Hitman 3: Mapa Berlina - jak opuścić?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz informacje jak opuścić teren misji w Berlinie. Zestawiliśmy wszystkie ogólnodostępne wyjścia oraz te, z których można skorzystać dopiero po zdobyciu jakiegoś dodatkowego przedmiotu.
- Ścieżka obok lasu
- Rower
- Motocykl (Full Throttle)
- Skuter (The Wurst Getaway)
- Zejście do kanałów
- Wyjście w podziemiach klubu
Ścieżka obok lasu

Podczas zaliczania misji po raz pierwszy gra pozwoli ci skorzystać tylko z jednego wyjścia i jest to ścieżka prowadząca do lasu (punkt 5 na mapie), czyli miejsca gdzie rozpoczynałeś eksplorację otwartej części mapy.
Rower

To wyjście jest bardzo zbliżone do poprzedniego. Rower znajduje się przy drodze na południowy-zachód od głównego wejścia do klubu Holle (punkt 7 na mapie).
Motocykl (Full Throttle)

W celu skorzystania z możliwości użycia motocykla musisz ukraść kluczyki, które znajdują się w pomieszczeniu wypoczynkowym na parterze budynku motocyklistów (punkt 25 na mapie). Zdobycie ich może być bardzo trudne o ile nie użyjesz przebrania motocyklisty (nieużywany strój jest w pobliskiej łazience).

Motocykl znajduje się w północnej części garażu, na parterze budynku motocyklistów (punkt 53 na mapie).
Skuter (The Wurst Getaway)

W celu skorzystania z możliwości użycia skutera musisz ukraść kluczyki, które są w posiadaniu dostawcy żywności. Przebywa on na zachód od baru Juice (punkt 23 na mapie). Jako że przebywa na osobności pozbycie się go jest bardzo łatwe.

Skuter jest zaparkowany przy bramie garażowej budynku motocyklistów. Jest to jednocześnie tylna część budynku klubu (punkt 17 na mapie).
Zejście do kanałów

Właz prowadzący do kanałów znajduje się na zachód od baru Juice, w miejscu, w którym przebywa także dostawca żywności (punkt 23 na mapie). W celu podniesienia włazu musisz wyposażyć się w łom (do znalezienia np. w punkcie 14 na mapie).
Uwaga - Możesz natrafić na błąd gry uniemożliwiający opuszczenie mapy nawet po wejściu w interakcję z odsłoniętym zejściem do kanałów. Jeśli nie załączyła się scena ucieczki, to musisz skorzystać z jednego z pozostałych wyjść.
Wyjście w podziemiach klubu

Jedno z ogólnodostępnych wyjść znajduje się na poziomie -2 klubu. Jest ono w północno-zachodnim narożniku (punkt 61 na mapie). Jest to strefa niedostępna dla gości klubu, tak więc musisz skradać się lub polegać na przebraniu.
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Opis przejścia
- Hitman 3: Apex Predator - Berlin
- Hitman 3: Apex Predator, Berlin - mapa, informacje o misji
- Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować?
- Hitman 3: Mapa Berlina - jak opuścić?
- Hitman 3: Monitoring - gdzie sabotować?
- Hitman 3: Sejf (biuro Hirschmullera) - jak otworzyć? Berlin
- Hitman 3: Klub Holle - jak wejść do środka?
- Hitman 3: Wieża radiowa - jak odblokować?
- Hitman 3: Sekretne wyjście/easter egg - jak odblokować?
- Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć?
- Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania
- Hitman 3: Agent Rhodes - jak zabić? (The Veteran) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Banner - jak zabić? (The Wall) - Berlin, solucja, opis przejścia
- Hitman 3: Agent Tremaine - jak zabić? (The Sniper) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Green - jak zabić? (The Scout) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Thames - jak zabić? (The Professional) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Chamberlin - jak zabić? (The Joker) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Montgomery - jak zabić? (The Leader) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Davenport - jak zabić? (The Rookie) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agenci ICA - inne unikalne zabójstwa, Berlin, solucja
- Hitman 3: Apex Predator - Berlin
- Hitman 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
10 cent Pretorianin
Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)
Stranger. Senator
Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)
Blackis09 Junior
Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)
wilczyn Generał
Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?
milosz18pl Legionista
Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...
Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
