Hitman 3: Mapa Dubaju (Burj Al-Ghazali) - jak opuścić?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 opisujemy różne sposoby na opuszczenie drapacza chmur Burj Al-Ghazali w Dubaju. Większość z opisywanych przez nas opcji związana jest z dodatkowymi wyzwaniami (Challenge).
W grze Hitman 3 możesz wyeliminować cele na różne, czasem niekonwencjonalne sposoby i tak samo jest z ucieczkami. Na opuszczenie każdej mapy jest kilka różnych sposób, a niektóre z nich są naprawdę widowiskowe.
- Winda w holu głównym
- Skok na spadochronie (Here Goes Nothing)
- Helikopter (Up and Away)
- Winda penthouse'u (Grand Connection)
Winda w holu głównym

Najprostszym i zdecydowanie najmniej efektownym sposobem na opuszczenie mapy w Dubaju jest po prostu skorzystanie z ogólnodostępnej windy. Windę znajdziesz na poziomie -1, na którym wszedłeś na teren drapacza chmur Burj Al-Ghazali.
Skok na spadochronie (Here Goes Nothing)

Jednym z niestandardowych sposobów na ucieczkę z mapy w Dubaju jest skok ze spadochronem. Po wyeliminowaniu celów (Carl Ingram i Marcus Styuevesant) udaj się na dach budynku, przy penthous'ie. Zaraz obok pola do mini golfa znajdziesz potrzebny sprzęt - wystarczy wcisnąć odpowiedni przycisk, a Agent 47 przebierze się i skoczy.
Helikopter (Up and Away)

Kolejnym niestandardowym i efektownym sposobem na opuszczenie mapy w Dubaju jest porwanie helikoptera. Klucze do tego środka transportu leżą na metalowej kładce, w miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku. Na zewnątrz dostaniesz się np. przez drzwi za kulisami wystawy.

Wejdź po drabinie na teren lądowiska (uwaga na dwóch czujnych strażników) i obejdź maszynę lewą stroną. Przy helikopterze stoi pilot - możesz go obezwładnić i zmienić przebranie, by przy okazji zaliczyć wyzwanie Rotor Man. Teraz wystarczy wejść do helikoptera i odlecieć.
Winda penthouse'u (Grand Connection)

Skorzystanie z windy penthouse'u to kolejny sposób na opuszczenie terenu drapacza chmur Burj Al-Ghazali, jednak wymaga nieco przygotowań. W pierwszej kolejności należy zadbać o to, by drzwi do windy zostały otwarte. Możesz tego dokonać w serwerowni na 3 piętrze - klucz do komputera ma jeden z pracowników, którego oznaczyliśmy na powyższym obrazku.

Przejdź do serwerowni i przeciągnij kartę dostępu przez czytnik. Następnie podejdź do szafy, w której informacje wyświetlają się w kolorze żółtym (złe świecą się na zielono) i pociągnij za jeden z dysków - uzyskasz w ten sposób dostęp do komputera.

Klikając w drugi kafelek, otworzysz windę. Wejście do niej znajduje się na tym samym piętrze, zaraz obok przejścia do recepcji.

Po wyeliminowaniu obydwu celów (Carla Ingrama i Marcusa Styuvesanta), zejdź na trzecie piętro. Obejdź strażnika widocznego na powyższym obrazku, by nie wzbudzić jego podejrzeń i zejdź do szybu windy.
0
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Opis przejścia
- Hitman 3: On Top of the World - Dubaj
- Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji
- Hitman 3: Mapa Dubaju - jak odblokować?
- Hitman 3: Mapa Dubaju (Burj Al-Ghazali) - jak opuścić?
- Hitman 3: Monitoring (Dubai) - gdzie sabotować?
- Hitman 3 :Trucizna, Dubaj (Burj Al-Ghazali) - jak zdobyć?
- Hitman 3: Elektroniczne okna - lista wszystkich
- Hitman 3: Najlepsze przebrania, Dubaj (Burj Al-Ghazali)
- Hitman 3: Carl Ingram - jak zabić? Dubaj, solucja
- Hitman 3: Marcus Stuyvesant - jak zabić? Dubaj, solucja, opis przejścia
- Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: On Top of the World - Dubaj
- Hitman 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.