Hitman 3 - Chongqing - Ważne lokacje
Hitman 3 - Chongqing - Ważne lokacje
Rdzeń Danych. Znajduje się tutaj komputer z którym trzeba wejść w interakcję, by wykonać opcjonalne zadanie fabularne Hack Data Core.
Przejście do kanału wentylacyjnego. Alternatywne wejście i główne wyjście z pomieszczenia z Rdzeniem Danych (Data Core). Skanując zamek lub podważając kratę jakimś narzędziem, możesz przejść do wąskiej kładki prowadzącej do kanału wentylacyjnego.
Kanał wentylacyjny. Tędy możesz dostać się prosto do biura Imogen Royce - jednego z dwóch głównych celów misji w Chongqing.
Klucz dostępu poziom 3. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 3 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najwyższego poziomu autoryzacji, jak np. wejście do Rdzenia Danych (Data Core).
Chloroform. Butelka leży na regale z lewej strony.
Szyb wentylacyjny. Szyb łączy wszystkie główne pomieszczenia w placówce ICA, dzięki czemu możesz poruszać się po tym obiekcie, pozostając niezauważonym.
Boczne wejście do budynku pralni. Metalowe schody prowadzą na wyższe piętro budynku.
Stacja kolejowa. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (Powiązana z wyzwaniem Training Hard).
Biuro Imogen Royce. Pracownia jednego z dwóch głównych celów misji w Chongqing. Znajdziesz tutaj przejście do szybu wentylacyjnego i komputer za pomocą którego możesz zwolnić trzech pracowników, co może ułatwić dostanie się do Rdzenia Danych (Data Core). Szyby i drzwi biura można przyciemnić przy pomocy terminala.
Skrót na poziom ulicy W kanale wentylacyjnym zainstalowano drabinę, którą możesz dostać się do zaułka przy schronisku dla bezdomnych. Na górze będzie dwóch strażników.
Klucz dostępu poziom 2. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 2 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają średniego poziomu autoryzacji, jak np. przejścia na niższe poziomy placówki.
Klucz dostępu poziom 2. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 2 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają średniego poziomu autoryzacji, jak np. przejścia na niższe poziomy placówki.
Klucz dostępu poziom 3. Na jednej z metalowych szafek w zbrojowni leży klucz dostępu (Tier 3 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najwyższego poziomu autoryzacji, jak np. wejście do Rdzenia Danych (Data Core). Znajdziesz tutaj także pokaźną ilość broni palnej, granaty błyskowo-hukowe, ładunek wybuchowy oraz walizkę.
Sabotaż monitoringu. W tym miejscu znajduje się urządzenie nagrywające obraz z kamer monitoringu. Gdy je zniszczysz, wszystkie kamery na terenie placówki ICA przestaną działać. Urządzenia pilnuje jeden strażnik, ale można wywabić go do pobliskiej toalety i obezwładnić.
System wentylacji. System połączony jest z pobliskim pokojem odpoczynku. Możesz tutaj wpuścić do obiegu śmiertelną truciznę, a następnie włączyć wentylację w pokoju obok (panel sterujący znajduje się na korytarzu), by otruć Imogen Royce.
Pokój odpoczynku. W tym miejscu zbierają się pracownicy, gdy mają przerwę. W pomieszczeniu znajdziesz listwę antyprzepięciową i baniak z wodą, za pomocą których możesz śmiertelnie porazić Imogen Royce.
Klucz dostępu poziom 1. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 1 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najniższego poziomu autoryzacji. W tym pomieszczeniu jest także szyb windy, którym możesz wspiąć się na teren ulicy, by odblokować skrót Inner Courtyard.
Klucz dostępu poziom 1. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 1 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najniższego poziomu autoryzacji. Po lewej stronie znajdziesz także butelkę z chloroformem.
Klucz dostępu poziom 2. Na biurku leży klucz dostępu (Tier 2 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają średniego poziomu autoryzacji, jak np. przejścia na niższe poziomy placówki.
Szatnia. Znajdziesz tutaj strój pracownika placówki ICA (Facility Analyst).
Klucz dostępu poziom 1. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 1 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najniższego poziomu autoryzacji.
Wyjście ewakuacyjne. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing, która jest powiązana z wyzwaniem Super Special Door. Wymagany jest klucz dostępu poziom 3 (punk 13 na mapie, poziom -2).
Kratka wentylacyjna. Przejście z pokoju technicznego do pokoju ochrony.
Paczka. Mały pakunek na siedzeniu poczekalni, który powiązany jest jest z wyzwaniem Going Postal.
Wejście do placówki ICA. Od frontu stoi dwóch strażników, a przy kontenerze jeszcze jeden. Jeśli chcesz dostać się do wejścia niezauważony, zeskocz na dół z pobliskiego deptaku. Kod dostępu do drzwi: 0118.
Skrót Inner Courtyard. Skrót, który można odblokować wyłącznie od środka. Żeby odblokować to przejście trzeba wejść do placówki ICA i przejść przez pokój ochrony na poziomie -1 (punk 18 na mapie) do składziku. Znajdziesz tam szyb wentylacyjny, którym trzeba wspiąć się (po rurze) na poziom ulicy.
Studzienka kanalizacyjna. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (powiązana z wyzwaniem Down The Rabbit Hole). Do otwarcia włazu będziesz potrzebować łomu (punk 32 na mapie).
Tajny właz. Skrót, który otwiera przejście do kanału wentylacyjnego placówki ICA (wyzwanie Quite a Hatch). Kod dostępu 2552.
Trutka na szczury. Po wejściu do pralni skręć w lewo, do małego pomieszczenia służbowego. Trutka na szczury (Emetic Rat Poison) leży na regale po prawej stronie.
Główne wejście do schroniska dla bezdomnych. Budynek powiązany z zadaniem fabularnym Impulse Control.
Przejście do tajnego włazu. Klatka schodowa, którą dostaniesz się na poziom ulicy, gdzie będziesz mógł otworzyć sekretny właz (punk 28 na mapie, poziom 0).
Bezdomni. W tym miejscu podsłuchasz rozmowę bezdomnych i zdobędziesz pierwsze istotne informacje na temat zadania fabularnego Impulse Control. W tym miejscu znajdziesz także łom i ulotkę informacyjną związaną z wyzwaniem Last Resort. Drugą ulotkę ma przy sobie jeden z bezdomnych - zgarbiony mężczyzna, który po chwili odłączy się od swoich znajomych.
Rusztowanie. Wchodząc na rusztowanie możesz przejść na 1 piętro schroniska dla bezdomnych. Ominiesz w ten sposób strażników przy głównym wejściu.
Skuter. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (powiązana z wyzwaniem Scoot Over).
Łom. Przed wejściem do zaułka stoi dwóch strażników. Żeby ich minąć, będziesz potrzebować odpowiedniego przebrania: stroju jednego z ludzi Imogen Royce stacjonujących na zewnątrz lub na dachu pralni albo munduru strażnika ICA.
Studzienka kanalizacyjna. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (powiązana z wyzwaniem Down The Rabbit Hole). Do otwarcia włazu będziesz potrzebować łomu (punk 32 na mapie).
Boczne zejście do placówki ICA. Podwójne drzwi w zaułku można otworzyć łomem (najbliższe narzędzie - punkt 36 na mapie). Schodząc niżej znajdziesz na się poziomie 0.
Wejście na dach budynku. Metalowymi schodami przejdziesz prosto na dach budynku i wyjdziesz w pobliżu Lotus Passage, gdzie mogą spotkać się Hush i Imogen Royce po wykonaniu zadania fabularnego All-Seeing Eyes.
Skrót Facility Elevator Shaft. Przejście należy otworzyć od strony zaułka. Drzwi prowadzą na deptak (poziom 2).
Boczne zejście do placówki ICA. W tym miejscu możesz zeskoczyć tuż obok tajnego przejścia do placówki ICA (punkt 25 na mapie, poziom 0).
Restauracja. W tym miejscu spotkasz Mr. Pritcharda za którego należy podszyć się w trakcie wykonywania zadania fabularnego Certainty Principle.
Trutka na szczury. W łazience restauracji znajdziesz jedną dawkę trutki na szczury (Emetic Rat Poison).
Kuchnia. W tym miejscu możesz przygotować zatruty posiłek dla Mr. Pritcharda, by mieć szansę podszyć się pod niego i rozpocząć zwiedzanie placówki ICA.
Pokój Mr. Pritcharda. W pokoju znajdziesz Formularz P41 związany z zadaniem fabularnym Certainty Principle. Do pokoju dostaniesz się przez klatkę schodową (kod 0118) lub przez otwarte okno (należy opuścić się po rynnie z dachu budynku).
Przebranie Dumpling Cook. Na drugie piętro dostaniesz się klatką schodową (kod 0118) lub bocznymi schodami.
Pokój rekrutacji. Pomieszczenie związane z zadaniem fabularnym Impulse Control. Przez otwarte okno możesz przejśc na balkon, a następnie na wyższe piętro budynku. W poczekalni znajdziesz ulotkę informacyjną związaną z wyzwaniem Last Resort)
Trutka na szczury. W łazience znajdziesz jedną dawkę trutki na szczury (Emetic Rat Poison).
Zamknięte przejście na wyższe piętro. Schody odgrodzone są kratą. Drzwi można otworzyć za pomocą wytrycha lub łomu (punk 32 na mapie, poziom 1).
Łom. Narzędzie leży na kartonach.
Bezpiecznik. Przedmiot potrzebny do uruchomienia mechanizmu w biurze Husha i do wykonania wyzwania Deprivation.
Bezpieczny pokój. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (powiązane z wyzwaniem Apartment Safe House).
Kapsuła testowa. W tym miejscu możesz sabotować eksperyment i zaliczyć wyzwanie Ease of Pain.
Śmiertelna trucizna. Na biurku znajdziesz jedną dawkę śmiertelnej trucizny w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar).
Łazienka. W małej łazience spotkasz główny obiekt eksperymentu Husha. To właśnie za tę osobę musisz się podszyć w trakcie wykonywania końcowego etapu zadania fabularnego Impulse Control.
The Lotus Passage Łącznik pomiędzy budynkami Husha i Imogen Royce. To tutaj możesz ich zwabić w trakcie wykonywania zadania fabularnego All-Seeing Eyes.
Broń snajperska. Broń leży przy murku. Pilnuje jej jeden strażnik, którego można łatwo obezwładnić.
Rozbity Dron. Na dachu budynku znajdziesz rozbitego Drona należącego do Imogen Royce. Po zeskanowaniu urządzenia otrzymasz pierwsze informacje na temat zadania faublarnego All-Seeying Eyes.
System wentylacji. Urządzenie znajduje się na balkonie. Możesz dodać do systemu śmiertelną truciznę (punkt 54 na mapie, poziom 4), by zaliczyć wyzwanie Deprivation.
Wejście do gabinetu Hush. Zewnętrzne wejście z drzwiami otwieranymi na kod: kombinacja 2552.
Szafa z bezpiecznikami. W gabinecie Husha znajduje się szafa, gdzie trzeba zainstalować bezpiecznik (punkt 50 na mapie, poziom 3), by móc wykonać wyzwanie Deprivation.
Łom. Narzędzie leży na kartonie od telewizora.
Skrót The Block Ladder. Do opuszczenia drabiny będziesz potrzebować łomu. Narzędzie znajdziesz np. w punkcie 32 na mapie (poziom 1). Drabiną zejdziesz na poziom 0, w pobliżu tajnego włazu (punkt 28 na mapie).

Hitman 3: End Of An Era, Chongqing - mapa, informacje o misji

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz mapę lokacji Chongqing w Chinach oraz najważniejsze informacje o czwartej misji fabularnej End Of An Era, która rozgrywa się w tej miejscówce. Dowiesz się jakie są główne obszary na mapie Chongqing, jakie założenia i unikalne cechy ma misja, oraz jakie są nagrody za osiąganie kolejnych poziomów mistrzostwa w Chinach.

Najważniejsze informacje o misji End Of An Era

Akcja tej misji rozgrywa się w mieście Chongqing zlokalizowanym w Chinach - Hitman 3: End Of An Era, Chongqing - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Akcja tej misji rozgrywa się w mieście Chongqing zlokalizowanym w Chinach. Agent 47 odwiedza tę lokację nocną porą, choć ulice metropolii rozświetlane są licznymi neonami przyczepionymi do okolicznych budynków. W badanej dzielnicy miasta Chongqing znajdują się liczne bary i budynki użyteczności publicznej. Miejsce to tętni życiem nawet po zapadnięciu zmroku;

  1. Pierwszym głównym celem misji w Chongqing jest Hush, który przeprowadza eksperymenty nad możliwością sterowania ciałem innego człowieka za pomocą siły umysłu. Jego placówka zlokalizowana jest w budynku schroniska dla bezdomnych;
  2. Drugim głównym celem misji w Chongqing jest Imogen Royce, która przeprowadza swoje badania w ukrytej, podziemnej i niezwykle dobrze strzeżonej placówce ICA;
  3. W trakcie przechodzenia misji End Of An Era będziesz mieć okazję wykonać trzy główne zadania fabularne: Impulse Control, Certainty Principle oraz All-Seeing Eyes;
  4. Po zabiciu dwóch celów (Hush oraz Imogen Royce) odblokujesz dostęp do opcjonalnego zadania fabularnego Hack Data Core, które związane jest z zhakowaniem Rdzenia Danych w tajnej placówce ICA;
  5. Chongqing jest jedną z większych map gry Hitman 3 i pozwala na zdobycie maksymalnie 20 poziomu mistrzostwa tej lokacji. XP potrzebne do awansowania na kolejne poziomy mistrzostwa zdobywa się dzięki zaliczaniu wyzwań powiązanych z mapą Chongqing.
Po ulicach Chongqing i po niektórych budynkach, Agent 47 może swobodnie się poruszać, jednak by dostać się do pomieszczeń służbowych i strzeżonych stref mapy (placówka ICA, schronisko dla bezdomnych), trzeba będzie się nieco napracować - Hitman 3: End Of An Era, Chongqing - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po ulicach Chongqing i po niektórych budynkach, Agent 47 może swobodnie się poruszać, jednak by dostać się do pomieszczeń służbowych i strzeżonych stref mapy (placówka ICA, schronisko dla bezdomnych), trzeba będzie się nieco napracować.

  1. Skradanie się: na obszarze mapy jest wiele zakamarków, filarów, wnęk, pomieszczeń i innych obiektów, które pozwolą Ci ukryć się przed wzrokiem strażników;
  2. Przebrania: w trakcie rozgrywki możesz wcielić się m.in. w rolę pracownika restauracji, ochroniarza ulicznego, pracownika laboratorium, strażnika placówki ICA;
  3. Przejścia alternatywne: na obszarze Chongqing znajdziesz kilka przydatnych skrótów, które pozwolą Ci dostać się do najważniejszych punktów mapy (placówka ICA, schronisko dla bezdomnych) bez konieczności przechodzenia pierwszych etapów poszczególnych zadań fabularnych.

Chongqing - Skróty

Na obszarze Chongqing (China) znajdują się 3 skróty i jedno tajne przejście, które w znaczny sposób przyśpieszą przemieszczanie się po mapie, co ułatwi wykonywanie poszczególnych wyzwań. Każdy z opisanych poniżej skrótów możesz odblokować na stałe, tzn. sprawić, że będzie dostępny w trakcie wszystkich kolejnych przejść misji.

Skrót 1: Przejście do placówki ICA (Shortcut: Facility Elevator Shaft) - Hitman 3: End Of An Era, Chongqing - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 1: Przejście do placówki ICA (Shortcut: Facility Elevator Shaft).

Skrót możesz aktywować zaraz po rozpoczęciu misji w Chongqing (Punkt 39 na mapie). Drzwi można odblokować jedynie od drugiej strony, a dostaniesz się tam przez zaułek przy deptaku - przed wejściem stoi 2 strażników więc warto zdobyć przebranie Street Guard. Skrót prowadzi przez deptak (River-Side Walkway) do bocznych drzwi wejściowych placówki ICA, którymi dostaniesz się na poziom 0.

Skrót 2: Wewnętrzny dziedziniec (Shortcut: Inner Courtyard) - Hitman 3: End Of An Era, Chongqing - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 2: Wewnętrzny dziedziniec (Shortcut: Inner Courtyard).

Skrót można odblokować wyłącznie od wewnątrz, a dostaniesz się tam przez szyb windy w pokoju ochrony w ICA (punkt 18 na mapie). Otwórz szyb windy, wespnij się po rynnie na wyższe piętro, a następnie przesuń się w lewą stronę, zhakuj zamek kratki szybu i otwórz zabarykadowane drzwi. Skrót prowadzi do zaułka w pobliżu ukrytego wejścia do placówki ICA (punkt 26 na mapie).

Skrót 3: Drabina w budynku schroniska dla bezdomnych (Shortcut: The Block Ladder) - Hitman 3: End Of An Era, Chongqing - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 3: Drabina w budynku schroniska dla bezdomnych (Shortcut: The Block Ladder).

Skrót znajdziesz na balkonie, po wyjściu z pokoju rekrutacji (punkt 49 na mapie). Zanim spróbujesz odblokować to przejście, warto przebrać się za ulicznego strażnika, pracownika ochrony tej placówki lub bezdomnego. Do opuszczenia drabiny będziesz potrzebować łomu (punkt 32 lub 62 na mapie). Skrót prowadzi do zaułka pomiędzy salonem gier Arcade i schroniskiem, zaraz obok tajnego przejścia (punkt 28 na mapie).

Tajne przejście (Secret Hatch) - Hitman 3: End Of An Era, Chongqing - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tajne przejście (Secret Hatch)

Tajne przejście znajdziesz w zaułku pomiędzy salonem gier Arcade a budynkiem schroniska dla bezdomnych (punkt 28 na mapie). Do tajnego włazu możesz dostać się chwilę po rozpoczęciu rozgrywki, wystarczy wziąć łom (punkt 32 na mapie) i przez salon gier Arcade przejść do zaułka. Warto po drodze zabrać z salonu gier przebranie Street Guard, by nie zwrócić uwagi dwóch strażników stojących na zewnątrz. Tajne przejście odblokujesz kodem 2552. Skrót prowadzi na poziom -3 placówki ICA.

Chongqing - Najważniejsze lokacje

Poniżej znajdziesz zestawienie najważniejszych lokacji, które oznaczyliśmy punktami na naszej mapie lokacji Chongqing. Odwołania do tych i innych obszarów znajdują się na kolejnych stronach opisu przejścia etapu w Chinach.

1 - Rdzeń Danych. Znajduje się tutaj komputer z którym trzeba wejść w interakcję, by wykonać opcjonalne zadanie fabularne Hack Data Core.

2 - Przejście do kanału wentylacyjnego. Alternatywne wejście i główne wyjście z pomieszczenia z Rdzeniem Danych (Data Core). Skanując zamek lub podważając kratę jakimś narzędziem, możesz przejść do wąskiej kładki prowadzącej do kanału wentylacyjnego.

4 - Klucz dostępu poziom 3. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 3 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najwyższego poziomu autoryzacji, jak np. wejście do Rdzenia Danych (Data Core).

6 - Szyb wentylacyjny. Szyb łączy wszystkie główne pomieszczenia w placówce ICA, dzięki czemu możesz poruszać się po tym obiekcie, pozostając niezauważonym.

10 - Biuro Imogen Royce. Pracownia jednego z dwóch głównych celów misji w Chongqing. Znajdziesz tutaj przejście do szybu wentylacyjnego i komputer za pomocą którego możesz zwolnić trzech pracowników, co może ułatwić dostanie się do Rdzenia Danych (Data Core). Szyby i drzwi biura można przyciemnić przy pomocy terminala.

11 - Klucz dostępu poziom 2. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 2 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają średniego poziomu autoryzacji, jak np. przejścia na niższe poziomy placówki.

14 - Sabotaż monitoringu. W tym miejscu znajduje się urządzenie nagrywające obraz z kamer monitoringu. Gdy je zniszczysz, wszystkie kamery na terenie placówki ICA przestaną działać. Urządzenia pilnuje jeden strażnik, ale można wywabić go do pobliskiej toalety i obezwładnić.

19 - Klucz dostępu poziom 1. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 1 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najniższego poziomu autoryzacji.

25 - Wejście do placówki ICA. Od frontu stoi dwóch strażników, a przy kontenerze jeszcze jeden. Jeśli chcesz dostać się do wejścia niezauważony, zeskocz na dół z pobliskiego deptaku. Kod dostępu do drzwi: 0118.

30 - Główne wejście do schroniska dla bezdomnych. Budynek powiązany z zadaniem fabularnym Impulse Control.

32 - Bezdomni. W tym miejscu podsłuchasz rozmowę bezdomnych i zdobędziesz pierwsze istotne informacje na temat zadania fabularnego Impulse Control.

41 - Restauracja. W tym miejscu spotkasz Mr. Pritcharda za którego należy podszyć się w trakcie wykonywania zadania fabularnego Certainty Principle.

44 - Pokój Mr. Pritcharda. W pokoju znajdziesz Formularz P41 związany z zadaniem fabularnym Certainty Principle. Do pokoju dostaniesz się przez klatkę schodową (kod 0118) lub przez otwarte okno (należy opuścić się po rynnie z dachu budynku).

46 - Pokój rekrutacji. Pomieszczenie związane z zadaniem fabularnym Impulse Control. Przez otwarte okno możesz przejść na balkon, a następnie na wyższe piętro budynku.

57 - Łazienka. W małej łazience spotkasz główny obiekt eksperymentu Husha. To właśnie za tę osobę musisz się podszyć w trakcie wykonywania końcowego etapu zadania fabularnego Impulse Control.

58 - The Lotus Passage. Łącznik pomiędzy budynkami Husha i Imogen Royce. To tutaj możesz ich zwabić w trakcie wykonywania zadania fabularnego All-Seeing Eyes.

56 - Rozbity Dron. Na dachu budynku znajdziesz rozbitego Drona należącego do Imogen Royce. Po zeskanowaniu urządzenia otrzymasz pierwsze informacje na temat zadania fabularnego All-Seeing Eyes.

Lista stron opisu przejścia

Misja End Of An Era w Chongqing (China) jest bardzo rozbudowana, dlatego wszystkie jej elementy szczegółowo opisujemy na osobnych stronach naszego poradnika.

  1. Zadanie fabularne - Certainty Principle: w szczegółowy sposób opisaliśmy przebieg misji, w której należy wcielić się w postać Mr. Pritcharda. Przejście tego zadania pozwoli Ci wejść na teren sekretnej placówki ICA i wyeliminować Imogen Royce na wiele ciekawych sposobów;
  2. Zadanie fabularne - Impulse Control: na tej stronie opisaliśmy przebieg misji, w której należy wcielić się w postać bezdomnego i dostać się do schroniska pod pretekstem chęci udziału w eksperymencie. Wykonując to zadanie będziesz mieć szansę zbliżyć się do Hush - drugiego głównego celu misji w Chongqing;
  3. Zadanie fabularne - All-Seeing Eyes: trzecia misja fabularna pozwala na zwabienie dwóch celów (Hush i Imogen Royce) w jedno miejsce, by móc wyeliminować ich za jednym zamachem. Przebieg tej misji w szczegółowy sposób opisaliśmy na osobnej stronie naszego poradnika;
  4. Opcjonalne zadanie fabularne - Hack Data Core: misja w Chongqing umożliwia Graczom wykonanie opcjonalnego zadania związanego z zhakowaniem Rdzenia Danych (Data Core). Przebieg tego zadania wraz z ucieczką z placówki ICA opisaliśmy na osobnej stronie niniejszego poradnika;
  5. Zabójstwo Hush: na tej stronie opisaliśmy kilka ciekawych i niekonwencjonalnych sposobów na wyeliminowanie Husha;
  6. Zabójstwo Imogen Royce: na tej stronie opisaliśmy kilka niestandardowych sposobów na wyeliminowanie Royce;
  7. Trucizna - jak zdobyć?: na obszarze Chongqing możesz znaleźć trzy trutki na szczury (Emetic Rat Poison) i jedną śmiertelną truciznę w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar);
  8. Najlepsze przebrania: na tej stronie przedstawiliśmy kilka ciekawych przebrań, dzięki którym będziesz mógł swobodnie przemieszczać się po mapie Chongqing (China) i zbliżyć się do głównych celów misji;
  9. Monitoring - jak sabotować?: na osobnej stronie opisujemy proces wyłączenia monitoringu, co w znacznym stopniu ułatwi Ci przemieszczanie się po mapie Chongqing, szczególnie na wyższym poziomie trudności;
  10. Mapa Chonqing - jak opuścić?: na tej stronie opisaliśmy główne sposoby na opuszczenie mapy po wyeliminowaniu obydwu obowiązkowych celów i/lub wykonaniu pobocznego zadania fabularnego;
  11. Aparat - gdzie i jak używać?: na tej stronie przedstawiliśmy i opisaliśmy wszystkie najważniejsze zastosowania aparatu (Camera) w trakcie wykonywania misji End Of An Era w Chongqing (China).

Mistrzostwa i nagrody

Chongqing jest obszerną, wielopoziomową mapą i pozwala na zdobycie maksymalnie 20 poziomu mistrzostwa tej lokacji. XP potrzebne do awansowania na kolejne poziomy mistrzostwa zdobywa się dzięki zaliczaniu wyzwań powiązanych z mapą Chongqing. Pełną listę nagród za awansowanie na kolejne poziomy mistrzostwa w grze Hitman 3 na mapie w Chinach zestawiliśmy poniżej.

POZIOM

NAGRODA I KOMENTARZ

2

Skrytka - Facility Server Supply Room. Chodzi o serwerownię na najniższym poziomie placówki ICA (poziom -3), obok pomieszczenia z Rdzeniem Danych (Data Core).

2

Narzędzie - Electronic Key Hacker MK III. Uniwersalny klucz, który służy do otwierania elektronicznych zamków.

3

Skrytka - Restaurant Back Stairwell. Chodzi tu o kuchnię w barze na głównej ulicy.

4

Nowa startowa lokacja - River-side Walkway. Agent 47 może rozpocząć rozgrywkę na deptaku. Z tego miejsca szybko dostaniesz się do najważniejszych punków mapy Chongqing - placówki ICA i schroniska dla bezdomnych

5

Trucizna - ICA Pen Syringe Emetic. Trucizna w formie długopisu, dzięki czemu możesz nosić ją ze sobą wszędzie, bez wzbudzania podejrzeń.

6

Skrytka - Corridor. Chodzi o korytarz w schroniska dla bezdomnych, na 3 piętrze.

7

Nowa startowa lokacja - Restaurant Kitchen. Agent 47 może rozpocząć rozgrywkę w przebraniu kucharza. W ten sposób możesz szybko przygotować zatruty posiłek dla Mr. Pritcharda i kontynuować zadanie fabularne Certainty Principle.

7

Ładunek wybuchowy - ICA Proximity Concussion Device MK III. Zbliżeniowa mina ogłuszająca. Zamiast zabić cel (lub cele), powala przeciwników na ziemie.

8

Skrytka - Facility Maintenance Tunnel. Chodzi tutaj o tunel serwisowy w placówce ICA, na poziomie -2.

9

Nowa startowa lokacja - Facility Rooftop. Agent 47 rozpoczyna rozgrywkę w przebraniu ochroniarza, na dachu budynku nad placówką ICA. Dzięki temu możesz swobodnie poruszać się po tym obszarze i np. skorzystać ze skrótu prowadzącego do podziemnej siedziby ICA.

10

Skrytka - Facility Rooftop. Chodzi o drewniane skrzynie, zaraz obok startowej lokacji Facility Rooftop.

10

Broń - ICA Tactical Shotgun. Strzelba taktyczna o dużej sile rażenia. Ten nielegalny przedmiot można przemycić na teren mapy Chongqing w jednej z walizek.

11

Skrytka - Arcade. Chodzi o salon gier na głównej ulicy (poziom 0). Do środka możesz dostać się przez alejkę strzeżoną przez dwóch strażników lub od ulicy, wyważając drzwi łomem.

12

Skrytka - Side Alley. Przedmioty zostaną przemycone w walizce, którą znajdziesz w zaułku prowadzącym do głównego wejścia do schroniska dla bezdomnych (poziom 1).

13

Nowa lokacja startowa - The Block. Agent 47 rozpoczyna rozgrywkę w przebraniu pracownika laboratorium Husha. Dzięki temu możesz swobodnie poruszać się po schronisku dla bezdomnych.

14

Skrytka - Facility Ventilation Room. Chodzi o małe pomieszczenie gospodarcze w placówce ICA, zaraz obok pokoju odpoczynku (poziom -2).

15

Broń - ICA SMG Raptor Covert. Szybkostrzelna broń maszynowa, którą można przemycić na obszar Chongqing w jednej z walizek.

16

Nowa lokacja startowa - Balcony. Agent 47 rozpoczyna rozgrywkę na balkonie jednego z budynków (poziom 3), zaraz obok budynku pralni.

17

Skrytka - The Laundry. Przedmioty zostają przemycone na tyły pralni. Znajdziesz je na regale, za ręcznikami.

18

Skrytka - Apartment. Chodzi o mieszkanie w budynku przy głównej ulicy.

19

Nowa startowa lokacja - Facility Locker Room. Agent 47 rozpoczyna rozgrywkę w przebraniu pracownika placówki ICA. Dzięki takiej przykrywce możesz swobodnie przemieszczać się po prawie całym obszarze podziemnego kompleksu.

20

Strój Agenta 47 - Neon City Suit with Gloves. Strój nie posiada żadnych unikalnych właściwości. Pozwala po prostu zmienić wygląd Agenta 47.

20

Broń snajperska - Hackl Leviathan Sniper Rifle Covert. Wysokiej klasy karabin snajperski z tłumikiem.

Podobało się?

0

Hitman 3

20 stycznia 2021

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-02-09
00:02

milosz18pl Legionista

Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.

Komentarz: milosz18pl
2021-04-08
21:18

DeksarPlayer Junior

Nie ma pliku PDF do ściągnięcia ?

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-10
12:55

DeksarPlayer Junior

Super :) dzięki za odpowiedź.

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-12
11:52

walos2czyk Junior

Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?

Komentarz: walos2czyk
2021-04-21
09:40

walos2czyk Junior

Czekam na PDF - kiedy będzie gotowy?

Komentarz: walos2czyk

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl