiast z końcówką. Ponownie będziesz miał bowiem do pokonania kilka "hopek".
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
redan Generał
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
preDratronIX Senator
Ok, dzięki, postaram się w filtrach pogrzebać :)
redan Generał
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
preDratronIX Senator
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
bartek53 Junior
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
zanonimizowany673892 Junior
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
deton24 Pretorianin
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
dariusf Junior
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
dariusf Junior
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











