Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Miejsce rozpoczęcia misji. Jest to droga asfaltowa prowadząca na północ, w stronę małego ronda. Podczas powtarzania misji możesz ją rozpoczynać w innych miejscach.
Platforma widokowa - Diana Burnwood. Agent 47 musi porozmawiać z nią na samym początku misji i odebrać od niej zaproszenie. Po spotkaniu Diana wyruszy w stronę winiarni żeby spotkać się z Tamarą.
Posterunek ochrony. Dwóch najemników stoi na zewnątrz, dwóch kolejnych w środku. Dodatkowo możesz zostać nagrany przez kamerę. Możesz sabotować zbiornik z wodą oraz przedłużacz (wymagany śrubokręt). Na biurku znajdziesz zdalnie detonowane materiały wybuchowe.
Klif przy polu wingron. Osoby nieupoważnione nie mają prawa korzystania z tej ścieżki. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho (lokalnego ochroniarza) - użyj obiektu do rzucania lub zatruj drinka. W pobliżu znajdziesz trującą roślinę - ma identyczne działanie do trutki na szczury. W szopie (punkt 20 na mapie) możesz zamienić roślinę w śmiertelną truciznę.
Ścieżka do pola winogron. Osoby nieupoważnione nie mają prawa korzystania z tej ścieżki. Miejsca tego pilnuje jeden strażnik (gaucho) - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym obiektem i schować jego ciało w krzakach.
Rondo i parking. W okolicy przebywa wielu NPC-ów, wliczając ochroniarzy i najemników. Możesz znaleźć zaproszenie. Na parkingu możesz skradać się pomiędzy samochodami. Możesz wdrapać się na dach przyczepy - znajdziesz klucz francuski. Możesz zeskoczyć do ogrodu (punkt 12 na mapie) z dachu przyczepy.
Ścieżka prowadząca do willi. Pilnuje jej 2 gaucho. Kolejnych przeciwników spotkasz w drodze do bramy posiadłości. Obok jest tabliczka z kodem QR - znajdźka do sfotografowania aparatem.
Wejście na teren budynku winiarni. Musisz okazać zaproszenie otrzymane od Diany (punkt 2 na mapie) lub odnalezione przy rondzie (punkt 6 na mapie). Możesz od razu przejść dalej jeśli używasz odpowiedniego przebrania.
Pomieszczenie obok parkingu i tunel. Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami żeby łatwo zdobyć przebranie ochroniarza i przebranie gaucho. Tunel łączy parking (punkt 6 na mapie) z obszarem z silosami (punkt 10 na mapie).
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Snajperzy. Na najwyższym balkoniku silosów rozstawili się snajperzy powiązani z misją fabularną Eyes on Target. Możesz przyczynić się do oddania strzału przez jednego z nich. Alternatywnie możesz odebrać im karabin snajperski lub dotrzeć w to miejsce z własną snajperką. Z tego miejsca możesz spróbować zabić oba cele misji.
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Przystań łodzi. Możesz łatwo zdobyć stroje najemnika i gaucho odciągając przeciwników od chatki. Wewnątrz chatki znajdziesz klucz do willi, klucz do łodzi Yatesa, łom, śrubokręt i inny loot. Na zewnątrz chatki są linka do wędkowania (identyczne zastosowanie i garoty) i łódź, której można użyć do opuszczenia mapy.
Górne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy
Duża brama willi. Pilnuje jej pojedynczy najemnik, który może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu. W okolicy przebywają inni najemnicy.
Żelazna bramka willi i krawędzie przy klifie. Możesz otworzyć bramkę jeśli masz klucz (najbliżej jest w chatce obok przystani - punkt 13 na mapie) lub łom/wytrych. Możesz chwytać się krawędzi i przemieszczać wzdłuż klifu lub wspinać.
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Tabliczka. Zawiera ona kod QR - to znajdźka do sfotografowania aparatem.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Pomieszczenie techniczne. Przebywają tu gaucho i pracownik winiarni - możesz odwracać ich uwagę (skrzynka z bezpiecznikami) i zdobyć ich przebrania. Są tu ogniwo Fuse Cell, trutka na szczury, klucz pracownika winiarni i pendrive z dostępem (Tier 1 Access Dongle). Możesz umieścić truciznę w systemie wentylacji i uruchomić go. Możesz zeskoczyć do dziury prowadzącej do tuneli wentylacyjnych (punkt 28 na mapie).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Pomieszczenie z beczkami i lodówka z winami. Kończy się tu wycieczka (misja fabularna The Tour) i pojawia się tu Yates (misja fabularna Closing Statement). W pomieszczeniu z beczkami możesz łatwo zdobyć przebranie kelnera. Uważaj na kamery nad wejściami do lodówki z winami - do tego pomieszczenia możesz dotrzeć od strony tuneli wentylacyjnych (punkt 28 na mapie). W lodówce do zdobycia są przebrania kelnera i sommeliera. Wprowadź kod 1945 żeby wyłączyć lasery i móc zabrać rzadkie wino 1945 Grand Paladin (jest powiązane z wyzwaniem oraz z misją Closing Statement). Są tu wszystkie 3 rodzaje "zwykłych" win (drobne wyzwanie).
Tabliczka i miejsce gdzie snajper zabija Tamarę. Tabliczka zawiera kod QR - to znajdźka do sfotografowania aparatem. Zastrzelenie Tamary jest częścią misji fabularnej Eyes On Target. Musisz najpierw po cichu pozbyć się trzech ochroniarzy Tamary i dopiero wtedy wydać snajperowi polecenie do oddania strzału. Ciało Tamary zostanie automatycznie ukryte.
Mokra podłoga. Możesz usunąć tabliczki z ostrzeżeniami o mokrej podłodze i przyczynić się do tego żeby ktoś się przewrócił.
Parkiet. Możesz tu przebywać jako gość przyjęcia (po ukazaniu zaproszenia w punkcie 8 na mapie) oraz wcielić się w kelnera. W miejscu tym domyślnie kończy się misję. Są tu wejście do recepcji oraz schody prowadzące na poziom 2.
Skrót: Tylne drzwi. Musisz odblokować drzwi docierając do nich od północy. Skrót ten pozwala łatwiej docierać do willi Don Yatesa oraz do lokacji pod willą. Na południe od skrótu są schody pozwalające docierać na poziomy 0 i 2.
Recepcja i atrium pomieszczenia fermentacji. Balkoniki nad pomieszczeniem fermentacji nie są dostępne dla wszystkich. Możesz dowiedzieć się o misjach fabularnych Over the Top i The Tour. Możesz wepchnąć kogoś lub schować ciało w zbiorniku fermentacji (drobne wyzwanie). W okolicy są dwie tabliczki z kodami QR - znajdźki do sfotografowania aparatem.
Tabliczka. Zawiera ona kod QR - to znajdźka do sfotografowania aparatem.
Pomieszczenie degustacji win. Możesz sabotować bezpieczniki w małym składziku i łatwo zdobyć przebranie kelnera. Możesz zaserwować Tamarze niebieskie wino (Pinot Noir) - użyj na winie trutki na szczury lub śmiertelnej trucizny.
Toaleta. Możesz tu łatwo pozyskać przebranie ochroniarza atakując go w jednej z kabin. Ochroniarz pozostawia po sobie kartę dostępu Security Keycard i pistolet z tłumikiem. Może tu też dotrzeć otruta Tamara.
Pomieszczenie ochrony. Możesz używać fotokopiarki do odwracania uwagi przeciwników i atakowania ich w korytarzu. W lokacji tej możesz sabotować nagrania z kamer ochrony. Możesz użyć panelu dotykowego i czasowo otworzyć pomieszczenie lodówki z winami (punkt 29 na mapie) oraz wpuścić gaz do pomieszczenia z beczkami. Jest tu karta dostępu Security Keycard - przyda się do otwarcia północnych drzwi (oraz innych na mapie).
Sekretny tunel i zbrojownia. Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami i łatwo zdobyć strój najemnika. Są tu schody do piwnicy willi (poziom 3) i korytarz prowadzący do tylnych ścieżek. Możesz pozbyć się tabliczki o mokrej podłodze i zaaranżować upadek. W zbrojowni znajdziesz m.in. przebranie Tactical Wetsuit (do użycia na potrzeby opuszczenia mapy) i przebranie Mercenary (zamknięta szafka).
Tylne ścieżki i kapliczka. Możesz korzystać ze ścieżek żeby podróżować na tyłach na willi, ale uważaj na najemników. Kapliczka jest alternatywnym miejscem rozpoczęcia misji.
Asado. To publiczny obszar z dużą liczbą gości. Pojawia się tu Tamara i może się tu pojawić Don Yates (po rozpaleniu ogniska). Możesz podmienić mikrofon na odnaleziony w kinie (punkt 26 na mapie) i przygotować śmiertelną pułapkę na Yatesa. Możesz otwierać fragmenty dachu i wisieć przy krawędzi. Odkręcanie kurków odwraca uwagę okolicznych postaci. Możesz łatwo zaatakować kelnera na osobności i zdobyć jego przebranie. Jest tu tabliczka z kodem QR - znajdźka do sfotografowania aparatem.
Skrót: Drzwi służbowe. Skrót możesz odblokować wyłącznie od północnej strony (od piwnicy). W pobliżu znajdziesz trutkę na szczury oraz maszynę do lodu - możesz odwrócić uwagę kelnera. Są tu schody.
Piwnica willi i skrót. Najłatwiej tu dotrzeć od strony parteru willi lub sekretnego tunelu (punkt 39 na mapie). Są tu najemnicy i mogą rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu - warto odwracać ich uwagę. Znajdziesz sejf - kod to 2006. Raport z sejfu możesz przekazać żonie Yatesa i przyczynić się do zamordowania celu misji. Jest tu trutka na szczury. Możesz odblokować skrót Cellar Door i łatwiej docierać do piwnicy z zewnątrz. W piwnicy odbywa się spotkanie w ramach misji fabularnej Closing Statement.
Schody do willi. Wschodnie strony są lepiej pilnowane - wybierz zachodnie.
Przedni dziedziniec willi. Możesz zdobyć przebranie kelnera lub kucharza asado. Są tu pochodnie - możesz użyć jednej z nich do rozpalenia ogniska w asado (punkt 41 na mapie), dzięki czemu Don Yates wyruszy w to miejsce. Są tu dwie armaty - możesz umieścić w nich kule i proch strzelniczy odnalezione na strychu willi. Możesz użyć kabrioletu do opuszczenia terenu misji (wymagane kluczyki z punktu 50 na mapie).
Schody do piwnicy i ogrodowa niszczarka. Okolicę pilnuje co najmniej 2 najemników - możesz ich zaskakiwać i chować ich ciała w wysokiej trawie. Zejście do piwnicy jest dostępne tylko jeśli odblokowałeś skrót (punkt 43 na mapie). W ogrodowej niszczarce możesz umieścić ciało nieprzytomnego (wyzwanie) lub zabitego Yatesa. Wciśnięcie przycisku zniszczy jego ciało.
Tylny dziedziniec willi. Jest tu okazja do porażenia Yatesa prądem (sabotowanie lampy i rozlanie wody), ale musisz najpierw pozbyć się Valentiny żeby to ona nie zginęła. Okolicę patrolują najemnicy.
Pokój dzienny i foyer. W foyer jest wiele okazji do zamordowania Yatesa, w tym poprzez wrzucenie butli z propanem do kominika (z piętra). W foyer są schody do piwnicy (zamknięte drzwi). W pokoju dziennym możesz sabotować kuchenkę.
Pokój gościnny. Przebywają tu prawnik i jego ochroniarz. Po wyeliminowaniu obu postaci możesz przejąć tożsamość prawnika, rozłożyć dokumenty na biurku i spotkać się z Yatesem - okazja do zamordowania Yatesa z użyciem pióra. Możesz też wyrzucić nieprzytomnego Yatesa przez okno i pozbyć się go w ogrodowej niszczarce (punkt 46 na mapie). Jest tu walizka do przenoszenia przedmiotów.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Strych. Możesz tu dotrzeć od strony dachu lub łazienki na piętrze willi. Znajdziesz mnóstwo rzeczy - m.in. trutkę na szczury, unikalne odmiany broni białej, karabin snajperski Bartoli Woodsman Hunting Rifle, oraz kule armatnie i proch strzelniczy do armat (punkt 45 na mapie). Strych to idealne miejsce do użycia karabinu snajperskiego - możesz zastrzelić oba cele misji.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Schody do willi. Wschodnie strony są lepiej pilnowane - wybierz zachodnie.

Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia

Eliminate Don Archibald Yates - solucja, opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 zestawiliśmy różne sposoby zamordowania Don Yatesa w etapie Mendoza. Opisaliśmy kilka technik powiązanych z wyzwaniami misji w Argentynie. Dowiesz się m.in. jak otruć Yatesa, jak porazić go prądem, jak zabić Yatesa z użyciem pióra czy jak zastrzelić cel misji z karabinu snajperskiego.

Oprócz zainteresowania się zestawionymi poniżej zabójstwami polecamy zaliczyć wszystkie 4 zadania fabularne. Są to bardziej złożone sposoby wyeliminowania Yatesa i/lub Tamary. Zajęcie się misjami fabularnymi pozwoli ci zaliczyć inne unikalne warianty zabójstw Yatesa. Wszystkie misje fabularne opisaliśmy na osobnych stronach poradnika.

Śmiertelna trucizna (Tasteless, Traceless)

Sposoby wejścia w posiadanie śmiertelnej trucizny opisaliśmy na stronie Trucizna - jak zdobyć - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Sposoby wejścia w posiadanie śmiertelnej trucizny opisaliśmy na stronie Trucizna - jak zdobyć?. Dla przypomnienia najprostszym sposobem jest dotarcie do łazienki na piętrze willi Yatesa (punkt 50 na mapie). Znajdziesz tam gotową do użycia śmiertelną truciznę.

Na mapie jest też wiele miejsc, w którym można odnaleźć trutkę na szczury i przykładowe jest na strychu willi (punkt 52 na mapie).

Yatesa możesz otruć używając trucizny na kieliszku wina znajdującym się na północnym balkoniku na piętrze willi - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Yatesa możesz otruć używając trucizny na kieliszku wina znajdującym się na północnym balkoniku na piętrze willi. Yates co jakiś powraca w to miejsce i towarzyszy mu też jego żona Valentina. Jeśli nie chcesz jej zaalarmować na widok śmierci męża to możesz wsypać do wina trutkę na szczury i pozbyć się Yatesa po tym jak pójdzie wymiotować do łazienki. Pozwoli ci to też zdobyć wyzwanie Hold My Hair.

W grze jest też alternatywny sposób otrucia Yatesa powiązany z misją fabularną Closing Statement - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

W grze jest też alternatywny sposób otrucia Yatesa powiązany z misją fabularną Closing Statement. Agent 47 może umieścić truciznę w kieliszku w miejscu spotkania w piwnicy willi i dostarczyć w to miejsce wino Grand Paladin. Przejdź do opisu przejścia wspomnianego zadania fabularnego po więcej szczegółów.

Strzał w głowę (Straight Shot)

Don Yatesa w bardzo prosty sposób możesz pozbyć się gdy dotrze na parter willi i zatrzyma się przy kominiku w foyer (punkt 48 na mapie) - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Don Yatesa w bardzo prosty sposób możesz pozbyć się gdy dotrze na parter willi i zatrzyma się przy kominiku w foyer (punkt 48 na mapie). Możesz np. oddać strzał z pistoletu (celuj w głowę) czy użyć garoty (zdobędziesz wyzwanie Piano Man).

W pomieszczeniu przebywa najemnik, ale nie powinien on odnotować momentu ataku. Użyj dowolnego obiektu do rzucania żeby go ogłuszyć i schowaj oba ciała.

Valentina zabija Yatesa (Domestic Disturbance)

Ten wariant zabójstwa powiązany jest również z wyzwaniem Murder by Proxy, które polega na zamordowaniu celów misji przez pośredników, tzn - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ten wariant zabójstwa powiązany jest również z wyzwaniem Murder by Proxy, które polega na zamordowaniu celów misji przez "pośredników", tzn. doprowadzeniu do sytuacji, w których zginą w wyniku ataku innego NPC-a.

W przypadku opisywanego zabójstwa musisz dotrzeć do piwnicy willi (punkt 43 na mapie). Zacznij się tu skradać żeby unikać 3 różnych najemników. Odszukaj sejf na ścianie piwnicy i wprowadź kod 2006. W sejfie znajdziesz raport na temat wycieku danych - Report on Data Leak. Możesz go opcjonalnie przeczytać w inwentarzu, a dowiesz się, że Don Yates był odpowiedzialny za zrujnowanie kariery jego żony Valentiny.

Zaopatrz się w przebranie najemnika i dotrzyj do głównej części willi - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zaopatrz się w przebranie najemnika i dotrzyj do głównej części willi. Poczekaj aż Valentina znajdzie się na osobności, tzn. nie uczestniczy w żadnym spotkaniu z mężem. Zagadaj do niej żeby przekazać jej zabrany z sejfu dokument. Kobieta uda się do biura na piętrze żeby zapoznać się z jego treścią i wpadnie w furię.

Nie musisz już nic więcej robić - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Nie musisz już nic więcej robić. Jeśli chcesz być świadkiem śmierci Don Yatesa (scena może się też rozegrać bez twojego udziału) to zaczekaj aż dotrze on na piętro i aż rozpocznie się kłótnia na balkonie. Valentina popchnie męża, który przeleci przez balustradę i zginie w wyniku zderzenia z twardą posadzką.

Mikrofon (The Orator)

Wariant ten zakłada śmiertelne porażenie Yatesa prądem wykorzystując do tego celu mikrofon - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Wariant ten zakłada śmiertelne porażenie Yatesa prądem wykorzystując do tego celu mikrofon. Polecamy korzystać z przebrania najemnika, które pozwoli łatwo dotrzeć we wszystkie wymagane miejsca.

Zacznij od odwiedzenia sali kinowej na poziomie 0 winiarni (punkt 26 na mapie). Znajdziesz tam mikrofon Branson MD-2. Zabierz go.

Z mikrofonem dotrzyj na patio, czyli do obszaru asado na poziomie 3 (punkt 41 na mapie) - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Z mikrofonem dotrzyj na patio, czyli do obszaru asado na poziomie 3 (punkt 41 na mapie). Podmień aktualny mikrofon na ten, który wcześniej zabrałeś.

Niedaleko stojaka z mikrofonem znajdziesz regulator napięcia Voltage Regulator - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Niedaleko stojaka z mikrofonem znajdziesz regulator napięcia Voltage Regulator. Wejdź w interakcję z nim żeby zwiększyć napięcie. Pułapka jest już gotowa, ale musi tu jeszcze dotrzeć Don Yates i nie stanie się tak dopóki nie wykonasz opisanego poniżej kroku.

Dotrzyj do dziedzińca przed willą (punkt 45 na mapie) - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dotrzyj do dziedzińca przed willą (punkt 45 na mapie). W miejscu z powyższego obrazka znajdziesz kilka pochodni (Torch). Zabierz dowolną z nich.

Powróć do obszaru asado (punkt 41 na mapie), podejdź do ogniska i użyj na nim pochodni żeby je rozpalić - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Powróć do obszaru asado (punkt 41 na mapie), podejdź do ogniska i użyj na nim pochodni żeby je rozpalić. Stojący obok kucharz powinien zadzwonić do Don Yatesa i cel misji wyruszy w to miejsce.

Cenna uwaga - Nie upuszczaj pochodni po tym jak jej użyjesz ani nie rzucaj nią w miejscu publicznym. Zaalarmuje to niepotrzebnie okolicę.

Nie musisz już nic więcej robić - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Nie musisz już nic więcej robić. Don Yates w trakcie przemówienia w patio w pewnym momencie dotknie mikrofonu i zostanie śmiertelnie porażony prądem.

Pióro (Pencil Pusher)

Ten wariant zabójstwa najwcześniej staje się dostępny dopiero kilka minut po rozpoczęciu misji - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ten wariant zabójstwa najwcześniej staje się dostępny dopiero kilka minut po rozpoczęciu misji. Do willi Yatesa musi mianowicie dotrzeć prawnik, który rozpoczyna podróż obok parkingu (punkt 6 na mapie). Nie próbuj już wtedy atakować prawnika, bo to niepotrzebne ryzyko.

Prawnik docelowo zajmie pokój gościnny na parterze (punkt 49 na mapie). Po zakradnięciu się tam najpierw zaatakuj z zaskoczenia najemnika, a następnie pozbądź się samego prawnika. Załóż jego przebranie i schowaj oba ciała.

Zabierz z biurka akta Research File na temat Diany Burnwood - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zabierz z biurka akta Research File na temat Diany Burnwood. Umieść je na sąsiednim prawym biurku, czyli na tym, na którym znajduje się pióro.

Zaczekaj aż pojawi się tu Don Yates - odwiedza on prawnika raz na kilka minut - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zaczekaj aż pojawi się tu Don Yates - odwiedza on prawnika raz na kilka minut. Rozpocznij rozmowę z nim dotyczącą pokazania mu dokumentów na temat Diany. Zaczekaj aż Yates ustawi się przed piórem i wciśnij przycisk zabójstwa żeby go nabić na pióro.

Ciekawostka - Spotkanie z Yatesem możesz też zakończyć się w alternatywny sposób i odblokować inne wyzwanie Get Rid of the Body - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ciekawostka - Spotkanie z Yatesem możesz też zakończyć się w alternatywny sposób i odblokować inne wyzwanie Get Rid of the Body. Ogłusz jedynie Yatesa i przerzuć jego ciało przez okiennicę na prawo od biurka z piórem. Przeciągnij następnie jego ciało do ogrodowej niszczarki (punkt 46 na mapie). Wrzuć Yatesa do środka i uruchom maszynę żeby przemielić jego zwłoki.

Karabin snajperski (Sniper Assassin)

Na mapie Mendozy znajdują się dwa karabiny snajperskie - są one na balkoniku obok silosów (punkt 11 na mapie) oraz na strychu willi (punkt 52 na mapie) - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na mapie Mendozy znajdują się dwa karabiny snajperskie - są one na balkoniku obok silosów (punkt 11 na mapie) oraz na strychu willi (punkt 52 na mapie).

Zdecydowanie polecamy zabrać ze sobą na misję własną snajperkę. W miarę możliwości zadbaj o to żeby był to model z tłumikiem. Jeśli masz dostatecznie wysoki poziom mistrzostwa w Mendozie to wybierz opcję dostarczenia karabinu do dużej skrytki na strychu (Villa Attic).

Dotrzyj właśnie na strych (punkt 52 na mapie), bo jest to doskonałe miejsce do oddawania strzałów - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dotrzyj właśnie na strych (punkt 52 na mapie), bo jest to doskonałe miejsce do oddawania strzałów. Dla przypomnienia możesz opuścić drabinkę w łazience na piętrze willi lub dotrzeć do strychu od strony dachu zaliczając małą wspinaczkę.

Rozstaw się za snajperką przy okiennicy pozwalającej widzieć tylny dziedziniec posiadłości (punkt 47 na mapie) - Hitman 3: Don Archibald Yates - jak zabić? Mendoza, solucja, opis przejścia - Hitman 3 - poradnik, solucja

Rozstaw się za snajperką przy okiennicy pozwalającej widzieć tylny dziedziniec posiadłości (punkt 47 na mapie). Możesz od razu zastrzelić Yatesa gdy pojawi się na tyłach willi lub dopiero gdy przejdzie na koniec i zatrzyma się przy balustradzie. Po oddanym strzale wycofaj się i schowaj na strychu. Pomimo zaalarmowania strażników posiadłości nie powinieneś zawalić wymagań wyzwania Sniper Assasin. Wykorzystaj to, że najemnicy nie mogą dostać się na strych i po prostu zaczekaj aż zakończą poszukiwania snajpera.

Pozostań na strychu po to żeby zastrzelić również Tamarę. Opisaliśmy to na stronie Zabójstwo Tamary Vidal.

Podobało się?

0

Hitman 3

20 stycznia 2021

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-02-09
00:02

milosz18pl Legionista

Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.

Komentarz: milosz18pl
2021-04-08
21:18

DeksarPlayer Junior

Nie ma pliku PDF do ściągnięcia ?

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-10
12:55

DeksarPlayer Junior

Super :) dzięki za odpowiedź.

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-12
11:52

walos2czyk Junior

Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?

Komentarz: walos2czyk
2021-04-21
09:40

walos2czyk Junior

Czekam na PDF - kiedy będzie gotowy?

Komentarz: walos2czyk

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl