Hitman 3 - Chongqing - Ważne lokacje
Hitman 3 - Chongqing - Ważne lokacje
Rdzeń Danych. Znajduje się tutaj komputer z którym trzeba wejść w interakcję, by wykonać opcjonalne zadanie fabularne Hack Data Core.
Przejście do kanału wentylacyjnego. Alternatywne wejście i główne wyjście z pomieszczenia z Rdzeniem Danych (Data Core). Skanując zamek lub podważając kratę jakimś narzędziem, możesz przejść do wąskiej kładki prowadzącej do kanału wentylacyjnego.
Kanał wentylacyjny. Tędy możesz dostać się prosto do biura Imogen Royce - jednego z dwóch głównych celów misji w Chongqing.
Klucz dostępu poziom 3. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 3 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najwyższego poziomu autoryzacji, jak np. wejście do Rdzenia Danych (Data Core).
Chloroform. Butelka leży na regale z lewej strony.
Szyb wentylacyjny. Szyb łączy wszystkie główne pomieszczenia w placówce ICA, dzięki czemu możesz poruszać się po tym obiekcie, pozostając niezauważonym.
Boczne wejście do budynku pralni. Metalowe schody prowadzą na wyższe piętro budynku.
Stacja kolejowa. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (Powiązana z wyzwaniem Training Hard).
Biuro Imogen Royce. Pracownia jednego z dwóch głównych celów misji w Chongqing. Znajdziesz tutaj przejście do szybu wentylacyjnego i komputer za pomocą którego możesz zwolnić trzech pracowników, co może ułatwić dostanie się do Rdzenia Danych (Data Core). Szyby i drzwi biura można przyciemnić przy pomocy terminala.
Skrót na poziom ulicy W kanale wentylacyjnym zainstalowano drabinę, którą możesz dostać się do zaułka przy schronisku dla bezdomnych. Na górze będzie dwóch strażników.
Klucz dostępu poziom 2. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 2 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają średniego poziomu autoryzacji, jak np. przejścia na niższe poziomy placówki.
Klucz dostępu poziom 2. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 2 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają średniego poziomu autoryzacji, jak np. przejścia na niższe poziomy placówki.
Klucz dostępu poziom 3. Na jednej z metalowych szafek w zbrojowni leży klucz dostępu (Tier 3 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najwyższego poziomu autoryzacji, jak np. wejście do Rdzenia Danych (Data Core). Znajdziesz tutaj także pokaźną ilość broni palnej, granaty błyskowo-hukowe, ładunek wybuchowy oraz walizkę.
Sabotaż monitoringu. W tym miejscu znajduje się urządzenie nagrywające obraz z kamer monitoringu. Gdy je zniszczysz, wszystkie kamery na terenie placówki ICA przestaną działać. Urządzenia pilnuje jeden strażnik, ale można wywabić go do pobliskiej toalety i obezwładnić.
System wentylacji. System połączony jest z pobliskim pokojem odpoczynku. Możesz tutaj wpuścić do obiegu śmiertelną truciznę, a następnie włączyć wentylację w pokoju obok (panel sterujący znajduje się na korytarzu), by otruć Imogen Royce.
Pokój odpoczynku. W tym miejscu zbierają się pracownicy, gdy mają przerwę. W pomieszczeniu znajdziesz listwę antyprzepięciową i baniak z wodą, za pomocą których możesz śmiertelnie porazić Imogen Royce.
Klucz dostępu poziom 1. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 1 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najniższego poziomu autoryzacji. W tym pomieszczeniu jest także szyb windy, którym możesz wspiąć się na teren ulicy, by odblokować skrót Inner Courtyard.
Klucz dostępu poziom 1. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 1 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najniższego poziomu autoryzacji. Po lewej stronie znajdziesz także butelkę z chloroformem.
Klucz dostępu poziom 2. Na biurku leży klucz dostępu (Tier 2 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają średniego poziomu autoryzacji, jak np. przejścia na niższe poziomy placówki.
Szatnia. Znajdziesz tutaj strój pracownika placówki ICA (Facility Analyst).
Klucz dostępu poziom 1. Na jednej z metalowych szafek leży klucz dostępu (Tier 1 Access Dongle), który umożliwi Ci skanowanie zamków drzwi w placówce ICA, które wymagają najniższego poziomu autoryzacji.
Wyjście ewakuacyjne. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing, która jest powiązana z wyzwaniem Super Special Door. Wymagany jest klucz dostępu poziom 3 (punk 13 na mapie, poziom -2).
Kratka wentylacyjna. Przejście z pokoju technicznego do pokoju ochrony.
Paczka. Mały pakunek na siedzeniu poczekalni, który powiązany jest jest z wyzwaniem Going Postal.
Wejście do placówki ICA. Od frontu stoi dwóch strażników, a przy kontenerze jeszcze jeden. Jeśli chcesz dostać się do wejścia niezauważony, zeskocz na dół z pobliskiego deptaku. Kod dostępu do drzwi: 0118.
Skrót Inner Courtyard. Skrót, który można odblokować wyłącznie od środka. Żeby odblokować to przejście trzeba wejść do placówki ICA i przejść przez pokój ochrony na poziomie -1 (punk 18 na mapie) do składziku. Znajdziesz tam szyb wentylacyjny, którym trzeba wspiąć się (po rurze) na poziom ulicy.
Studzienka kanalizacyjna. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (powiązana z wyzwaniem Down The Rabbit Hole). Do otwarcia włazu będziesz potrzebować łomu (punk 32 na mapie).
Tajny właz. Skrót, który otwiera przejście do kanału wentylacyjnego placówki ICA (wyzwanie Quite a Hatch). Kod dostępu 2552.
Trutka na szczury. Po wejściu do pralni skręć w lewo, do małego pomieszczenia służbowego. Trutka na szczury (Emetic Rat Poison) leży na regale po prawej stronie.
Główne wejście do schroniska dla bezdomnych. Budynek powiązany z zadaniem fabularnym Impulse Control.
Przejście do tajnego włazu. Klatka schodowa, którą dostaniesz się na poziom ulicy, gdzie będziesz mógł otworzyć sekretny właz (punk 28 na mapie, poziom 0).
Bezdomni. W tym miejscu podsłuchasz rozmowę bezdomnych i zdobędziesz pierwsze istotne informacje na temat zadania fabularnego Impulse Control. W tym miejscu znajdziesz także łom i ulotkę informacyjną związaną z wyzwaniem Last Resort. Drugą ulotkę ma przy sobie jeden z bezdomnych - zgarbiony mężczyzna, który po chwili odłączy się od swoich znajomych.
Rusztowanie. Wchodząc na rusztowanie możesz przejść na 1 piętro schroniska dla bezdomnych. Ominiesz w ten sposób strażników przy głównym wejściu.
Skuter. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (powiązana z wyzwaniem Scoot Over).
Łom. Przed wejściem do zaułka stoi dwóch strażników. Żeby ich minąć, będziesz potrzebować odpowiedniego przebrania: stroju jednego z ludzi Imogen Royce stacjonujących na zewnątrz lub na dachu pralni albo munduru strażnika ICA.
Studzienka kanalizacyjna. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (powiązana z wyzwaniem Down The Rabbit Hole). Do otwarcia włazu będziesz potrzebować łomu (punk 32 na mapie).
Boczne zejście do placówki ICA. Podwójne drzwi w zaułku można otworzyć łomem (najbliższe narzędzie - punkt 36 na mapie). Schodząc niżej znajdziesz na się poziomie 0.
Wejście na dach budynku. Metalowymi schodami przejdziesz prosto na dach budynku i wyjdziesz w pobliżu Lotus Passage, gdzie mogą spotkać się Hush i Imogen Royce po wykonaniu zadania fabularnego All-Seeing Eyes.
Skrót Facility Elevator Shaft. Przejście należy otworzyć od strony zaułka. Drzwi prowadzą na deptak (poziom 2).
Boczne zejście do placówki ICA. W tym miejscu możesz zeskoczyć tuż obok tajnego przejścia do placówki ICA (punkt 25 na mapie, poziom 0).
Restauracja. W tym miejscu spotkasz Mr. Pritcharda za którego należy podszyć się w trakcie wykonywania zadania fabularnego Certainty Principle.
Trutka na szczury. W łazience restauracji znajdziesz jedną dawkę trutki na szczury (Emetic Rat Poison).
Kuchnia. W tym miejscu możesz przygotować zatruty posiłek dla Mr. Pritcharda, by mieć szansę podszyć się pod niego i rozpocząć zwiedzanie placówki ICA.
Pokój Mr. Pritcharda. W pokoju znajdziesz Formularz P41 związany z zadaniem fabularnym Certainty Principle. Do pokoju dostaniesz się przez klatkę schodową (kod 0118) lub przez otwarte okno (należy opuścić się po rynnie z dachu budynku).
Przebranie Dumpling Cook. Na drugie piętro dostaniesz się klatką schodową (kod 0118) lub bocznymi schodami.
Pokój rekrutacji. Pomieszczenie związane z zadaniem fabularnym Impulse Control. Przez otwarte okno możesz przejśc na balkon, a następnie na wyższe piętro budynku. W poczekalni znajdziesz ulotkę informacyjną związaną z wyzwaniem Last Resort)
Trutka na szczury. W łazience znajdziesz jedną dawkę trutki na szczury (Emetic Rat Poison).
Zamknięte przejście na wyższe piętro. Schody odgrodzone są kratą. Drzwi można otworzyć za pomocą wytrycha lub łomu (punk 32 na mapie, poziom 1).
Łom. Narzędzie leży na kartonach.
Bezpiecznik. Przedmiot potrzebny do uruchomienia mechanizmu w biurze Husha i do wykonania wyzwania Deprivation.
Bezpieczny pokój. Jedna z dróg ucieczki z Chongqing (powiązane z wyzwaniem Apartment Safe House).
Kapsuła testowa. W tym miejscu możesz sabotować eksperyment i zaliczyć wyzwanie Ease of Pain.
Śmiertelna trucizna. Na biurku znajdziesz jedną dawkę śmiertelnej trucizny w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar).
Łazienka. W małej łazience spotkasz główny obiekt eksperymentu Husha. To właśnie za tę osobę musisz się podszyć w trakcie wykonywania końcowego etapu zadania fabularnego Impulse Control.
The Lotus Passage Łącznik pomiędzy budynkami Husha i Imogen Royce. To tutaj możesz ich zwabić w trakcie wykonywania zadania fabularnego All-Seeing Eyes.
Broń snajperska. Broń leży przy murku. Pilnuje jej jeden strażnik, którego można łatwo obezwładnić.
Rozbity Dron. Na dachu budynku znajdziesz rozbitego Drona należącego do Imogen Royce. Po zeskanowaniu urządzenia otrzymasz pierwsze informacje na temat zadania faublarnego All-Seeying Eyes.
System wentylacji. Urządzenie znajduje się na balkonie. Możesz dodać do systemu śmiertelną truciznę (punkt 54 na mapie, poziom 4), by zaliczyć wyzwanie Deprivation.
Wejście do gabinetu Hush. Zewnętrzne wejście z drzwiami otwieranymi na kod: kombinacja 2552.
Szafa z bezpiecznikami. W gabinecie Husha znajduje się szafa, gdzie trzeba zainstalować bezpiecznik (punkt 50 na mapie, poziom 3), by móc wykonać wyzwanie Deprivation.
Łom. Narzędzie leży na kartonie od telewizora.
Skrót The Block Ladder. Do opuszczenia drabiny będziesz potrzebować łomu. Narzędzie znajdziesz np. w punkcie 32 na mapie (poziom 1). Drabiną zejdziesz na poziom 0, w pobliżu tajnego włazu (punkt 28 na mapie).

Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja

Mission Story - solucja, opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz dokładny opis przejścia zadania fabularnego (Mission Stories) All-Seeing Eyes w Chongqing (Chiny). Z naszej solucji dowiesz się, jak doprowadzić do spotkania dwóch głównych celów misji w Chinach: Husha oraz Imogen Royce.

Różne sposoby na zabójstwo dwóch celów misji w Chongqing: Imogen Royce i Husha, opisujemy na osobnych stronach naszego poradnika.

Zdobycie informacji

Po rozpoczęciu misji idź przed siebie, a następnie przejdź schodami na poziom ulicy i wejdź do budynku widocznego na powyższym obrazku - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po rozpoczęciu misji idź przed siebie, a następnie przejdź schodami na poziom ulicy i wejdź do budynku widocznego na powyższym obrazku.

Wejdź klatką schodową na dach budynku - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Wejdź klatką schodową na dach budynku. Gdy będziesz na górze, skręć w prawo i podejdź do miejsca widocznego na powyższym obrazku. Przeskocz przez murek i po prowizorycznej kładce przejdź na balkon drugiego budynku.

Przejdź na koniec balkonu, a następnie przeskocz przez barierkę i po rynnie wdrap się na wyższe piętro sąsiedniego budynku - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przejdź na koniec balkonu, a następnie przeskocz przez barierkę i po rynnie wdrap się na wyższe piętro sąsiedniego budynku.

Na dachu będziesz stał jeden strażnik - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na dachu będziesz stał jeden strażnik. Chwyć cegłę i odwróć jego uwagę, by mężczyzna odwrócił się do Ciebie plecami. Wyeliminuj go, by uzyskać dostęp do broni snajperskiej (przyda się później). Schowaj jego ciało do drewnianej skrzyni, a następnie metalowymi schodami po prawej stronie wejdź na dach.

Na dachu budynku rozbił się dron (punkt 56 na mapie), którego należy przeskanować przy użyciu aparatu - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na dachu budynku rozbił się dron (punkt 56 na mapie), którego należy przeskanować przy użyciu aparatu. Urządzenie należy do Imogen Royce i jest z nią połączone. Niestety, to urządzenie jest bezużyteczne, więc musisz znaleźć kolejne drony i zestrzelić je, by Olivia mogła pobrać z nich informacje i uzyskać dostęp do telefonu Royce.

Zestrzeliwanie dronów

Zejdź na dół i weź do rąk broń snajperską (punkt 53 na mapie) - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zejdź na dół i weź do rąk broń snajperską (punkt 53 na mapie). Spójrz w kierunku budynków po drugiej stronie ulicy, a zauważysz tam kilka dronów. Jeśli masz dobrego cela, zestrzel je od razu - najlepsza pozycja strzelecka jest na dachu, gdzie znalazłeś pierwszego drona.

Przed oddaniem strzału wstrzymaj oddech (domyślnie lewy Shift na PC), by broń nie kołysała się w rękach Agenta 47.

Po zestrzeleniu wszystkich celów musisz opuścić ten teren, jednak na miejscu pojawią się koledzy wcześniej unieszkodliwionego strażnika - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po zestrzeleniu wszystkich celów musisz opuścić ten teren, jednak na miejscu pojawią się koledzy wcześniej unieszkodliwionego strażnika. Poczekaj chwilę w ukryciu, a gdy dwóch delikwentów wejdzie na dach (jeden pójdzie w stronę podwyższenia, a drugi prosto na Ciebie), wymiń ich prawą stroną i zejdź schodami na niższy poziom.

Zejdź niżej i poczekaj, aż strażnik stojący przy murku pójdzie w prawą stronę - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zejdź niżej i poczekaj, aż strażnik stojący przy murku pójdzie w prawą stronę. Przekradnij się do wyrwy w murku i po rynnie zejdź niżej.

Na dachu pierwszego budynku spotkasz więcej strażników i dwa drony - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na dachu pierwszego budynku spotkasz więcej strażników i dwa drony. Ustaw się w miejscu widocznym na powyższym obrazku i przy pomocy broni z tłumikiem zestrzel pierwsze urządzenie. Przejdź przez drzwi i schowaj się w korytarzu.

Gdy strażnicy przestaną być podejrzliwi, wyjdź na zewnątrz, opuść się w miejscu widocznym na powyższym obrazku i przesuń się w prawą stronę do rynny - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Gdy strażnicy przestaną być podejrzliwi, wyjdź na zewnątrz, opuść się w miejscu widocznym na powyższym obrazku i przesuń się w prawą stronę do rynny. Wejdź na wyższy poziom.

Ukucnij w miejscu widocznym na powyższym obrazku i zestrzel ostatniego drona - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ukucnij w miejscu widocznym na powyższym obrazku i zestrzel ostatniego drona. Po chwili strażnik pójdzie sprawdzić co się stało, więc schowaj się i przeczekaj.

Przeskocz na wąskie przejście pomiędzy dwoma budynkami, a będziesz zmieć okazję podsłuchać rozmowę Hush z Imogen Royce (punkt 58 na mapie) - Hitman 3: All-Seeing Eyes - Chongqing, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przeskocz na wąskie przejście pomiędzy dwoma budynkami, a będziesz zmieć okazję podsłuchać rozmowę Hush z Imogen Royce (punkt 58 na mapie). To świetna okazja na wyeliminowanie dwóch celów za jednym razem.

Podobało się?

0

Hitman 3

20 stycznia 2021

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-02-09
00:02

milosz18pl Legionista

Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.

Komentarz: milosz18pl
2021-04-08
21:18

DeksarPlayer Junior

Nie ma pliku PDF do ściągnięcia ?

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-10
12:55

DeksarPlayer Junior

Super :) dzięki za odpowiedź.

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-12
11:52

walos2czyk Junior

Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?

Komentarz: walos2czyk
2021-04-21
09:40

walos2czyk Junior

Czekam na PDF - kiedy będzie gotowy?

Komentarz: walos2czyk

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl