Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Miejsce rozpoczęcia misji. Jest tu droga prowadząca do posiadłości. Znajduje się tu też motocykl agenta 47, którego można użyć do opuszczenia terenu misji (jest to wymagane podczas zaliczania misji po raz pierwszy).
Brama terenów posiadłości. Pilnuje jej 2 strażników i jeden z nich może rozpoznać Agenta 47 nawet w domyślnym stroju. Pojawia się tu prywatny detektyw wynajęty przez Alexę i po przeszukaniu wyruszy w stronę głównego budynku. Możesz łatwo ominąć strażników wspinając się na mur na lewo lub na prawo od bramki.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Cmentarz. Pojawia się tu okazja do zamordowania Alexy, ale najpierw musisz zniszczyć gniazda ptaków (najlepsza metoda to użycie pistoletu z tłumikiem). Agent 47 może na kilka sposobów odwrócić uwagę grabarza i przejąć jego przebranie. Grabarz ma przy sobie klucz do karawanu (13 na mapie). Jest tu otwarty grób - możesz wrzucić do niego Alexę i zakopać grób (łopata jest w pobliżu). Jest tu trutka na szczury.
Łódź. Możesz użyć jej do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki. Są one w zamkniętej szklarni (10 na mapie).
Fotograf w ogrodzie. Nie może on robić zdjęć dopóki nie zostanie dostarczone ogniwo Fuse Cell. Możesz przejąć tożsamość fotografa z zamiarem zamordowania Alexy i najlepiej jest włączyć radio żeby do niego wyruszył. Możesz sabotować fontannę żeby rozlała się woda przy krześle przed fotografem. W pobliżu znajdziesz klucz francuski i śrubokręt.
Skrzynka z bezpiecznikami. Możesz otworzyć ją (wymagany łom) i pozyskać ogniwo Fuse Cell potrzebne do robienia zdjęć w ogrodzie (6 na mapie). Ogniwa są też w kilku innych miejscach.
Trutka na szczury. Znajdziesz też notatkę na temat sejfu.
Most. To jedno z możliwych miejsc zakończenia misji. Możesz odwrócić uwagę okolicznych postaci rzuconą monetą.
Szklarnia. Wszystkie drzwi do szklarni są zamknięte. Możesz otruć okoliczne osoby żeby łatwiej użyć łomu (znajdziesz go w pobliżu). Środek jest zakazaną strefą i pojawia się tu później Emma - może być powiązana z jednym ze sposobów zamordowania Alexy. Możesz znaleźć trujące rośliny (trutka) oraz klucze do łodzi (5 na mapie), a także naprawić urządzenie do destylacji (wymagany klucz francuski). Emma ma przy sobie klucz do szklarni i trującą roślinę.
Główne wejście do posiadłości. Pilnuje go 2 strażników i osoby spoza ochrony muszą poddać się przeszukaniu. Możesz uniknąć tego problemu wchodząc przez jedną z otwartych okiennic.
Róg jednorożca. Jest on powiązany z jednym z drobnych wyzwań. Rogi można też odnajdywać w innych miejscach na mapie.
Karawan. Możesz go użyć do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki do pojazdu. Ma je przy sobie grabarz z cmentarza (4 na mapie).
Ochroniarze. Możesz podsłuchać ich rozmowy na temat tokenów, otruć jednego z nich oraz w łatwy sposób pozyskać przebranie ochroniarza. Pozwala ono zwiedzać większość mapy bez żadnych przeszkód. Są tu pistolet z tłumikiem Hackl 9S Covert oraz ogniwo Fuse Cell potrzebne do robienia zdjęć w ogrodzie (6 na mapie).
Strefa dostaw. Możesz tu znaleźć klucz do szafki pracowniczej (23 na mapie) oraz łom. Radio pozwala odwracać uwagę.
Foyer. W jego tylnej części są dwie pary schodów prowadzących na poziom 1. Za schodami są pojemniki do chowania ciał. Goście posiadłości (m.in. prywatny detektyw) są tu witani przez lokaja.
Biblioteka - dolny poziom. W początkowej części misji Patrick gra tu w bilarda. W dalszej części misji Alexa pojawia się tu co jakiś czas żeby porozmawiać przez telefon i zatrzymać się przy kominku.
Łazienka. Mogą tu docierać wszystkie okoliczne osoby, na których użyłeś trutki (również Alexa).
Pomieszczenie z trofeami. W dalszej części misji przebywają tu Patrick oraz Rebecca Carlisle. Możesz otruć Rebeccę (uwaga na ochroniarza) po to żeby zdobyć jej klucz oraz token (jeden z dwóch powiązanych z aktami Arthura Edwardsa).
Salon. Domyślnie przebywa tu liczna grupa postaci niezależnych - członkowie rodziny Carlisle oraz prywatny detektyw. Po zakończeniu śledztwa przez detektywa Alexa zorganizuje tu spotkanie rodzinne. Możesz otruć Alexę wsypując truciznę do szklanki whisky (Alexę może też otruć Emma ze szklarni). Gregory ma przy sobie klucz do pokoju na piętrze (28 na mapie).
Korytarz z gablotami z bronią. Możesz rozbić jedną z gablot i zabrąć karabin - odblokowuje to drobne wyzwanie. To również dobre miejsce do zaatakowania z zaskoczenia prywatnego detektywa i lokaja. W okolicy jest mnóstwo miejsc do schowania ciał. W małym pomieszczeniu na końcu korytarza są śrubokręt, nieużywane przebranie służby oraz ogniwo Fuse Cell potrzebne do robienia zdjęć w ogrodzie (6 na mapie).
Biuro Pana Fernsby'ego. Jest on lokajem. Przy wejściu do biura możesz otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami i wyłączyć dostawy prądu (okazja do zdobycia przebrania). Drzwi do biura są zamknięte - możesz użyć łomu/wytychu lub zaatakować lokaja chodzącego po parterze i zabrać jego klucz. W biurze znajdziesz śmiertelną truciznę oraz główny klucz do otwierania wszystkich drzwi posiadłości. Fernsby ma przy sobie token (jeden z dwóch powiązanych z aktami Arthura Edwardsa).
Pomieszczenie służby i kuchnia. Znajdziesz trutkę na szczury, klucz francuski i butle z propanem (można je wrzucać do otworów nad paleniskami). Możesz otworzyć szafkę - wymagany łom/wytrych lub klucz ze strefy dostaw (15 na mapie). W środku znajdziesz nieużywane przebranie strażnika posiadłości.
Jadalnia. Możesz otruć Edwarda Carlisle, który może grać na pianinie. Możesz też go pacyfikować (w dowolny sposób) i odblokować drobne wyzwanie.
Korytarze nad foyer. Uważaj na pojedynczego ochroniarza, który patroluje okolicę - może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu ochroniarza. Jest tu wyjście na południowy balkon.
Biblioteka - górny poziom. Są tu dobre okazje do zamordowania Alexy - możesz zrzucić na nią duży żyrandol gdy rozmawia przez telefon oraz wrzucić butlę z propanem do otworu nad paleniskiem.
Sekretny pokój 1. Możesz go otworzyć wyłącznie laską pozyskaną w pokoju Emmy i Gregory'ego (28 na mapie). Użyj laski na tajemniczym przełączniku. W środku znajdziesz list (przedmiot questowy).
Pokój Emmy i Gregory'ego. Możesz otworzyć drzwi głównym kluczem (22 na mapie) / kluczem Gregory'ego (20 na mapie) / wytrychem / łomem, bądź też dostać się do środka od strony balkonu (mała wspinaczka). Znajdziesz tu laskę, która pozwala odblokowywać niektóre sekretne pokoje.
Pokój Rebecci. Możesz użyć głównego klucza / klucza Rebecci (19 na mapie) / wytrycha / łomu. Możesz zbadać laptopa Rebecci.
Sekretny pokój 2. Możesz się do niego dostać wchodząc w interakcję z obrazem w pokoju Rebecci (29 na mapie) lub z książką w małym biurze z prawnikiem (31 na mapie).
Małe biuro. Drogi do biura pilnują strażnicy, ale możesz się tu dostać od strony sekretnego pokoju (30 na mapie). Przebywa tu prawnik i jego ochroniarz. Możesz wyeliminować prawnika i założyć unikalny strój. Możesz też zbadać laptop prawnika (drobne wyzwanie).
Pokój Zachary'ego. Drogi do sypialni pilnują strażnicy, ale możesz się tu dostać od strony małego biura (31 na mapie). Zwłoki Zachary'ego są na dużym łóżku. Możesz zbadać laptop i notatkę samobójcy. Możesz wyjść na balkon i opuścić drabinę - odblokuje to na stałe skrót.
Sekretny pokój 3. Możesz go otworzyć laską zabraną z pokoju Emmy i Gregory'ego (28 na mapie) lub wchodząc w interakcję z książką w pokoju Zachary'ego (32 na mapie).
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.
Główny korytarz. Pojedynczy strażnik może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu - możesz przekraść się gdy rozmawia z pracownicą służby.
Sypialnia Alexy Carlisle. Możesz wysłuchać wiadomości i zatruć kawę (Alexa pojawia się tu w początkowej części misji). Jest tu wyjścia na balkon. W łazience znajdziesz list do Rebecci.
Biuro Alexy Carlysle. Pilnuje go pojedynczy ochroniarz. Możesz wcisnąć przycisk na fotelu przy dużym biurku i odkryć tajny sejf - kod do niego to 1975. W sejfie znajdziesz akta Arthura Edwardsa (główny cel misji). Na dużym balkonie są strażnicy i miejsca do wspinaczki / zejścia.
Sekretny pokój 4. Możesz go otworzyć laską zabraną z pokoju Emmy i Gregory'ego (28 na mapie) lub wciskając przycisk w prywatnym pokoju (39 na mapie). Znajdziesz tu róg jednorożca powiązany z jednym z drobnych wyzwań. Możesz też podejrzeć i zaskoczyć Alexę gdy pojawi się w sekretnym pokoju (2 różne wyzwania).
Prywatny pokój. Może się tu pojawić Alexa. Możesz ją łatwo dopaść przekradając się od strony sekretnego pokoju (38 na mapie).
Strzelba. Znajdziesz tu też teleskop (powiązany z zagadką z sejfem) i wyjście na balkon.
Dach posiadłości i skrót. Możesz po raz pierwszy dostać się na dach od strony górnego poziomu biura Alexy (40 na mapie) - musisz przejść przez okno. Jest tu skrót - możesz opuścić drabinę.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.

Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 zamieściliśmy informację gdzie zdobyć truciznę na mapie Dartmoor. Przedstawiliśmy miejsca pozyskania różnych odmian trutki na szczury, jak również butelki ze śmiertelną trucizną.

Śmiertelna trucizna w Dartmoor

Śmiertelna trucizna pozwala na natychmiastowe zamordowanie Alexy lub dowolnej innej osoby - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Śmiertelna trucizna pozwala na natychmiastowe zamordowanie Alexy lub dowolnej innej osoby. Na mapie Dartmoor jest ona dostępna w formie słoiczka z pigułkami - Lethal Poison Pill Jar.

W celu pozyskania śmiertelnej trucizny musisz włamać się do biura Pana Fernsbyego, czyli lokaja zatrudnionego w posiadłości - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

W celu pozyskania śmiertelnej trucizny musisz włamać się do biura Pana Fernsby'ego, czyli lokaja zatrudnionego w posiadłości. Biuro znajduje się w południowo-wschodnim narożniku budynku, na parterze (punkt 22 na mapie).

Biuro jest zamknięte i możesz poradzić sobie z tym na kilka sposobów - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Biuro jest zamknięte i możesz poradzić sobie z tym na kilka sposobów:

  1. Odszukaj Fernsby'ego / lokaja przechadzającego się po parterze budynku. Wyeliminuj go w dowolny sposób i zabierz klucz, który upuści.
  2. Użyj łomu żeby wyważyć drzwi do biura.
  3. Użyj wytrychu żeby otworzyć zamek. Nie znajdziesz tego gadżetu na mapie, ale wytrych jest m.in. nagrodą za awansowanie na 2 poziom mistrzostwa w Dartmoor.
Śmiertelną truciznę znajdziesz przy małym pionowym oknie - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Śmiertelną truciznę znajdziesz przy małym pionowym oknie.

Jest też alternatywny sposób pozyskania śmiertelnej trucizny - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jest też alternatywny sposób pozyskania śmiertelnej trucizny. Udaj się do ogrodów i odszukaj klucz francuski obok fontanny. Dodatkowo zbadaj obszar na tyłach szklarni i pozyskaj łom. Użyj łomu (lub wytrycha jeśli zabrałeś go na misję) żeby włamać się (w bezpiecznym momencie) do szklarni.

Zacznij skradać się i dotrzyj do zestawu do destylacji (Distillation Kit) - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zacznij skradać się i dotrzyj do zestawu do destylacji (Distillation Kit). Mając klucz francuski możesz go naprawić. Zabierz jeden ze znajdujących się obok trujących kwiatów (Poisonous Flower Emetic) i użyj go na naprawionym zestawie do destylacji. Otrzymasz dzięki temu śmiertelną truciznę.

Ciekawostka - Po naprawieniu zestawu do destylacji możesz też pozostawić go w spokoju i zaczekać aż pojawi się tu Emma (dojdzie do tego po rodzinnym spotkaniu w salonie) - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ciekawostka - Po naprawieniu zestawu do destylacji możesz też pozostawić go w spokoju i zaczekać aż pojawi się tu Emma (dojdzie do tego po rodzinnym spotkaniu w salonie). Po tym jak Emma odkryje, że może wyprodukować truciznę użyjej jej do otrucia Alexy. Opisaliśmy to dokładniej na stronie Trofeum Family Feud w naszym poradniku trofeowym.

Wymiotna trucizna w Dartmoor

Wymiotna trucizna (Emetic Poison) nie spowoduje, że dana osoba zginie - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Wymiotna trucizna (Emetic Poison) nie spowoduje, że dana osoba zginie. Zamiast tego dostanie ona nagłego ataku biegunki i uda się do najbliższej toalety. Jest to zawsze doskonała okazja do tego żeby ją zaatakować na osobności.

Wymiotna trucizna pojawia się w Dartmoor w dwóch głównych odmianach - trutki na szczury (Emetic Rat Poison) oraz trujących kwiatów (Poisonous Flower - Emetic). Efekt końcowy w obu przypadkach jest identyczny.

Truciznę możesz odnajdywać w następujących miejscach - Hitman 3: Trucizna, Dartmoor - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Truciznę możesz odnajdywać w następujących miejscach:

  1. Cmentarz (punkt 4 na mapie)
  2. Kontenery na śmieci przy wschodniej ścianie budynku (punkt 8 na mapie)
  3. Szklarnia (punkt 10 na mapie) - do odnalezienia i zabrania jest kilka kwiatów w miejscu, w którym przebywa Emma.
  4. Pomieszczenia służby (punkt 23 na mapie)
Podobało się?

0

Hitman 3

20 stycznia 2021

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-01-21
15:51

10 cent Pretorianin

Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)

Komentarz: 10 cent
2021-01-22
21:39

Stranger. Senator

Stranger.

Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)

Komentarz: Stranger.
2021-01-23
16:55

Blackis09 Junior

Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)

Komentarz: Blackis09
2021-01-23
20:02

wilczyn Generał

wilczyn

Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?

Komentarz: wilczyn
2021-01-31
23:20

milosz18pl Legionista

😡

Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...

Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...

Komentarz: milosz18pl
2021-02-09
00:02

milosz18pl Legionista

Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.

Komentarz: milosz18pl
2021-04-08
21:18

DeksarPlayer Junior

Nie ma pliku PDF do ściągnięcia ?

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-10
12:55

DeksarPlayer Junior

Super :) dzięki za odpowiedź.

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-12
11:52

walos2czyk Junior

Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?

Komentarz: walos2czyk
2021-04-21
09:40

walos2czyk Junior

Czekam na PDF - kiedy będzie gotowy?

Komentarz: walos2czyk

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl