
Hitman 3: Agent Montgomery - jak zabić? (The Leader) - Berlin, solucja
Eliminate Agent Montgomery – The Leader - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz informacje gdzie przebywa Agent Montgomery - The Leader na mapie w misji w Berlinie (jego tożsamość jest początkowo ukryta). Przedstawiliśmy również przykładowe warianty jak zamordować Agenta Montgomery'ego.
- Agent Montgomery - gdzie go znaleźć?
- Konstrukcja świetlna (How the Turntables)
- Pistolet (Straight Shot)
- Spotkanie z właścicielem klubu (There Was a Fire Fight!)
Agent Montgomery - gdzie go znaleźć?

Agent Montgomery jest szefem agentów ICA przebywających na mapie, aczkolwiek gra nie wymusza żeby zginął on w trakcie każdego przejścia tej misji. Po prostu dopadnięcie go może okazać się nieco trudniejsze od większości pozostałych agentów.
Montgomery podróżuje po różnych piętrach klubu. Możesz go rozpoznać po tym, że podąża za nim "zwykły" pracownik ochrony. Druga osoba nie jest agentem ICA, aczkolwiek jej obecność utrudnia pozbycie się Montgomery'ego. Cel misji spotyka się co jakiś czas z agentami Bannerem (punkt 37 na mapie) oraz Chamberlinem (punkt 47 na mapie), jak również z właścicielem klubu (punkt 49 na mapie).
Konstrukcja świetlna (How the Turntables)

Agent Montgomery może zginąć w parze z Agentem Bannerem w eksplozji konstrukcji świetlnej (Light Rig) wiszącej nad główną salą. Jest to najbardziej efektowne zabójstwo spośród wszystkich w tej misji, ale wymaga również sporych przygotowań.
Dotrzyj do środkowego obszaru na poziomie -1 klubu (punkt 37 na mapie). Przebywa tu Agent Banner, przy czym zainteresuj się dwoma stojącymi obok technikami (punkt 39 na mapie). Użyj obiektu do rzucania lub sabotuj skrzynkę z bezpiecznikami żeby odwrócić uwagę jednego z nich (powinien to być mężczyzna). Podduś tę osobę, schowaj jej ciało, załóż przebranie technika i podnieś śrubokręt, który pozostawił po sobie poprzedni technik.

Ze śrubokrętem udaj się do zlokalizowanej obok balkoniku instalacji oświetlenia drzewa (Light Rig Installation). Możesz ją sabotować - efekt tej akcji zobaczysz dopiero za kilka minut.

Twoje kolejne zadanie to dotarcie do obszaru za budką DJ-ów na poziomie -2 (punkt 50 na mapie). W miejscu tym przebywa jeden z DJ-ów i trzeba doprowadzić do otrucia go. Możesz:
- Znaleźć dowolną trutkę na szczury na mapie i wsypać ją do jedzenia.
- Użyć odnajdywanego w tym miejscu klucza do otwarcia szafki na ścianie - będzie w niej strzykawka ze środkiem uspokajającym. Wadą tego rozwiązania jest to, że DJ straci przytomność obok innych osób, które mogą zauważyć ciało.

Lepszy jest wariant 1 z opisanych powyżej, bo otruty DJ zacznie oddalać się od pozostałych osób i łatwo go można pozbyć się na osobności. Załóż przebranie DJ-a.
Jest też alternatywny wariant - możesz rozpocząć misję w przebraniu DJ-a. Pozwoli ci to pominąć krok związany z koniecznością pozyskania tego przebrania.

Wejdź do budki DJ-ów (punkt 51 na mapie) i odeślij aktualnego DJ-a, który zabawia gości imprezy. Wejdź w interakcją z konsolą sterowania.

Nie korzystaj od razu z konsoli, gdyż przeprowadzony sabotaż zamordowałby wyłącznie Agenta Bannera. Obserwuj górny balkonik. Musi tu dotrzeć Agent Montgomery i może to niestety potrwać nawet kilka minut, bo Montgomery patroluje dużą część klubu i ma też inne spotkania po drodze. Aktualny stan możesz sprawdzać załączając instynkt - Montgomery przyjdzie z lewej strony (powyższy obrazek).

Szybko wciśnij przycisk Hype Up Light Show. Po chwili dostępna stanie się druga akcja Overload Climax Light Show.

Jeśli poprawnie sabotowałeś konstrukcję świetlną, to teraz ona eksploduje i zabije agentów Montgomery'ego i Bannera. Zostanie to potraktowane jako wypadek.
Pistolet (Straight Shot)

Ten wariant zabójstwa zakłada pozbycie się agentów Montgomery'ego i Chamberlina w ramach pojedynczej akcji. Musisz w pierwszej kolejności pozyskać kartę dostępu Klub Keycard, która pozwoli ci na otwieranie drzwi z zamkami elektronicznymi.
Zbadaj okolice schodów na poziomie -1 (punkt 36 na mapie). Przejścia do niedostępnej dla gości części klubu pilnuje ochroniarz i w rezultacie warto używać przebrania. Kartę dostępu znajdziesz w miejscu z obrazka.

Udaj się teraz z kartą do pomieszczenia z bojlerami na poziomie -2 (punkt 47 na mapie). Jego zachodnie drzwi są zamknięte i właśnie tu przyda się karta dostępu (alternatywnie można tam dotrzeć od północy mijając pomieszczenie monitoringu).
Musisz zaczekać aż pojawią się tu Montgomery i Chamberlin. Wykorzystaj to, że ochroniarz Montgomery'ego nie uczestniczy w spotkaniu i zabij obu agentów z użyciem pistoletu.
Możesz też skorzystać z innych metod, np. użyć wyciszonej broni maszynowej odebranemu któremuś z innych agentów albo podrzucić dowolną wybuchową pułapkę do miejsca gdzie odbywa się spotkanie.
Spotkanie z właścicielem klubu (There Was a Fire Fight!)

Wariantem tym zainteresuj się wyłącznie na potrzeby ukończenia jednego z wyzwań misji. Nie jest ono zbyt "praktyczne", gdyż Agent 47 zmuszony zostanie do przystąpienia do bezpośrednich walk z agentami ICA. Będzie to oznaczało wystawienia Agenta 47 na niebezpieczeństwo oraz otrzymanie niższej noty na koniec misji.
Musisz zinfiltrować biuro Hirschmullera, czyli właściciela klubu Holle. Znajduje się ono na poziomie -2 mapy, czyli w piwnicy klubu Holle (punkt 49 na mapie). Najłatwiej możesz dostać się do środka od strony północno-wschodniej klatki schodowj klubu (punkt 22 na mapie). Wystarczy zejść po schodach na sam dół, skręcić w prawo i otworzyć prawe drzwi. Pozwoli ci to też ominąć motocyklistów pilnujących pobliskiego korytarza (punkt 46 na mapie). Uważaj natomiast na kamerę nad drzwiami - skradaj się przy prawej ścianie lub sabotuj wcześniej monitoring (np. w sąsiednim pokoju ochrony - punkt 48 na mapie).

Alternatywnie możesz zakraść się do biura Hirschmullera od strony tunelu na poziomie -1 łączącego klub z budynkiem motocyklistów (punkt 38 na mapie). W miejscu z dołączonego obrazka znajdziesz szyb, w którym można zejść po rurze. Dotrzesz do małego składziku na tyłach biura właściciela lokalu.

Twoim zadaniem jest przejęcie tożsamości właściciela klubu po to żeby spotkać się z Montgomery podając się za Hirschmullera. Plan zakłada odciągnięcie Hirschmullera od pozostałych przeciwników z pomieszczenia. Odszukaj pokazany na obrazku gramofon i załącz go. Po tym jak pojawi się tu Hirschmuller zaskocz go atakiem od tyłu.

Załóż przebranie Hirschmullera.

Dodatkowo zbadaj miejsce, w którym dokonałeś ataku na właściciela klubu - upuścił on książkę telefoniczną (Rolf Hirschmuller's Phonebook). Możesz ją opcjonalnie obejrzeć w inwentarzu.

Użyj telefonu w biurze żeby zadzwonić do Agenta Montgomery'ego i umówić spotkanie z nim. Radzimy też zapisać stan gry, bo agenci ICA będą wiedzieli, że Agent 47 podaje się za Hirschmullera.

Usiądź na fotelu i zaczekaj na przybycie Mongtomery'ego. W pobliżu rozstawią się też inni agenci ICA.

Po rozpoczęciu rozmowy Montgomery od razu zdradzi, że wie, że rozmawia z Agentem 47. Należy wcisnąć przycisk przewrócenia biurka (R2 / prawy trigger na padzie).

Pod biurkiem znajdziesz ukrytego obrzyna - warto go zabrać.

Musisz teraz zastrzelić wszystkich agentów ICA. Wychylaj się zza biurka na krótkie chwile. Jeśli Agent 47 odniesie obrażenia to pozostawaj ukryty aż odzyskasz zdrowie. Wyjątkiem jest sytuacja, w której któryś z agentów zbliży się do biura od flanki i ci zagrozi. W razie potrzeby możesz też uciec do tylnego składziku i szybko wyjść po rurze na poziom -1.
Dodatkowa podpowiedź - Możesz ułatwić sobie starcie z Montgomerym jeśli jeszcze przed dotarciem do biura właściciela klubu i przejęciem jego tożsamości pozbędziesz się po cichu innych agentów ICA z klubu. Montgomery może wtedy zjawić się w biurze w pojedynkę.
0
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Opis przejścia
- Hitman 3: Apex Predator - Berlin
- Hitman 3: Apex Predator, Berlin - mapa, informacje o misji
- Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować?
- Hitman 3: Mapa Berlina - jak opuścić?
- Hitman 3: Monitoring - gdzie sabotować?
- Hitman 3: Sejf (biuro Hirschmullera) - jak otworzyć? Berlin
- Hitman 3: Klub Holle - jak wejść do środka?
- Hitman 3: Wieża radiowa - jak odblokować?
- Hitman 3: Sekretne wyjście/easter egg - jak odblokować?
- Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć?
- Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania
- Hitman 3: Agent Rhodes - jak zabić? (The Veteran) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Banner - jak zabić? (The Wall) - Berlin, solucja, opis przejścia
- Hitman 3: Agent Tremaine - jak zabić? (The Sniper) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Green - jak zabić? (The Scout) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Thames - jak zabić? (The Professional) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Chamberlin - jak zabić? (The Joker) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Montgomery - jak zabić? (The Leader) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Davenport - jak zabić? (The Rookie) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agenci ICA - inne unikalne zabójstwa, Berlin, solucja
- Hitman 3: Apex Predator - Berlin
- Hitman 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.