
Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajduje się lista najlepszych przebrań do zdobycia w Dartmoor, w misji Death in the Family. Skorzystanie z rekomendowanych strojów może ci pomóc w wyeliminowaniu celu misji i/lub w bezproblemowej eksploracji mapy.
- Prywatny detektyw - Private Investigator
- Grabarz - Undertaker
- Fotograf - Photographer
- Ochroniarz - Bodyguard
Prywatny detektyw - Private Investigator

Na mapie przebywa tylko jeden prywatny detektyw i jest to Phineas Witmer. Ma on umówione spotkanie z Alexą i Agent 47 może przejąć jego tożsamość. Pozwoli ci to nie tylko podróżować po posiadłości w roli gościa, ale również spotkać się z Alexą i wykorzystać tę okazję do zamordowania jej.
Phineas na początku misji pojawia się niedaleko Agenta 47, przy bramie prowadzącej na tereny posiadłości (punkt 2 na mapie). Nie atakuj go przy pierwszej okazji, bo wdasz się w niepotrzebną wymianę ognia ze strażnikami bramy.

Przekradnij się na tereny posiadłości i dotrzyj do bocznego korytarza na parterze budynku, a konkretnie tego, w którym są gabloty z bronią (punkt 21 na mapie).
Zaczekaj w tym miejscu na Witmera i wykorzystaj to, że możesz go łatwo wyeliminować w odosobnionym miejscu. W tym samym korytarzu jest kilka szaf, w których można ukryć ciało.

Dwie ważne uwagi:
- Możliwość spotkania się z Alexą jako prywatny detektyw jest ograniczona czasowo. Najlepiej zainteresować się tym tematem na początku misji. Na szczęście nawet jeśli się "spóźnisz", to detektywa nadal możesz znaleźć na mapie. Powinien on być gdzieś w okolicy północnego salonu oraz przejścia do ogrodów.
- Po tym jak zdobędziesz co najmniej 16 poziom mistrzostwa w Dartmoor możesz odblokować nowy punkt startowy w sypialni Zachary'ego. Agent 47 od razu będzie miał strój detektywa i nie będziesz musiał go odbierać Witmerowi.
Grabarz - Undertaker

Na mapie przebywa tylko jeden grabarz. Miejsce odnalezienia go jest dość oczywiste - jest to cmentarz zlokalizowany na zachodnim krańcu mapy (punkt 4 na mapie). Z cmentarzem powiązane jest jedno z zadań fabularnych dotyczących wyeliminowania Alexy, aczkolwiek nie pojawi się ona w tym miejscu dopóki nie zniszczysz gniazd ptaków.


Strój grabarza możesz pozyskać na różne sposoby i jednym z nich jest sabotowanie generatora pokazanego na dołączonym obrazku. Zaczekaj na pojawienie się w tym miejscu kobiety - zaatakuj ją i schowaj jej ciało w krzakach w dużej odległości od generatora. Poczekaj następnie na pojawienie się grabarza i zaatakuj go w identyczny sposób.
Dodatkowa uwaga - Grabarz ma przy sobie kluczyki do karawanu (punkt 13 na mapie). Możesz skorzystać z nich pod koniec misji po to żeby opuścić posiadłość w alternatywny sposób.
Fotograf - Photographer

Na mapie przebywa tylko jeden fotograf i przejęcie jego tożsamości będzie mogło umożliwić ci wyeliminowanie Alexy w unikalny sposób. Dodatkowo dzięki założeniu stroju fotografa będziesz mógł swobodnie podróżować po terenach wokół posiadłości oraz tych pomieszczeniach budynku, które są dostępne dla gości.
Fotograf przebywa w ogrodzie (punkt 6 na mapie) na tyłach posiadłości gdzie bezskutecznie czeka na wymianę ogniwa do zorganizowania sesji zdjęciowej. Alexa nie pojawi się w tym miejscu dopóki sam nie dostarczysz ogniwa i nie umieścisz go w odpowiednim urządzeniu.


Warto w pierwszej kolejności wyeliminować pracownika służby stojącego za plecami fotografa - jego ciało schowaj w krzakach i zadbaj o to żeby jakieś kończyny nie wystawały poza krzaki.
Do odwrócenia uwagi fotografa najlepiej jest wykorzystać okoliczne radio. Schowaj się i zaczekaj aż pojawi się żeby je wyłączyć. Możesz go wtedy łatwo zaatakować i przeciągnąć jego ciało do okolicznego pojemnika.
Ochroniarz - Bodyguard

To przebranie, które najbardziej ułatwi ci poruszanie się po mapie i jej eksplorację. Ochroniarze mają większe uprawnienia od strażników posiadłości i korzystając ze stroju ochroniarza istnieje mniejsze ryzyko wykrycia - na mapie będą pojedyncze osoby mogące zdemaskować Agenta 47 w takim przebraniu. W wiekszości przypadków można je łatwo ominąć lub odwrócić ich uwagę.

Strój ochroniarza możesz pozyskać w wielu różnych miejscach. Doskonałym miejscem są okolice zachodniej ściany posiadłości (punkt 14 na mapie). Przebywa tam dwóch ochroniarzy. Możesz np. odciągnąć jednego z nich monetą albo otruć wsypując trutkę do butelki (pójdzie do toalety - punkt 18 na mapie). W tym samym miejscu możesz też łatwo schować ciało/ciała.
0
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Opis przejścia
- Hitman 3: Death in the Family - Dartmoor
- Hitman 3: Death in the Family, Dartmoor - mapa, informacje o misji
- Hitman 3: Sekretne pokoje - jak otwierać? Dartmoor, solucja
- Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć?
- Hitman 3: Mapa Dartmoor - jak opuścić?
- Hitman 3: Zagadka z ukrytym sejfem - Dartmoor, solucja
- Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania
- Hitman 3: Miejsca skanowania aparatem - mapa, lista
- Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja
- Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne
- Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne
- Hitman 3: Her Final Resting Place - Dartmoor, solucja, zadania fabularne
- Hitman 3: Alexa Carlisle - jak zabić? Dartmoor, solucja
- Hitman 3: Death in the Family - Dartmoor
- Hitman 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.