Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Miejsce rozpoczęcia misji. Jest tu droga prowadząca do posiadłości. Znajduje się tu też motocykl agenta 47, którego można użyć do opuszczenia terenu misji (jest to wymagane podczas zaliczania misji po raz pierwszy).
Brama terenów posiadłości. Pilnuje jej 2 strażników i jeden z nich może rozpoznać Agenta 47 nawet w domyślnym stroju. Pojawia się tu prywatny detektyw wynajęty przez Alexę i po przeszukaniu wyruszy w stronę głównego budynku. Możesz łatwo ominąć strażników wspinając się na mur na lewo lub na prawo od bramki.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Cmentarz. Pojawia się tu okazja do zamordowania Alexy, ale najpierw musisz zniszczyć gniazda ptaków (najlepsza metoda to użycie pistoletu z tłumikiem). Agent 47 może na kilka sposobów odwrócić uwagę grabarza i przejąć jego przebranie. Grabarz ma przy sobie klucz do karawanu (13 na mapie). Jest tu otwarty grób - możesz wrzucić do niego Alexę i zakopać grób (łopata jest w pobliżu). Jest tu trutka na szczury.
Łódź. Możesz użyć jej do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki. Są one w zamkniętej szklarni (10 na mapie).
Fotograf w ogrodzie. Nie może on robić zdjęć dopóki nie zostanie dostarczone ogniwo Fuse Cell. Możesz przejąć tożsamość fotografa z zamiarem zamordowania Alexy i najlepiej jest włączyć radio żeby do niego wyruszył. Możesz sabotować fontannę żeby rozlała się woda przy krześle przed fotografem. W pobliżu znajdziesz klucz francuski i śrubokręt.
Skrzynka z bezpiecznikami. Możesz otworzyć ją (wymagany łom) i pozyskać ogniwo Fuse Cell potrzebne do robienia zdjęć w ogrodzie (6 na mapie). Ogniwa są też w kilku innych miejscach.
Trutka na szczury. Znajdziesz też notatkę na temat sejfu.
Most. To jedno z możliwych miejsc zakończenia misji. Możesz odwrócić uwagę okolicznych postaci rzuconą monetą.
Szklarnia. Wszystkie drzwi do szklarni są zamknięte. Możesz otruć okoliczne osoby żeby łatwiej użyć łomu (znajdziesz go w pobliżu). Środek jest zakazaną strefą i pojawia się tu później Emma - może być powiązana z jednym ze sposobów zamordowania Alexy. Możesz znaleźć trujące rośliny (trutka) oraz klucze do łodzi (5 na mapie), a także naprawić urządzenie do destylacji (wymagany klucz francuski). Emma ma przy sobie klucz do szklarni i trującą roślinę.
Główne wejście do posiadłości. Pilnuje go 2 strażników i osoby spoza ochrony muszą poddać się przeszukaniu. Możesz uniknąć tego problemu wchodząc przez jedną z otwartych okiennic.
Róg jednorożca. Jest on powiązany z jednym z drobnych wyzwań. Rogi można też odnajdywać w innych miejscach na mapie.
Karawan. Możesz go użyć do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki do pojazdu. Ma je przy sobie grabarz z cmentarza (4 na mapie).
Ochroniarze. Możesz podsłuchać ich rozmowy na temat tokenów, otruć jednego z nich oraz w łatwy sposób pozyskać przebranie ochroniarza. Pozwala ono zwiedzać większość mapy bez żadnych przeszkód. Są tu pistolet z tłumikiem Hackl 9S Covert oraz ogniwo Fuse Cell potrzebne do robienia zdjęć w ogrodzie (6 na mapie).
Strefa dostaw. Możesz tu znaleźć klucz do szafki pracowniczej (23 na mapie) oraz łom. Radio pozwala odwracać uwagę.
Foyer. W jego tylnej części są dwie pary schodów prowadzących na poziom 1. Za schodami są pojemniki do chowania ciał. Goście posiadłości (m.in. prywatny detektyw) są tu witani przez lokaja.
Biblioteka - dolny poziom. W początkowej części misji Patrick gra tu w bilarda. W dalszej części misji Alexa pojawia się tu co jakiś czas żeby porozmawiać przez telefon i zatrzymać się przy kominku.
Łazienka. Mogą tu docierać wszystkie okoliczne osoby, na których użyłeś trutki (również Alexa).
Pomieszczenie z trofeami. W dalszej części misji przebywają tu Patrick oraz Rebecca Carlisle. Możesz otruć Rebeccę (uwaga na ochroniarza) po to żeby zdobyć jej klucz oraz token (jeden z dwóch powiązanych z aktami Arthura Edwardsa).
Salon. Domyślnie przebywa tu liczna grupa postaci niezależnych - członkowie rodziny Carlisle oraz prywatny detektyw. Po zakończeniu śledztwa przez detektywa Alexa zorganizuje tu spotkanie rodzinne. Możesz otruć Alexę wsypując truciznę do szklanki whisky (Alexę może też otruć Emma ze szklarni). Gregory ma przy sobie klucz do pokoju na piętrze (28 na mapie).
Korytarz z gablotami z bronią. Możesz rozbić jedną z gablot i zabrąć karabin - odblokowuje to drobne wyzwanie. To również dobre miejsce do zaatakowania z zaskoczenia prywatnego detektywa i lokaja. W okolicy jest mnóstwo miejsc do schowania ciał. W małym pomieszczeniu na końcu korytarza są śrubokręt, nieużywane przebranie służby oraz ogniwo Fuse Cell potrzebne do robienia zdjęć w ogrodzie (6 na mapie).
Biuro Pana Fernsby'ego. Jest on lokajem. Przy wejściu do biura możesz otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami i wyłączyć dostawy prądu (okazja do zdobycia przebrania). Drzwi do biura są zamknięte - możesz użyć łomu/wytychu lub zaatakować lokaja chodzącego po parterze i zabrać jego klucz. W biurze znajdziesz śmiertelną truciznę oraz główny klucz do otwierania wszystkich drzwi posiadłości. Fernsby ma przy sobie token (jeden z dwóch powiązanych z aktami Arthura Edwardsa).
Pomieszczenie służby i kuchnia. Znajdziesz trutkę na szczury, klucz francuski i butle z propanem (można je wrzucać do otworów nad paleniskami). Możesz otworzyć szafkę - wymagany łom/wytrych lub klucz ze strefy dostaw (15 na mapie). W środku znajdziesz nieużywane przebranie strażnika posiadłości.
Jadalnia. Możesz otruć Edwarda Carlisle, który może grać na pianinie. Możesz też go pacyfikować (w dowolny sposób) i odblokować drobne wyzwanie.
Korytarze nad foyer. Uważaj na pojedynczego ochroniarza, który patroluje okolicę - może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu ochroniarza. Jest tu wyjście na południowy balkon.
Biblioteka - górny poziom. Są tu dobre okazje do zamordowania Alexy - możesz zrzucić na nią duży żyrandol gdy rozmawia przez telefon oraz wrzucić butlę z propanem do otworu nad paleniskiem.
Sekretny pokój 1. Możesz go otworzyć wyłącznie laską pozyskaną w pokoju Emmy i Gregory'ego (28 na mapie). Użyj laski na tajemniczym przełączniku. W środku znajdziesz list (przedmiot questowy).
Pokój Emmy i Gregory'ego. Możesz otworzyć drzwi głównym kluczem (22 na mapie) / kluczem Gregory'ego (20 na mapie) / wytrychem / łomem, bądź też dostać się do środka od strony balkonu (mała wspinaczka). Znajdziesz tu laskę, która pozwala odblokowywać niektóre sekretne pokoje.
Pokój Rebecci. Możesz użyć głównego klucza / klucza Rebecci (19 na mapie) / wytrycha / łomu. Możesz zbadać laptopa Rebecci.
Sekretny pokój 2. Możesz się do niego dostać wchodząc w interakcję z obrazem w pokoju Rebecci (29 na mapie) lub z książką w małym biurze z prawnikiem (31 na mapie).
Małe biuro. Drogi do biura pilnują strażnicy, ale możesz się tu dostać od strony sekretnego pokoju (30 na mapie). Przebywa tu prawnik i jego ochroniarz. Możesz wyeliminować prawnika i założyć unikalny strój. Możesz też zbadać laptop prawnika (drobne wyzwanie).
Pokój Zachary'ego. Drogi do sypialni pilnują strażnicy, ale możesz się tu dostać od strony małego biura (31 na mapie). Zwłoki Zachary'ego są na dużym łóżku. Możesz zbadać laptop i notatkę samobójcy. Możesz wyjść na balkon i opuścić drabinę - odblokuje to na stałe skrót.
Sekretny pokój 3. Możesz go otworzyć laską zabraną z pokoju Emmy i Gregory'ego (28 na mapie) lub wchodząc w interakcję z książką w pokoju Zachary'ego (32 na mapie).
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.
Główny korytarz. Pojedynczy strażnik może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu - możesz przekraść się gdy rozmawia z pracownicą służby.
Sypialnia Alexy Carlisle. Możesz wysłuchać wiadomości i zatruć kawę (Alexa pojawia się tu w początkowej części misji). Jest tu wyjścia na balkon. W łazience znajdziesz list do Rebecci.
Biuro Alexy Carlysle. Pilnuje go pojedynczy ochroniarz. Możesz wcisnąć przycisk na fotelu przy dużym biurku i odkryć tajny sejf - kod do niego to 1975. W sejfie znajdziesz akta Arthura Edwardsa (główny cel misji). Na dużym balkonie są strażnicy i miejsca do wspinaczki / zejścia.
Sekretny pokój 4. Możesz go otworzyć laską zabraną z pokoju Emmy i Gregory'ego (28 na mapie) lub wciskając przycisk w prywatnym pokoju (39 na mapie). Znajdziesz tu róg jednorożca powiązany z jednym z drobnych wyzwań. Możesz też podejrzeć i zaskoczyć Alexę gdy pojawi się w sekretnym pokoju (2 różne wyzwania).
Prywatny pokój. Może się tu pojawić Alexa. Możesz ją łatwo dopaść przekradając się od strony sekretnego pokoju (38 na mapie).
Strzelba. Znajdziesz tu też teleskop (powiązany z zagadką z sejfem) i wyjście na balkon.
Dach posiadłości i skrót. Możesz po raz pierwszy dostać się na dach od strony górnego poziomu biura Alexy (40 na mapie) - musisz przejść przez okno. Jest tu skrót - możesz opuścić drabinę.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.

Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajduje się lista najlepszych przebrań do zdobycia w Dartmoor, w misji Death in the Family. Skorzystanie z rekomendowanych strojów może ci pomóc w wyeliminowaniu celu misji i/lub w bezproblemowej eksploracji mapy.

Prywatny detektyw - Private Investigator

Na mapie przebywa tylko jeden prywatny detektyw i jest to Phineas Witmer - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na mapie przebywa tylko jeden prywatny detektyw i jest to Phineas Witmer. Ma on umówione spotkanie z Alexą i Agent 47 może przejąć jego tożsamość. Pozwoli ci to nie tylko podróżować po posiadłości w roli gościa, ale również spotkać się z Alexą i wykorzystać tę okazję do zamordowania jej.

Phineas na początku misji pojawia się niedaleko Agenta 47, przy bramie prowadzącej na tereny posiadłości (punkt 2 na mapie). Nie atakuj go przy pierwszej okazji, bo wdasz się w niepotrzebną wymianę ognia ze strażnikami bramy.

Przekradnij się na tereny posiadłości i dotrzyj do bocznego korytarza na parterze budynku, a konkretnie tego, w którym są gabloty z bronią (punkt 21 na mapie) - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przekradnij się na tereny posiadłości i dotrzyj do bocznego korytarza na parterze budynku, a konkretnie tego, w którym są gabloty z bronią (punkt 21 na mapie).

Zaczekaj w tym miejscu na Witmera i wykorzystaj to, że możesz go łatwo wyeliminować w odosobnionym miejscu. W tym samym korytarzu jest kilka szaf, w których można ukryć ciało.

Dwie ważne uwagi - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dwie ważne uwagi:

  1. Możliwość spotkania się z Alexą jako prywatny detektyw jest ograniczona czasowo. Najlepiej zainteresować się tym tematem na początku misji. Na szczęście nawet jeśli się "spóźnisz", to detektywa nadal możesz znaleźć na mapie. Powinien on być gdzieś w okolicy północnego salonu oraz przejścia do ogrodów.
  2. Po tym jak zdobędziesz co najmniej 16 poziom mistrzostwa w Dartmoor możesz odblokować nowy punkt startowy w sypialni Zachary'ego. Agent 47 od razu będzie miał strój detektywa i nie będziesz musiał go odbierać Witmerowi.

Grabarz - Undertaker

Na mapie przebywa tylko jeden grabarz - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na mapie przebywa tylko jeden grabarz. Miejsce odnalezienia go jest dość oczywiste - jest to cmentarz zlokalizowany na zachodnim krańcu mapy (punkt 4 na mapie). Z cmentarzem powiązane jest jedno z zadań fabularnych dotyczących wyeliminowania Alexy, aczkolwiek nie pojawi się ona w tym miejscu dopóki nie zniszczysz gniazd ptaków.

1 - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja
Strój grabarza możesz pozyskać na różne sposoby i jednym z nich jest sabotowanie generatora pokazanego na dołączonym obrazku - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Strój grabarza możesz pozyskać na różne sposoby i jednym z nich jest sabotowanie generatora pokazanego na dołączonym obrazku. Zaczekaj na pojawienie się w tym miejscu kobiety - zaatakuj ją i schowaj jej ciało w krzakach w dużej odległości od generatora. Poczekaj następnie na pojawienie się grabarza i zaatakuj go w identyczny sposób.

Dodatkowa uwaga - Grabarz ma przy sobie kluczyki do karawanu (punkt 13 na mapie). Możesz skorzystać z nich pod koniec misji po to żeby opuścić posiadłość w alternatywny sposób.

Fotograf - Photographer

Na mapie przebywa tylko jeden fotograf i przejęcie jego tożsamości będzie mogło umożliwić ci wyeliminowanie Alexy w unikalny sposób - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na mapie przebywa tylko jeden fotograf i przejęcie jego tożsamości będzie mogło umożliwić ci wyeliminowanie Alexy w unikalny sposób. Dodatkowo dzięki założeniu stroju fotografa będziesz mógł swobodnie podróżować po terenach wokół posiadłości oraz tych pomieszczeniach budynku, które są dostępne dla gości.

Fotograf przebywa w ogrodzie (punkt 6 na mapie) na tyłach posiadłości gdzie bezskutecznie czeka na wymianę ogniwa do zorganizowania sesji zdjęciowej. Alexa nie pojawi się w tym miejscu dopóki sam nie dostarczysz ogniwa i nie umieścisz go w odpowiednim urządzeniu.

2 - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja
Warto w pierwszej kolejności wyeliminować pracownika służby stojącego za plecami fotografa - jego ciało schowaj w krzakach i zadbaj o to żeby jakieś kończyny nie wystawały poza krzaki - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Warto w pierwszej kolejności wyeliminować pracownika służby stojącego za plecami fotografa - jego ciało schowaj w krzakach i zadbaj o to żeby jakieś kończyny nie wystawały poza krzaki.

Do odwrócenia uwagi fotografa najlepiej jest wykorzystać okoliczne radio. Schowaj się i zaczekaj aż pojawi się żeby je wyłączyć. Możesz go wtedy łatwo zaatakować i przeciągnąć jego ciało do okolicznego pojemnika.

Ochroniarz - Bodyguard

To przebranie, które najbardziej ułatwi ci poruszanie się po mapie i jej eksplorację - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

To przebranie, które najbardziej ułatwi ci poruszanie się po mapie i jej eksplorację. Ochroniarze mają większe uprawnienia od strażników posiadłości i korzystając ze stroju ochroniarza istnieje mniejsze ryzyko wykrycia - na mapie będą pojedyncze osoby mogące zdemaskować Agenta 47 w takim przebraniu. W wiekszości przypadków można je łatwo ominąć lub odwrócić ich uwagę.

Strój ochroniarza możesz pozyskać w wielu różnych miejscach - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Strój ochroniarza możesz pozyskać w wielu różnych miejscach. Doskonałym miejscem są okolice zachodniej ściany posiadłości (punkt 14 na mapie). Przebywa tam dwóch ochroniarzy. Możesz np. odciągnąć jednego z nich monetą albo otruć wsypując trutkę do butelki (pójdzie do toalety - punkt 18 na mapie). W tym samym miejscu możesz też łatwo schować ciało/ciała.

Podobało się?

0

Hitman 3

20 stycznia 2021

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-02-09
00:02

milosz18pl Legionista

Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.

Komentarz: milosz18pl
2021-04-08
21:18

DeksarPlayer Junior

Nie ma pliku PDF do ściągnięcia ?

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-10
12:55

DeksarPlayer Junior

Super :) dzięki za odpowiedź.

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-12
11:52

walos2czyk Junior

Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?

Komentarz: walos2czyk
2021-04-21
09:40

walos2czyk Junior

Czekam na PDF - kiedy będzie gotowy?

Komentarz: walos2czyk

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl