Hitman 3: Agent Montgomery - jak zabić? (The Leader) - Berlin, solucja
Eliminate Agent Montgomery – The Leader - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz informacje gdzie przebywa Agent Montgomery - The Leader na mapie w misji w Berlinie (jego tożsamość jest początkowo ukryta). Przedstawiliśmy również przykładowe warianty jak zamordować Agenta Montgomery'ego.
- Agent Montgomery - gdzie go znaleźć?
- Konstrukcja świetlna (How the Turntables)
- Pistolet (Straight Shot)
- Spotkanie z właścicielem klubu (There Was a Fire Fight!)
Agent Montgomery - gdzie go znaleźć?

Agent Montgomery jest szefem agentów ICA przebywających na mapie, aczkolwiek gra nie wymusza żeby zginął on w trakcie każdego przejścia tej misji. Po prostu dopadnięcie go może okazać się nieco trudniejsze od większości pozostałych agentów.
Montgomery podróżuje po różnych piętrach klubu. Możesz go rozpoznać po tym, że podąża za nim "zwykły" pracownik ochrony. Druga osoba nie jest agentem ICA, aczkolwiek jej obecność utrudnia pozbycie się Montgomery'ego. Cel misji spotyka się co jakiś czas z agentami Bannerem (punkt 37 na mapie) oraz Chamberlinem (punkt 47 na mapie), jak również z właścicielem klubu (punkt 49 na mapie).
Konstrukcja świetlna (How the Turntables)

Agent Montgomery może zginąć w parze z Agentem Bannerem w eksplozji konstrukcji świetlnej (Light Rig) wiszącej nad główną salą. Jest to najbardziej efektowne zabójstwo spośród wszystkich w tej misji, ale wymaga również sporych przygotowań.
Dotrzyj do środkowego obszaru na poziomie -1 klubu (punkt 37 na mapie). Przebywa tu Agent Banner, przy czym zainteresuj się dwoma stojącymi obok technikami (punkt 39 na mapie). Użyj obiektu do rzucania lub sabotuj skrzynkę z bezpiecznikami żeby odwrócić uwagę jednego z nich (powinien to być mężczyzna). Podduś tę osobę, schowaj jej ciało, załóż przebranie technika i podnieś śrubokręt, który pozostawił po sobie poprzedni technik.

Ze śrubokrętem udaj się do zlokalizowanej obok balkoniku instalacji oświetlenia drzewa (Light Rig Installation). Możesz ją sabotować - efekt tej akcji zobaczysz dopiero za kilka minut.

Twoje kolejne zadanie to dotarcie do obszaru za budką DJ-ów na poziomie -2 (punkt 50 na mapie). W miejscu tym przebywa jeden z DJ-ów i trzeba doprowadzić do otrucia go. Możesz:
- Znaleźć dowolną trutkę na szczury na mapie i wsypać ją do jedzenia.
- Użyć odnajdywanego w tym miejscu klucza do otwarcia szafki na ścianie - będzie w niej strzykawka ze środkiem uspokajającym. Wadą tego rozwiązania jest to, że DJ straci przytomność obok innych osób, które mogą zauważyć ciało.

Lepszy jest wariant 1 z opisanych powyżej, bo otruty DJ zacznie oddalać się od pozostałych osób i łatwo go można pozbyć się na osobności. Załóż przebranie DJ-a.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Opis przejścia
- Hitman 3: Apex Predator - Berlin
- Hitman 3: Apex Predator, Berlin - mapa, informacje o misji
- Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować?
- Hitman 3: Mapa Berlina - jak opuścić?
- Hitman 3: Monitoring - gdzie sabotować?
- Hitman 3: Sejf (biuro Hirschmullera) - jak otworzyć? Berlin
- Hitman 3: Klub Holle - jak wejść do środka?
- Hitman 3: Wieża radiowa - jak odblokować?
- Hitman 3: Sekretne wyjście/easter egg - jak odblokować?
- Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć?
- Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania
- Hitman 3: Agent Rhodes - jak zabić? (The Veteran) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Banner - jak zabić? (The Wall) - Berlin, solucja, opis przejścia
- Hitman 3: Agent Tremaine - jak zabić? (The Sniper) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Green - jak zabić? (The Scout) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Thames - jak zabić? (The Professional) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Chamberlin - jak zabić? (The Joker) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Montgomery - jak zabić? (The Leader) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agent Davenport - jak zabić? (The Rookie) - Berlin, solucja
- Hitman 3: Agenci ICA - inne unikalne zabójstwa, Berlin, solucja
- Hitman 3: Apex Predator - Berlin
- Hitman 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
10 cent Pretorianin
Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)
Stranger. Senator
Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)
Blackis09 Junior
Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)
wilczyn Generał
Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?
milosz18pl Legionista
Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...
Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
