Hitman 3: Ciała - jak się pozbyć?
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Hitman 3 dowiesz się, w jaki sposób skutecznie zacierać ślady swojej działalności, a więc jak pozbyć się ciał pokonanych lub obezwładnionych przeciwników.
W trakcie rozgrywki w Hitman 3 możesz eliminować przeciwników, których napotkasz na swojej drodze lub poddusić ich, by stracili przytomność. Jeśli zostawisz ich w miejscu publicznym, na pewno zostaną zauważone, dlatego warto wiedzieć, jak zacierać ślady i w jaki sposób pozbywać się ciał przeciwników.
Kontenery, szafy, kubły, studzienki

Ciała pokonanych lub obezwładnionych przeciwników możesz schować w wielu miejscach: w szafach, metalowych lub plastikowych kontenerach, skrzyniach, zrzucić je do studzienki kanalizacyjnej. Wystarczy, że podciągniesz ciało przeciwnika pod odpowiedni obiekt i wciśniesz określony przycisk. W trakcie chowania ciała należy zwrócić szczególną uwagę na to, by Agent 47 nie został przez nikogo zauważony, ponieważ wszyscy NPC znajdujący się w pobliżu będą niezwykle czujni i podejrzliwi. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że do jednej szafy lub kontenera można schować maksymalnie dwa ciała.
Ciała pozostawione na widoku przykują uwagę strażników, pracowników i przypadkowych przechodniów.
Wyrzucenie ciała poza teren budynku lub obszar mapy

Na niektórych mapach będziesz mógł ukryć ciało pokonanego lub obezwładnionego przeciwnika, wyrzucając go za teren mapy lub przerzucając przez okno, krawędź lub barierkę. Ciała wyrzucone poza obszar traktowane są tak samo, jak te, które zostały schowane np. do szafy.
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Poradnik do gry
- Hitman 3: FAQ
- Hitman 3: Zapisanie stanu gry - jak?
- Hitman 3: Zawalenie zadania - czy jest możliwe?
- Hitman 3: Skróty - jak odblokowywać?
- Hitman 3: Znajomość serii - czy jest wymagana?
- Hitman 3: Crafting - czy jest w grze?
- Hitman 3: Monitoring - jak wyłączyć?
- Hitman 3: Przeciwnik - jak otruć?
- Hitman 3: Ciała - jak się pozbyć?
- Hitman 3: Snajperka - jak zabrać na misję?
- Hitman 3: Zamek - jak otworzyć?
- Hitman 3: Przebranie - jak zmienić?
- Hitman 3: Najlepsze nagrody z mistrzostw - które to?
- Hitman 3: FAQ
- Hitman 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
10 cent Pretorianin
Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)
Stranger. Senator
Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)
Blackis09 Junior
Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)
wilczyn Generał
Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?
milosz18pl Legionista
Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...
Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
