Hitman 3: Zapisanie stanu gry - jak?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika podpowiadamy jak zapisywać stan gry w Hitman 3. Dowiesz się o manualnych oraz automatycznych sejwach, a także o ograniczeniach w zapisywaniu gry wynikających z wybranych ustawień i trybów rozgrywki.

W Hitman 3 możesz zapisywać stan gry z poziomu menu pauzy. Do dyspozycji gracza oddano kilka slotów na zapisy. Warto to wykorzystywać po to żeby na różnych slotach umieszczać postępy z różnych fragmentów misji. Pozwoli ci to szybciej powrócić do danego fragmentu i łatwiej odblokować niektóre wyzwania.
Nielimitowane sejwowanie jest dostępne na poziomach trudności Casual (niskim) oraz Professional (normalnym).

W Hitman 3 są dwa duże ograniczenia w zapisywaniu stanu gry:
- Na poziomie trudności Master (odpowiednik wysokiego) dozwolony jest jeden manualny sejw na misję. Ważne w rezultacie staje się wybranie dobrego momentu do utworzenia sejwa. Dobry pomysł to np. zapisanie gry po wyeliminowaniu 50% celów misji albo przed zaatakowaniem najbardziej problematycznego celu misji.
- W kontraktach Elusive Targets całkowicie zabronione jest tworzenie sejwów. Wynika to z ich założeń - masz jedno podejście do danego kontraktu. Na szczęście tego typu misje możesz restartować jeśli cel misji nie został zaalarmowany lub zabity. Pozwala to ponownie rozgrywać początek misji po to żeby go jak najlepiej dopracować.
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Poradnik do gry
- Hitman 3: FAQ
- Hitman 3: Zapisanie stanu gry - jak?
- Hitman 3: Zawalenie zadania - czy jest możliwe?
- Hitman 3: Skróty - jak odblokowywać?
- Hitman 3: Znajomość serii - czy jest wymagana?
- Hitman 3: Crafting - czy jest w grze?
- Hitman 3: Monitoring - jak wyłączyć?
- Hitman 3: Przeciwnik - jak otruć?
- Hitman 3: Ciała - jak się pozbyć?
- Hitman 3: Snajperka - jak zabrać na misję?
- Hitman 3: Zamek - jak otworzyć?
- Hitman 3: Przebranie - jak zmienić?
- Hitman 3: Najlepsze nagrody z mistrzostw - które to?
- Hitman 3: FAQ
- Hitman 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
Dodaliśmy do niektórych opisów misji fabularnych linki do stron z opisami zabójstw. Teraz powinno być łatwiej połączyć zaliczenie misji fabularnej z ewentualnym wykonaniem jakiegoś zabójstwa. :)
Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...
Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...
Nie do końca rozumiem o co ci chodzi. Misje fabularne opisaliśmy krok po kroku. Są to czynności wymagane do ich ukończenia i do uznania ich za zaliczone w menu misji. Nie wszystkie misje fabularne kończą się zamordowaniem celu / celów misji, niektóre pozwalają np. doprowadzić do tego żeby cel przemieścił się w inne miejsce na mapie. Oczywiście jeśli jest jakieś zabójstwo w ramach danej misji fabularnej to jest ono uwzględnione w jej opisie.
Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?
Po wejściu do gry wciśnij Shift+F3, by otworzyć panel użytkownika. Osiągnięcia znajdziesz w drugiej zakładce.
Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)
Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)
Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
