Hitman 3: Snajperka - jak zabrać na misję?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Z tej strony poradnika do gry Hitman 3 dowiesz się, w jaki sposób przemycić broń snajperską na obszar mapy, na której wykonujesz misję.

Broń snajperska w grze Hitman 3 zalicza się do nielegalnych przedmiotów więc nie możesz bezkarnie wnieść jej na obszar mapy, na której będziesz wykonywać misję. Są jednak sprawdzone sposoby, które pozwolą Ci na przemycenie snajperki i zabranie jej na misję.

Walizka ICA (ICA Briefcase)

Po zdobyciu określonego poziomu mistrzostwa (przykładowo w Dubaju (Dubai) będzie to poziom 15), otrzymasz dostęp do broni snajperskiej, którą będziesz mógł przemycić na mapę przy użyciu specjalnej walizki ICA - Hitman 3: Snajperka - jak zabrać na misję? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po zdobyciu określonego poziomu mistrzostwa (przykładowo w Dubaju (Dubai) będzie to poziom 15), otrzymasz dostęp do broni snajperskiej, którą będziesz mógł przemycić na mapę przy użyciu specjalnej walizki ICA. W tym celu należy w okienku Gear, w zakładce Containers wybrać jedną z dostępnych walizek, a następnie przyporządkować do niej przemycaną broń - w tym przypadku Druzhina 34 DTI.

Jak można zauważyć na powyższym obrazku, Agent 47 z walizką w ręce nie wzbudza u strażników jakichkolwiek podejrzeń - Hitman 3: Snajperka - jak zabrać na misję? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jak można zauważyć na powyższym obrazku, Agent 47 z walizką w ręce nie wzbudza u strażników jakichkolwiek podejrzeń. Gdyby pojawił się na obszarze mapy ze snajperka w ręce, każdy NPC mógłby go wtedy nakryć.

Jeśli chcesz skorzystać z broni snajperskiej wystarczy postawić walizkę na ziemi i ją rozpakować - Hitman 3: Snajperka - jak zabrać na misję? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jeśli chcesz skorzystać z broni snajperskiej wystarczy postawić walizkę na ziemi i ją rozpakować. Agent 47 od razu wyciągnie i złoży broń, która natychmiast będzie gotowa do strzału. Warto także zaznaczyć fakt, że po oddaniu strzału broń można ponownie schować do walizki.

Skrytka (Hidden Stash)

Drugim sposobem na zabranie broni snajperskiej na misję jest skorzystanie ze skrytek (Hidden Stash), które można odblokować poprzez zdobycie odpowiedniego poziomu mistrzostwa danej mapy - Hitman 3: Snajperka - jak zabrać na misję? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Drugim sposobem na zabranie broni snajperskiej na misję jest skorzystanie ze skrytek (Hidden Stash), które można odblokować poprzez zdobycie odpowiedniego poziomu mistrzostwa danej mapy. Na każdej mapie jest dostępnych kilka skrytek, w różnych miejscach, dzięki czemu możesz łatwo uzyskać dostęp do nielegalnych przedmiotów.

Przemycane na mapę przedmioty należy oczywiście odebrać z miejsca, które służy za skrytkę - Hitman 3: Snajperka - jak zabrać na misję? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przemycane na mapę przedmioty należy oczywiście odebrać z miejsca, które służy za skrytkę. Na powyższym obrazku można zauważyć sytuację, w której broń snajperska Druzhina 34 DTI została schowana w walizce, pod schodami w jednym z pomieszczeń wentylacyjnych.

Hitman 3

20 stycznia 2021

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2021-04-21
09:40

walos2czyk Junior

Czekam na PDF - kiedy będzie gotowy?

Komentarz: walos2czyk
2021-04-12
11:52

walos2czyk Junior

Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?

Komentarz: walos2czyk
2021-04-10
12:55

DeksarPlayer Junior

Super :) dzięki za odpowiedź.

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-08
21:18

DeksarPlayer Junior

Nie ma pliku PDF do ściągnięcia ?

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-09
18:16

Stranger. Senator

Stranger.

Poradnik PDF mamy w planach, powinien pojawić się w najbliższym czasie.

Komentarz: Stranger.
2021-02-09
00:02

milosz18pl Legionista

Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.

Komentarz: milosz18pl
2021-02-10
10:27

Stranger. Senator

Stranger.

Dodaliśmy do niektórych opisów misji fabularnych linki do stron z opisami zabójstw. Teraz powinno być łatwiej połączyć zaliczenie misji fabularnej z ewentualnym wykonaniem jakiegoś zabójstwa. :)

Komentarz: Stranger.
2021-01-31
23:20

milosz18pl Legionista

😡

Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...

Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...

Komentarz: milosz18pl
2021-02-02
14:06

Stranger. Senator

Stranger.

Nie do końca rozumiem o co ci chodzi. Misje fabularne opisaliśmy krok po kroku. Są to czynności wymagane do ich ukończenia i do uznania ich za zaliczone w menu misji. Nie wszystkie misje fabularne kończą się zamordowaniem celu / celów misji, niektóre pozwalają np. doprowadzić do tego żeby cel przemieścił się w inne miejsce na mapie. Oczywiście jeśli jest jakieś zabójstwo w ramach danej misji fabularnej to jest ono uwzględnione w jej opisie.

Komentarz: Stranger.
2021-01-23
20:02

wilczyn Generał

wilczyn

Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?

Komentarz: wilczyn
2021-01-25
08:07

Qw3rt Legionista

Qw3rt

Po wejściu do gry wciśnij Shift+F3, by otworzyć panel użytkownika. Osiągnięcia znajdziesz w drugiej zakładce.

Komentarz: Qw3rt
2021-01-23
16:55

Blackis09 Junior

Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)

Komentarz: Blackis09
2021-01-22
21:39

Stranger. Senator

Stranger.

Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)

Komentarz: Stranger.
2021-01-21
15:51

10 cent Pretorianin

Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)

Komentarz: 10 cent

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl