Test Drive Unlimited: Klasy A i B
Aktualizacja:
180 mph in heavy trafficPoziom: Champion Nagroda: 70000 dolarów Osiągnąć prędkość: 290 km/h | ![]() |
Jak na próbę prędkości, zadanie to jest stosunkowo trudne. Radziłbym więc tylko raz je zaliczyć, a za gotówką rozglądać się w innych misjach z tej grupy. Dobrze byłoby też wybrać jeden z najszybszych wozów klasy A. Może to być Saleen S7 Twin-Turbo. Na początek będziesz musiał pokonać kilka górek (#1). Zjedź w prawo i dopiero teraz zacznij agresywnie przyśpieszać (#2). Możesz próbować jechać poboczem lub wymijać auta cywilne. Prostej powinno ci jednak wystarczyć, szczególnie jeśli dysponujesz szybszym wozem.
![]() | ![]() |
Mountain Peak RidePoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów | ![]() |
Z racji tego, iż mamy do czynienia z wyścigiem, a nie próbą czasową, dotarcie do mety nie powinno ci sprawić dużych problemów. Przeciwnicy będą jechali dość pasywnie, tak więc uzyskanie sporego prowadzenia nie będzie szczególnym wyzwaniem. Tradycyjnie już zwrócę uwagę jedynie na najtrudniejsze zakręty, a to dlatego, iż cała trasa jest właściwie nimi usiana. ;-) Ukazane na screenie dwa nawroty (#1) pozwolą ci na powiększenie prowadzenia. Musisz je oczywiście bezbłędnie pokonać. Ostro przyhamuj przed dotarciem do bardzo wymagającego prawego nawrotu (#2). Nie martw się tym, że wolno jedziesz, gdyż przeciwnicy również będą musieli tu zwolnić. Uważaj na znajdującą się kawałek dalej skocznię (#3). Jeśli nie planujesz zwalniać, zadbaj o to żeby wylądować na wyznaczonej trasie. Teraz będziesz musiał skręcić w lewo (#4). Przed Tobą seria łagodnych szykan i jeden ostrzejszy zakręt. Generalnie jednak do mety powinieneś dotrzeć bez większych problemów.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
TantalusPoziom: Champion Nagroda: 100000 dolarów Limit: 7 minut 30 sekund | ![]() |
W moim przekonaniu jest to jedno z najtrudniejszych wyzwań całej gry. Przemawia za tym kilka czynników. Po pierwsze, ścigasz się z czasem, którego jest niewiele. Po drugie, wyścig jest bardzo długi, a przez cały czas musisz być skoncentrowany. Po trzecie, praktycznie przez cały czas będziesz sobie musiał radzić z bardzo ostrymi zakrętami. Po czwarte, będziesz musiał unikać ruchu ulicznego. I wreszcie po piąte, na ekranie pojawi się wskaźnik uszkodzeń, a jego wyczerpanie wbrew pozorom nie będzie takie trudne. W rezultacie pokonywanie zakrętów i omijanie aut cywilnych będziesz musiał opanować do perfekcji. Niezmiernie ważne będzie to żeby nie śpieszyć się. Pamiętaj, że każda stłuczka karana jest 20 punktami. Ponadto niekiedy lepiej jest zjechać na chwilę na pobocze niż doprowadzić do kraksy. Z racji tego, iż cały wyścig jest ekstremalnie trudny, zwrócę jedynie uwagę na kilka najbardziej wymagających fragmentów, w trakcie pokonywania których będziesz się musiał szczególnie pilnować. Pierwsze zakręty, włącznie z ukazanym nawrotem (#1), pokonaj w taki sposób żeby w nic nie uderzyć. Nie martw się tym, że będziesz tu bardzo zwalniał. Pojawią się później miejsca, w których będzie się dało mocniej przyśpieszyć. Do pokonania masz tu dwa ostre nawroty (#2). Nie zjeżdżaj na lewy pas, jeśli nie widzisz czy coś nadjeżdża z przeciwka! Po dojechaniu do ukazanego miejsca (#3) czeka Cię cała seria ostrych nawrotów. Po raz kolejny przypominam, że nie musisz martwić się o szybkość ich pokonywania. Postaw wyłącznie na precyzję. Na prostych (#4) możesz przyśpieszać, ale tylko wtedy gdy nie ma tu żadnych aut cywilnych. Nie ryzykując, zjeżdżając na lewy pas czy próbując ścinać łagodniejsze łuki. Postaraj się ładnie jechać slamomem żeby szybciej pokonać ukazane szykany (#5). Następnie będziesz musiał skręcić w lewo! Zakręt ten bardzo łatwo można przegapić! Po przejechaniu kilku ostrzejszych łuków dojedziesz do kolejnych prostopadłych zakrętów (#6). Będziesz je mógł odrobinkę ścinać, tak aby nadrobić stracony wcześniej czas. Dojedziesz w końcu do miejsca, w którym będziesz musiał jechać... pod prąd (#7)! Warto tu oczywiście trochę przyśpieszyć, ale nie możesz uderzyć w żadne z nadjeżdżających aut. Możesz też próbować jechać asfaltowym poboczem. W pewnym miejscu musisz skręcić w lewo. Zakrętu tego nie możesz przegapić (#8). Uważaj na ostrzejsze zakręty, pojawiające się między innymi niedaleko autostrady (#9). Skup się w głównej mierze na unikaniu pojazdów cywilnych, gdyż sama trasa jest już stosunkowo prosta. Ukazane na screenie trzy ostre nawroty są bardzo trudne do pokonania (#10). Będziesz tu niestety musiał zwolnić. Końcówka jest już trochę prostsza. Uważaj na szybko pokonywane łuki. W tunelu będziesz mógł przyśpieszyć. Do pokonania będziesz miał kilka prostopadłych zakrętów (#11). Zwróć jednak uwagę, iż pojawia się tu zdecydowanie mniej aut cywilnych. Możesz się więc szybciej przemieszczać. Bezbłędnie pokonuj znajdujące się tu łagodne łuki. Uważaj też na ostatni, prawy nawrót (#12). Metę musisz osiągnąć z co najmniej półminutowym wyprzedzeniem, gdyż to właśnie tyle mogą zająć nałożone kary.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





















