Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja
Mission Story - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz dokładny opis przejścia zadania fabularnego (Mission Stories) How The Mighty Fall. Z naszej solucji dowiesz się, jak zaaranżować fikcyjne spotkanie Partnerów i jak niepostrzeżenie zbliżyć się do dwóch głównych celów misji w Dubaju: Carla Ingrama oraz Marcusa Stuyvesanta.
Różne sposoby na zabójstwo dwóch celów misji w Dubaju: Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta, opisujemy na osobnych stronach naszego poradnika.
Zdobycie informacji

Po wejściu na teren drapacza chmur Burj Al-Ghazali wejdź na wyższe piętro i przejdź przez tłum do terminali po prawej stronie (punkt 6 na mapie). Wejdź w interakcję z środkowym urządzeniem, by odkryć mapę budynku i pierwsze istotne informacje na temat tej misji fabularnej.

Z informacji zawartych w terminalu dowiesz się, że w pobliżu osobistej recepcji szejka jest serwerownia (punkt 27 na mapie). Jeśli uda Ci się dostać do tego pomieszczenia i zhakować system, będziesz mieć okazję na zdobycie przydatnych informacji.
Zaaranżowanie fikcyjnego spotkania Partnerów

Skorzystaj z Instynktu, by namierzyć linię, która prowadzi w pobliże serwerowni, a następnie udaj się na trzecie piętro budynku korzystając np. z bocznej klatki schodowej.

Korytarz strzeżony jest przez jednego strażnika i kamerę, którą zamocowano na ścianie po lewej stronie. Poczekaj, aż strażnik ruszy na patrol, a kamera będzie zwrócona w drugą stronę i przekradnij się do pomieszczenia gospodarczego - drugie drzwi po lewej stronie.

W środku znajdziesz pracownika obsługi pięter. Zajdź go od tyłu, obezwładnij, a następnie zabierz jego rzeczy, by zyskać wiarygodny kamuflaż. Zanim wyjdziesz z tego pomieszczenia, schowaj ciało mężczyzny do szafy.

Przejdź przez podwójne drzwi, a trafisz prosto do serwerowni (punkt 27 na mapie). Wejdź w interakcję z komputerem, ale nie będziesz mógł z niego skorzystać, dopóki go nie odblokujesz.
Jeśli zaczniesz majstrować przy szafie serwerowej, włączysz cichy alarm (silent alarm) i będziesz musiał schować się przed dwoma strażnikami, którzy po chwili zjawią się w serwerowni.

Pora zdobyć kartę dostępu, która umożliwi uruchomienie komputera - posiada ją jeden z członków grupy konserwacyjnej. Przejdź przez wąskie drzwi po prawej stronie.

Po wyjściu na korytarz idź w lewą stronę (kobieta rozmawiająca przez telefon nie powinna zwrócić na Ciebie uwagi, jeśli będziesz działać szybko). Spotkasz tam mężczyznę (punkt 28 na mapie), który jest w posiadaniu karty dostępu do serwerowni. Obezwładnij go, zabierz kartę, a ciało schowaj do szafy.

Wróć do serwerowni i przeciągnij kartę dostępu przez czytnik. Następnie podejdź do szafy w której informacje na ekranie wyświetlają się w kolorze żółtym (złe świecą się na zielono) i pociągnij za jeden z dysków - uzyskasz w ten sposób dostęp do komputera.

Skorzystaj z komputera, wybierz 1 kafelek (Re-arrange meetings) i ustaw fikcyjne spotkanie z Partnerami. Zanim opuścisz serwerownie warto otworzyć drzwi do pobliskiej windy (2 kafelek) i wyłączyć wszystkie kamery monitorujące (3 kafelek).
Zakończenie akcji

Teraz musisz zdobyć przebranie strażnika penthouse'u, by móc dostać się na odpowiedni poziom drapacza chmur bez wzbudzania podejrzeń i wziąć udział w spotkaniu. Wyjdź podwójnymi drzwiami na korytarz i poczekaj, aż oznaczony strażnik ruszy na patrol.

Najlepszym momentem do ataku będzie chwila, w której strażnik schowa się za solidną ścianką, która przysłoni widok strażnikowi stojącemu nieco dalej. Zabierz jego rzeczy i broń, a ciało zaciągnij do szafy w pomieszczeniu technicznym.

Idź w lewą stronę do recepcji (punkt 31 na mapie), która znajduje się na tym samym piętrze (przejdź przez salę konferencyjną po lewej stronie, by nie wzbudzić podejrzeń strażnika), a następnie schodami na wyższe piętro.

Główne wejście do apartamentu (punkt 38 na mapie) jest dobrze strzeżone - bez odpowiedniego przebrania nie będziesz w stanie tędy przejść. Obejdź hol z lewej strony, a następnie przeskocz przez barierkę w miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku. Idąc dalej w lewą stronę trafisz do obszernego holu w którym odbędzie się zaaranżowane przez Ciebie spotkanie. Carl Ingram będzie już na miejscu, ale możliwe, że będziesz musiał poczekać na Marcusa Stuyvesanta.

Gdy obaj mężczyźni usiądą na kanapie (punkt 39 na mapie), a strażnicy zostaną wyproszeni, przekradnij się do panelu sterującego i aktywuj funkcję blokady pomieszczenia. W tym momencie misja How The Mighty Fall zostanie wykonana.
0
- Hitman 3 - poradnik, solucja
- Hitman 3: Opis przejścia
- Hitman 3: On Top of the World - Dubaj
- Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji
- Hitman 3: Mapa Dubaju - jak odblokować?
- Hitman 3: Mapa Dubaju (Burj Al-Ghazali) - jak opuścić?
- Hitman 3: Monitoring (Dubai) - gdzie sabotować?
- Hitman 3 :Trucizna, Dubaj (Burj Al-Ghazali) - jak zdobyć?
- Hitman 3: Elektroniczne okna - lista wszystkich
- Hitman 3: Najlepsze przebrania, Dubaj (Burj Al-Ghazali)
- Hitman 3: Carl Ingram - jak zabić? Dubaj, solucja
- Hitman 3: Marcus Stuyvesant - jak zabić? Dubaj, solucja, opis przejścia
- Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja
- Hitman 3: On Top of the World - Dubaj
- Hitman 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
10 cent Pretorianin
Wczoraj robiłem misję "Death in the Family". Akta Arthura Edwardsa można zdobyć na jeszcze jeden sposób oprócz tych dwóch, które opisane zostały w poradniku. By odblokować sposób trzeci trzeba się przebrać za detektywa i przeprowadzić śledztwo w sprawie śmierci Zachary'ego. Po wszystkim kamerdyner zaprowadzi Agenta 47 do gabinetu Alexy. Po podzieleniu się z nią wynikami śledztwa i wskazaniu zabójcy (nie ma tu znaczenia, kogo wskażemy), kobieta zapyta o nagrodę. Można wybrać pieniądze lub akta Arthura. Gdy powiemy, że chcemy akta, Alexa otworzy sejf i pozwoli łysemu je zabrać :)
Stranger. Senator
Tak, w międzyczasie też to odkryliśmy i przygotowaliśmy rozbudowaną wersję strony. Dzięki za spostrzegawczość. :)
Blackis09 Junior
Ogólnie to w misji „Apex Predator” do zabicia jest pięciu dowolnych agentów, Montgomery, Tremain, Thames i Banner to tylku kilku z nich :)
wilczyn Generał
Mam pytanie. Gdzie na epicu można zobaczyć osiągnięcia, które zdobyłem? W okienku u góry wyskakują mi jak gram ale gdzie one są później umieszczane?
milosz18pl Legionista
Kompletny chaos w poradniku. Dlaczego w misjach fabularnych nie ma podanych jak zabić cel? Osoba, która gra po raz pierwszy nie będzie wiedzieć co ma zrobić i gdzie zajrzeć...
Nawet ja sie gubie a mam w hitman 2 ponad 70h przegranych godzin...
milosz18pl Legionista
Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.
walos2czyk Junior
Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
