Hitman 3: Monitoring (Dubai) - gdzie sabotować?
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Hitman 3 dowiesz się, jak sabotować monitoring w drapaczu chmur Burj Al-Ghazali w Dubaju (Dubai).
Kamery monitoringu zainstalowane na obszarze drapacza chmur Burj Al-Ghazali mogą w znacznym stopniu utrudniać pracę Agenta 47 - zwłaszcza na najwyższym poziomie trudności. Wyłączenie monitoringu pozwala również na łatwiejsze wykonane wszystkich opcjonalnych celów mapy w Dubaju.

Najlepsza okazja na wyłączenie systemu monitorującego pojawia się w trakcie wykonywania misji fabularnej How The Mighty Fall. Po zejściu na poziom w którym znajduje się serwerownia musisz najpierw zdobyć kartę dostępu do komputera - bez niej włączysz cichy alarm i zaalarmujesz strażników. Uwaga na jedną kamerę i strażnika.

Wejdź do serwerowni, a następnie wyjdź na korytarz drzwiami po prawej stronie - kobieta rozmawiająca przez telefon nie powinna zwrócić na Ciebie uwagi, jeśli będziesz działać szybko. Obezwładnij mężczyznę zaznaczonego na powyższym obrazku, zabierz kartę, a ciało schowaj do szafy.

Wróć do serwerowni i przeciągnij kartę dostępu przez czytnik. Następnie podejdź do pierwszej szafy z prawej strony komputera i pociągnij za jeden z dysków - uzyskasz w ten sposób dostęp do komputera.

Teraz pozostaje Ci kliknąć w trzeci kafelek (Disable Cameras), a po chwili ekrany w pokoju ochrony natychmiast przestaną działać.
0
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Opis przejścia
- Hitman 3: On Top of the World - Dubaj
- Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji
- Hitman 3: Mapa Dubaju - jak odblokować?
- Hitman 3: Mapa Dubaju (Burj Al-Ghazali) - jak opuścić?
- Hitman 3: Monitoring (Dubai) - gdzie sabotować?
- Hitman 3 :Trucizna, Dubaj (Burj Al-Ghazali) - jak zdobyć?
- Hitman 3: Elektroniczne okna - lista wszystkich
- Hitman 3: Najlepsze przebrania, Dubaj (Burj Al-Ghazali)
- Hitman 3: Carl Ingram - jak zabić? Dubaj, solucja
- Hitman 3: Marcus Stuyvesant - jak zabić? Dubaj, solucja, opis przejścia
- Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: On Top of the World - Dubaj
- Hitman 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
10 cent Pretorianin
Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)
Stranger. Senator
Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)
Blackis09 Junior
Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)
wilczyn Generał
Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?
milosz18pl Legionista
Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...
Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
