Hitman 3: Monitoring - gdzie sabotować?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 dowiesz się jak sabotować monitoring w misji w Berlinie. Opisaliśmy 2 różne miejsca na mapie Berlina, w których można dokonać sabotażu monitoringu w celu skasowania nagrań z kamer.
- Sabotaż monitoringu w Berlinie - ogólne informacje
- Pomieszczenie monitoringu w Klubie Holle
- Pomieszczenie monitoringu w budynku motocyklistów
Sabotaż monitoringu w Berlinie - ogólne informacje

W pilniej strzeżonych miejscach na mapie Berlina znajdują się kamery. Każda z nich może obracać się i ich obszar działania oznaczany jest zielonymi wiązkami. Oznacza to, że możliwe jest przekradanie się obok kamer gdy są one zwrócone w inną stronę. Możesz też przekradać się bezpośrednio pod kamerami.
Znalezienie się w zasięgu kamery oznaczanie nagranie Agenta 47 oraz potencjalne wszczęcie alarmu. Ten drugi wariant będzie miał miejsce jeśli skradałeś się w danej lokacji bez przebrania upoważniającego do pobytu w niej.
Zignorowanie nagrań z kamer obniża notę po ukończeniu misji. Nie będziesz mógł w ten sposób zdobyć m.in. rangi Cichego Zabójcy.
Na mapie Berlina są 2 pomieszczenia monitoringu, ale wystarczy odwiedzić tylko jedno z nich celem dokonania sabotażu nagrań. Po zniszczeniu nagrań na nowo możliwe stanie się zdobycie rangi cichego zabójcy.
Pomieszczenie monitoringu w Klubie Holle

Dokonanie sabotażu monitoringu w tej lokacji jest prostsze. Pomieszczenie monitoringu znajduje się na poziomie -2 klubu (punkt 48 na mapie) - pokazuje je dołączony obrazek. Możesz użyć przedmiotu do rzucania do odwrócenia uwagi jednego z dwóch motocyklistów. Po ogłuszeniu go i schowaniu jego ciała (nie pomijaj tego kroku!) będziesz mógł zniszczyć nagrania bez konieczności atakowania drugiego motocyklisty.

Do pokoju z monitoringiem możesz łatwo dotrzeć od strony ogólnodostępnego głównego piętra klubu (punkt 29 na mapie). Dotrzyj do północno-wschodniej klatki schodowej (punkt 22 na mapie). Pilnuje jej pojedynczy ochroniarz, ale możesz użyć przedmiotu do rzucania żeby odwrócić jego uwagę. Alternatywnie możesz po prostu użyć przebrania np. ochroniarza po to żeby bezproblemowo przejść do schodów. Schodami należy zejść aż na poziom -2. Wystarczy następnie skręcić na południe.
Pomieszczenie monitoringu w budynku motocyklistów

Sabotaż monitoringu w budynku motocyklistów jest trudniejszy. Pomieszczenie monitoringu jest na poziomie 1 (punkt 55 na mapie). Przez cały czas wewnątrz pomieszczenia przebywa dwóch motocyklistów i dodatkowo co jakiś czas pojawia się tu jeden z celów misji - Agent Rhodes.

Dobrym pomysłem na "oczyszczenie" pomieszczenia jest rzucanie przedmiotami po drugiej stronie szklanej ściany. Kolejne postacie możesz eliminować w drodze do miejsca upadnięcia rzuconego przedmiotu. Przypilnuj się jednak żeby podczas chowania ciał w pojemniku nie zostać zauważonym.
0
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Opis przejścia
- Hitman 3: Apex Predator - Berlin
- Hitman 3: Apex Predator, Berlin - mapa, informacje o misji
- Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować?
- Hitman 3: Mapa Berlina - jak opuścić?
- Hitman 3: Monitoring - gdzie sabotować?
- Hitman 3: Sejf (biuro Hirschmullera) - jak otworzyć? Berlin
- Hitman 3: Klub Holle - jak wejść do środka?
- Hitman 3: Wieża radiowa - jak odblokować?
- Hitman 3: Sekretne wyjście/easter egg - jak odblokować?
- Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć?
- Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania
- Hitman 3: Agent Rhodes - jak zabić? (The Veteran) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Banner - jak zabić? (The Wall) - Berlin, solucja, opis przejścia
- Hitman 3: Agent Tremaine - jak zabić? (The Sniper) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Green - jak zabić? (The Scout) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Thames - jak zabić? (The Professional) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Chamberlin - jak zabić? (The Joker) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Montgomery - jak zabić? (The Leader) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Davenport - jak zabić? (The Rookie) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agenci ICA - inne unikalne zabójstwa, Berlin, solucja
- Hitman 3: Apex Predator - Berlin
- Hitman 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
10 cent Pretorianin
Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)
Stranger. Senator
Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)
Blackis09 Junior
Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)
wilczyn Generał
Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?
milosz18pl Legionista
Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...
Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
