Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Miejsce rozpoczęcia misji. Jest to droga asfaltowa prowadząca na północ, w stronę małego ronda. Podczas powtarzania misji możesz ją rozpoczynać w innych miejscach.
Platforma widokowa - Diana Burnwood. Agent 47 musi porozmawiać z nią na samym początku misji i odebrać od niej zaproszenie. Po spotkaniu Diana wyruszy w stronę winiarni żeby spotkać się z Tamarą.
Posterunek ochrony. Dwóch najemników stoi na zewnątrz, dwóch kolejnych w środku. Dodatkowo możesz zostać nagrany przez kamerę. Możesz sabotować zbiornik z wodą oraz przedłużacz (wymagany śrubokręt). Na biurku znajdziesz zdalnie detonowane materiały wybuchowe.
Klif przy polu wingron. Osoby nieupoważnione nie mają prawa korzystania z tej ścieżki. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho (lokalnego ochroniarza) - użyj obiektu do rzucania lub zatruj drinka. W pobliżu znajdziesz trującą roślinę - ma identyczne działanie do trutki na szczury. W szopie (punkt 20 na mapie) możesz zamienić roślinę w śmiertelną truciznę.
Ścieżka do pola winogron. Osoby nieupoważnione nie mają prawa korzystania z tej ścieżki. Miejsca tego pilnuje jeden strażnik (gaucho) - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym obiektem i schować jego ciało w krzakach.
Rondo i parking. W okolicy przebywa wielu NPC-ów, wliczając ochroniarzy i najemników. Możesz znaleźć zaproszenie. Na parkingu możesz skradać się pomiędzy samochodami. Możesz wdrapać się na dach przyczepy - znajdziesz klucz francuski. Możesz zeskoczyć do ogrodu (punkt 12 na mapie) z dachu przyczepy.
Ścieżka prowadząca do willi. Pilnuje jej 2 gaucho. Kolejnych przeciwników spotkasz w drodze do bramy posiadłości. Obok jest tabliczka z kodem QR - znajdźka do sfotografowania aparatem.
Wejście na teren budynku winiarni. Musisz okazać zaproszenie otrzymane od Diany (punkt 2 na mapie) lub odnalezione przy rondzie (punkt 6 na mapie). Możesz od razu przejść dalej jeśli używasz odpowiedniego przebrania.
Pomieszczenie obok parkingu i tunel. Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami żeby łatwo zdobyć przebranie ochroniarza i przebranie gaucho. Tunel łączy parking (punkt 6 na mapie) z obszarem z silosami (punkt 10 na mapie).
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Snajperzy. Na najwyższym balkoniku silosów rozstawili się snajperzy powiązani z misją fabularną Eyes on Target. Możesz przyczynić się do oddania strzału przez jednego z nich. Alternatywnie możesz odebrać im karabin snajperski lub dotrzeć w to miejsce z własną snajperką. Z tego miejsca możesz spróbować zabić oba cele misji.
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Przystań łodzi. Możesz łatwo zdobyć stroje najemnika i gaucho odciągając przeciwników od chatki. Wewnątrz chatki znajdziesz klucz do willi, klucz do łodzi Yatesa, łom, śrubokręt i inny loot. Na zewnątrz chatki są linka do wędkowania (identyczne zastosowanie i garoty) i łódź, której można użyć do opuszczenia mapy.
Górne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy
Duża brama willi. Pilnuje jej pojedynczy najemnik, który może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu. W okolicy przebywają inni najemnicy.
Żelazna bramka willi i krawędzie przy klifie. Możesz otworzyć bramkę jeśli masz klucz (najbliżej jest w chatce obok przystani - punkt 13 na mapie) lub łom/wytrych. Możesz chwytać się krawędzi i przemieszczać wzdłuż klifu lub wspinać.
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Tabliczka. Zawiera ona kod QR - to znajdźka do sfotografowania aparatem.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Pomieszczenie techniczne. Przebywają tu gaucho i pracownik winiarni - możesz odwracać ich uwagę (skrzynka z bezpiecznikami) i zdobyć ich przebrania. Są tu ogniwo Fuse Cell, trutka na szczury, klucz pracownika winiarni i pendrive z dostępem (Tier 1 Access Dongle). Możesz umieścić truciznę w systemie wentylacji i uruchomić go. Możesz zeskoczyć do dziury prowadzącej do tuneli wentylacyjnych (punkt 28 na mapie).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Pomieszczenie z beczkami i lodówka z winami. Kończy się tu wycieczka (misja fabularna The Tour) i pojawia się tu Yates (misja fabularna Closing Statement). W pomieszczeniu z beczkami możesz łatwo zdobyć przebranie kelnera. Uważaj na kamery nad wejściami do lodówki z winami - do tego pomieszczenia możesz dotrzeć od strony tuneli wentylacyjnych (punkt 28 na mapie). W lodówce do zdobycia są przebrania kelnera i sommeliera. Wprowadź kod 1945 żeby wyłączyć lasery i móc zabrać rzadkie wino 1945 Grand Paladin (jest powiązane z wyzwaniem oraz z misją Closing Statement). Są tu wszystkie 3 rodzaje "zwykłych" win (drobne wyzwanie).
Tabliczka i miejsce gdzie snajper zabija Tamarę. Tabliczka zawiera kod QR - to znajdźka do sfotografowania aparatem. Zastrzelenie Tamary jest częścią misji fabularnej Eyes On Target. Musisz najpierw po cichu pozbyć się trzech ochroniarzy Tamary i dopiero wtedy wydać snajperowi polecenie do oddania strzału. Ciało Tamary zostanie automatycznie ukryte.
Mokra podłoga. Możesz usunąć tabliczki z ostrzeżeniami o mokrej podłodze i przyczynić się do tego żeby ktoś się przewrócił.
Parkiet. Możesz tu przebywać jako gość przyjęcia (po ukazaniu zaproszenia w punkcie 8 na mapie) oraz wcielić się w kelnera. W miejscu tym domyślnie kończy się misję. Są tu wejście do recepcji oraz schody prowadzące na poziom 2.
Skrót: Tylne drzwi. Musisz odblokować drzwi docierając do nich od północy. Skrót ten pozwala łatwiej docierać do willi Don Yatesa oraz do lokacji pod willą. Na południe od skrótu są schody pozwalające docierać na poziomy 0 i 2.
Recepcja i atrium pomieszczenia fermentacji. Balkoniki nad pomieszczeniem fermentacji nie są dostępne dla wszystkich. Możesz dowiedzieć się o misjach fabularnych Over the Top i The Tour. Możesz wepchnąć kogoś lub schować ciało w zbiorniku fermentacji (drobne wyzwanie). W okolicy są dwie tabliczki z kodami QR - znajdźki do sfotografowania aparatem.
Tabliczka. Zawiera ona kod QR - to znajdźka do sfotografowania aparatem.
Pomieszczenie degustacji win. Możesz sabotować bezpieczniki w małym składziku i łatwo zdobyć przebranie kelnera. Możesz zaserwować Tamarze niebieskie wino (Pinot Noir) - użyj na winie trutki na szczury lub śmiertelnej trucizny.
Toaleta. Możesz tu łatwo pozyskać przebranie ochroniarza atakując go w jednej z kabin. Ochroniarz pozostawia po sobie kartę dostępu Security Keycard i pistolet z tłumikiem. Może tu też dotrzeć otruta Tamara.
Pomieszczenie ochrony. Możesz używać fotokopiarki do odwracania uwagi przeciwników i atakowania ich w korytarzu. W lokacji tej możesz sabotować nagrania z kamer ochrony. Możesz użyć panelu dotykowego i czasowo otworzyć pomieszczenie lodówki z winami (punkt 29 na mapie) oraz wpuścić gaz do pomieszczenia z beczkami. Jest tu karta dostępu Security Keycard - przyda się do otwarcia północnych drzwi (oraz innych na mapie).
Sekretny tunel i zbrojownia. Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami i łatwo zdobyć strój najemnika. Są tu schody do piwnicy willi (poziom 3) i korytarz prowadzący do tylnych ścieżek. Możesz pozbyć się tabliczki o mokrej podłodze i zaaranżować upadek. W zbrojowni znajdziesz m.in. przebranie Tactical Wetsuit (do użycia na potrzeby opuszczenia mapy) i przebranie Mercenary (zamknięta szafka).
Tylne ścieżki i kapliczka. Możesz korzystać ze ścieżek żeby podróżować na tyłach na willi, ale uważaj na najemników. Kapliczka jest alternatywnym miejscem rozpoczęcia misji.
Asado. To publiczny obszar z dużą liczbą gości. Pojawia się tu Tamara i może się tu pojawić Don Yates (po rozpaleniu ogniska). Możesz podmienić mikrofon na odnaleziony w kinie (punkt 26 na mapie) i przygotować śmiertelną pułapkę na Yatesa. Możesz otwierać fragmenty dachu i wisieć przy krawędzi. Odkręcanie kurków odwraca uwagę okolicznych postaci. Możesz łatwo zaatakować kelnera na osobności i zdobyć jego przebranie. Jest tu tabliczka z kodem QR - znajdźka do sfotografowania aparatem.
Skrót: Drzwi służbowe. Skrót możesz odblokować wyłącznie od północnej strony (od piwnicy). W pobliżu znajdziesz trutkę na szczury oraz maszynę do lodu - możesz odwrócić uwagę kelnera. Są tu schody.
Piwnica willi i skrót. Najłatwiej tu dotrzeć od strony parteru willi lub sekretnego tunelu (punkt 39 na mapie). Są tu najemnicy i mogą rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu - warto odwracać ich uwagę. Znajdziesz sejf - kod to 2006. Raport z sejfu możesz przekazać żonie Yatesa i przyczynić się do zamordowania celu misji. Jest tu trutka na szczury. Możesz odblokować skrót Cellar Door i łatwiej docierać do piwnicy z zewnątrz. W piwnicy odbywa się spotkanie w ramach misji fabularnej Closing Statement.
Schody do willi. Wschodnie strony są lepiej pilnowane - wybierz zachodnie.
Przedni dziedziniec willi. Możesz zdobyć przebranie kelnera lub kucharza asado. Są tu pochodnie - możesz użyć jednej z nich do rozpalenia ogniska w asado (punkt 41 na mapie), dzięki czemu Don Yates wyruszy w to miejsce. Są tu dwie armaty - możesz umieścić w nich kule i proch strzelniczy odnalezione na strychu willi. Możesz użyć kabrioletu do opuszczenia terenu misji (wymagane kluczyki z punktu 50 na mapie).
Schody do piwnicy i ogrodowa niszczarka. Okolicę pilnuje co najmniej 2 najemników - możesz ich zaskakiwać i chować ich ciała w wysokiej trawie. Zejście do piwnicy jest dostępne tylko jeśli odblokowałeś skrót (punkt 43 na mapie). W ogrodowej niszczarce możesz umieścić ciało nieprzytomnego (wyzwanie) lub zabitego Yatesa. Wciśnięcie przycisku zniszczy jego ciało.
Tylny dziedziniec willi. Jest tu okazja do porażenia Yatesa prądem (sabotowanie lampy i rozlanie wody), ale musisz najpierw pozbyć się Valentiny żeby to ona nie zginęła. Okolicę patrolują najemnicy.
Pokój dzienny i foyer. W foyer jest wiele okazji do zamordowania Yatesa, w tym poprzez wrzucenie butli z propanem do kominika (z piętra). W foyer są schody do piwnicy (zamknięte drzwi). W pokoju dziennym możesz sabotować kuchenkę.
Pokój gościnny. Przebywają tu prawnik i jego ochroniarz. Po wyeliminowaniu obu postaci możesz przejąć tożsamość prawnika, rozłożyć dokumenty na biurku i spotkać się z Yatesem - okazja do zamordowania Yatesa z użyciem pióra. Możesz też wyrzucić nieprzytomnego Yatesa przez okno i pozbyć się go w ogrodowej niszczarce (punkt 46 na mapie). Jest tu walizka do przenoszenia przedmiotów.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Strych. Możesz tu dotrzeć od strony dachu lub łazienki na piętrze willi. Znajdziesz mnóstwo rzeczy - m.in. trutkę na szczury, unikalne odmiany broni białej, karabin snajperski Bartoli Woodsman Hunting Rifle, oraz kule armatnie i proch strzelniczy do armat (punkt 45 na mapie). Strych to idealne miejsce do użycia karabinu snajperskiego - możesz zastrzelić oba cele misji.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Schody do willi. Wschodnie strony są lepiej pilnowane - wybierz zachodnie.

Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz mapę lokacji Mendoza w Argentynie oraz najważniejsze informacje o piątej misji fabularnej The Farewell, która rozgrywa się w tej miejscówce. Dowiesz się jakie są główne obszary na mapie Mendozy, jakie założenia i unikalne cechy ma misja, gdzie są skróty na terenie misji, oraz jakie są nagrody za osiąganie kolejnych poziomów mistrzostwa w Argentynie.

Najważniejsze informacje o misji The Farewell

Akcja tej misji rozgrywa się w południowej Ameryce, w argentyńskim regionie Mendoza - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Akcja tej misji rozgrywa się w południowej Ameryce, w argentyńskim regionie Mendoza. Jest to najbardziej malownicza lokacja gry Hitman 3, która oferuje otwarte przestrzenie, jak i wnętrza budynków do zbadania. Agent 47 dociera w to miejsce z zamiarem spotkania się z Dianą oraz zamordowania dwóch celów misji. Na teren misji składają się:

  1. Budynek winnicy, w którym produkowane są różne odmiany win. Do zbadania są obszary dostępne dla osób uczestniczących w przyjęciu i smakowaniu win, jak również lokacje, do których osoby nieupoważnione nie mają prawa wstępu. Agent 47 ma okazję do sabotowania winnicy oraz wykorzystania jej urządzeń do zamordowania Tamary (jednego z celów misji).
  2. Pola winogronowe. Sąsiadują one z budynkiem winnicy i przebywają na nich pracownicy winiarni. Okolicę patrolują również ochroniarze. Na polach winogronowych znajduje się szopa oferująca unikalną interakcję.
  3. Ogrody wokół willi. Podróżują po nich dwuosobowe patrole i w większości przypadków jedna z osób z patrolu może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu. Z ogrodami sąsiadują również silosy gdzie rozstawili się snajperzy (są powiązani z jednym z zadań fabularnych).
  4. Willa Dona Yatesa - jednego z dwóch głównych celów misji. Jest ona pilnie strzeżona przez wynajętych przez Yatesa ochroniarzy i najemników. Posiadłość ma rozległą piwnicę i jest połączona tunelem i boczną ścieżką z pomieszczeniami winnicy.
  5. Droga i parking. Chodzi tu o obszary zlokalizowane niedaleko domyślnego miejsca rozpoczęcia misji. W wielu tych lokacjach można spotkać NPC-ów i są one ogólnodostępne. Do niektórych lokacji trzeba się jednak zakraść lub użyć przebrania.
Mapa Mendozy posiada trochę lokacji, które są ogólnodostępnymi obszarami - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Mapa Mendozy posiada trochę lokacji, które są ogólnodostępnymi obszarami. Do odwiedzenia miejsc gdzie odbywa się przyjęcie wymagane jest posiadanie zaproszenia, ale Agent 47 może je bezproblemowo otrzymać od Diany lub odnaleźć niedaleko miejsca startu. Na mapie są też jednak zakazane strefy, do których zaliczają się między innymi cała willa i ogrody wokół niej, pomieszczenia przemysłowe i pracownicze w winiarni, oraz pola gdzie uprawiane są winogrona.

Problem eksploracji lokacji, do których bohater nie ma prawa wstępu, możesz rozwiązywać na różne sposoby:

  1. Dużo skradać się - Pomagaj sobie odwracaniem uwagi przeciwników dzięki korzystaniu z przedmiotów do rzucania, chowaniem się w wysokiej trawie (szczególnie na terenie ogrodów) oraz chowaniem się za dużymi przeszkodami (murkami, pojazdami, ścianami itp.).
  2. Korzystać z unikalnych przebrań - Agent 47 może przejąć tożsamość m.in. lokalnego ochroniarza lub najemnika. Pozwoli to zaglądać do miejsc, które domyślnie są niedostepne. Na mapie przebywa też kilka unikalnych postaci (np. szef ochrony). Odebranie im ich strojów możesz usprawnić podróżowanie po mapie.
  3. Szukać alternatywnych przejść - Możesz m.in. odblokować 3 skróty (opisaliśmy je w dalszej części strony), otwierać zamknięte przejścia (pasują do nich różne klucze lub karta magnetyczna), wspinać się na murki, przemieszczać się w pozycji wiszącej wzdłuż klifu czy wspinać się po rynnach willi Yatesa.
W misji The Farewell do wyeliminowania są 2 osoby - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

W misji The Farewell do wyeliminowania są 2 osoby. Tamara Vidal jest członkinią sekretnej organizacji Providence i jej zadaniem jest pilnowanie Diany Burnwood, która również jest obecna na mapie. Tamara domyślnie podróżuje po ogólnodostępnych lokacjach na terenie winiarni, aczkolwiek jedna z misji fabularnych dotyczy odbycia wycieczki po zakazanych strefach winiarni, w której Tamara będzie uczestniczyła.

Don Yates jest wysoko postawionym prawnikiem i jednym z założycieli firmy prawniczej Morgan, Yates & Kohn - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Don Yates jest wysoko postawionym prawnikiem i jednym z założycieli firmy prawniczej Morgan, Yates & Kohn. Yates jest jednym z kandydatów do zastąpienia Arthura Edwardsa w roli Stałej (Constant) w szeregach organizacji Providence. Może on chcieć wyrządzić krzywdę Dianie Burnwood w celu pozbycia się jej jako potencjalnej konkurentki. Yates domyślnie podróżuje po różnych lokacjach na terenie swojej willi na wzgórzu, aczkolwiek w dalszej części misji może dotrzeć na przyjęcie odbywające się w winiarni.

Misja posiada cztery zadania fabularne i dotyczą one możliwości pozbycia się Tamary oraz Yatesa w unikalnych okolicznościach. Warto zaznaczyć, że jedna z misji fabularnych jest początkowo ukryta i można ją odblokować dopiero dzięki dodatkowym staraniom. Oprócz zaliczania misji fabularnych możesz zajmować się innymi wyzwaniami powiązanymi z eliminowaniem celów misji na różne sposoby.

Misja w Argentynie posiada unikalną cechę - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Misja w Argentynie posiada unikalną cechę. Na mapie od samego początku przebywa Diana Burnwood. Agent 47 nie ma pewności co do przynależności i zamiarów kobiety, ale mimo wszystko śmierć Diany oznacza natychmiastowe zawalenie misji. Musisz pilnować się żeby samemu jej nie zamordować oraz żeby nie zginęła w jakimś zaaranżowanym wypadku (np. przy próbie porażenia Tamary prądem lub otrucia jej).

Diana przekaże Agentowi 47 zaproszenie na przyjęcie, a także będzie przebywała cały czas na mapie - jest ona oznaczana w trybie instynktu kolorem niebieskim.

W ramach rozgrywania etapu możesz opcjonalnie używać aparatu - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

W ramach rozgrywania etapu możesz opcjonalnie używać aparatu. W misji w regionie Mendoza ma on dwa główne zastosowania:

  1. Możesz hakować na odległość kratki wentylacyjne i otwierać je. W przypadku dwóch kratek wymagane jest wcześniejsze zaopatrzenie się w pendrive'a z uprawnieniami.
  2. Możesz skanować kody QR w różnych ogólnodostępnych obszarach mapy. Można je potraktować jako sekrety / znajdźki i zestawiliśmy jej na osobnej stronie poradnika.

Mapa posiada kilka różnych wyjść, przy czym nie wszystkie są domyślnie dostępne i konieczne może okazać się np. pozyskanie kluczyków do samochodu. Dodatkowo podczas kończenia misji po raz pierwszy musisz spotkać się z Dianą na parkiecie w winiarni.

Mendoza - Najważniejsze lokacje

Poniżej znajdziesz zestawienie najważniejszych lokacji, które oznaczyliśmy punktami na naszej mapie lokacji Mendoza. Odwołania do tych i innych obszarów znajdują się na kolejnych stronach opisu przejścia etapu w Argentynie.

1 - Miejsce rozpoczęcia misji. Jest to droga asfaltowa prowadząca na północ, w stronę małego ronda. Podczas powtarzania misji możesz ją rozpoczynać w innych miejscach.

2 - Platforma widokowa - Diana Burnwood. Agent 47 musi porozmawiać z nią na samym początku misji i odebrać od niej zaproszenie. Po spotkaniu Diana wyruszy w stronę winiarni żeby spotkać się z Tamarą.

4 - Klif przy polu wingron. Osoby nieupoważnione nie mają prawa korzystania z tej ścieżki. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho (lokalnego ochroniarza) - użyj obiektu do rzucania lub zatruj drinka. W pobliżu znajdziesz trującą roślinę - ma identyczne działanie do trutki na szczury. W szopie (punkt 20 na mapie) możesz zamienić roślinę w śmiertelną truciznę.

6 - Rondo i parking. W okolicy przebywa wielu NPC-ów, wliczając ochroniarzy i najemników. Możesz znaleźć zaproszenie. Na parkingu możesz skradać się pomiędzy samochodami. Możesz wdrapać się na dach przyczepy - znajdziesz klucz francuski. Możesz zeskoczyć do ogrodu (punkt 12 na mapie) z dachu przyczepy.

8 - Wejście na teren budynku winiarni. Musisz okazać zaproszenie otrzymane od Diany (punkt 2 na mapie) lub odnalezione przy rondzie (punkt 6 na mapie). Możesz od razu przejść dalej jeśli używasz odpowiedniego przebrania.

9 - Pomieszczenie obok parkingu i tunel. Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami żeby łatwo zdobyć przebranie ochroniarza i przebranie gaucho. Tunel łączy parking (punkt 6 na mapie) z obszarem z silosami (punkt 10 na mapie).

11 - Snajperzy. Na najwyższym balkoniku silosów rozstawili się snajperzy powiązani z misją fabularną Eyes on Target. Możesz przyczynić się do oddania strzału przez jednego z nich. Alternatywnie możesz odebrać im karabin snajperski lub dotrzeć w to miejsce z własną snajperką. Z tego miejsca możesz spróbować zabić oba cele misji.

12 - Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).

13 - Przystań łodzi. Możesz łatwo zdobyć stroje najemnika i gaucho odciągając przeciwników od chatki. Wewnątrz chatki znajdziesz klucz do willi, klucz do łodzi Yatesa, łom, śrubokręt i inny loot. Na zewnątrz chatki są linka do wędkowania (identyczne zastosowanie i garoty) i łódź, której można użyć do opuszczenia mapy.

16 - Żelazna bramka willi i krawędzie przy klifie. Możesz otworzyć bramkę jeśli masz klucz (najbliżej jest w chatce obok przystani - punkt 13 na mapie) lub łom/wytrych. Możesz chwytać się krawędzi i przemieszczać wzdłuż klifu lub wspinać.

17 - Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.

18 - Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.

19 - Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.

20 - Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.

23 - Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.

25 - Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.

26 - Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).

27 - Pomieszczenie techniczne. Przebywają tu gaucho i pracownik winiarni - możesz odwracać ich uwagę (skrzynka z bezpiecznikami) i zdobyć ich przebrania. Są tu ogniwo Fuse Cell, trutka na szczury, klucz pracownika winiarni i pendrive z dostępem (Tier 1 Access Dongle). Możesz umieścić truciznę w systemie wentylacji i uruchomić go. Możesz zeskoczyć do dziury prowadzącej do tuneli wentylacyjnych (punkt 28 na mapie).

28 - Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.

29 - Pomieszczenie z beczkami i lodówka z winami. Kończy się tu wycieczka (misja fabularna The Tour) i pojawia się tu Yates (misja fabularna Closing Statement). W pomieszczeniu z beczkami możesz łatwo zdobyć przebranie kelnera. Uważaj na kamery nad wejściami do lodówki z winami - do tego pomieszczenia możesz dotrzeć od strony tuneli wentylacyjnych (punkt 28 na mapie). W lodówce do zdobycia są przebrania kelnera i sommeliera. Wprowadź kod 1945 żeby wyłączyć lasery i móc zabrać rzadkie wino 1945 Grand Paladin (jest powiązane z wyzwaniem oraz z misją Closing Statement). Są tu wszystkie 3 rodzaje "zwykłych" win (drobne wyzwanie).

32 - Parkiet. Możesz tu przebywać jako gość przyjęcia (po ukazaniu zaproszenia w punkcie 8 na mapie) oraz wcielić się w kelnera. W miejscu tym domyślnie kończy się misję. Są tu wejście do recepcji oraz schody prowadzące na poziom 2.

33 - Skrót: Tylne drzwi. Musisz odblokować drzwi docierając do nich od północy. Skrót ten pozwala łatwiej docierać do willi Don Yatesa oraz do lokacji pod willą. Na południe od skrótu są schody pozwalające docierać na poziomy 0 i 2.

34 - Recepcja i atrium pomieszczenia fermentacji. Balkoniki nad pomieszczeniem fermentacji nie są dostępne dla wszystkich. Możesz dowiedzieć się o misjach fabularnych Over the Top i The Tour. Możesz wepchnąć kogoś lub schować ciało w zbiorniku fermentacji (drobne wyzwanie). W okolicy są dwie tabliczki z kodami QR - znajdźki do sfotografowania aparatem.

36 - Pomieszczenie degustacji win. Możesz sabotować bezpieczniki w małym składziku i łatwo zdobyć przebranie kelnera. Możesz zaserwować Tamarze niebieskie wino (Pinot Noir) - użyj na winie trutki na szczury lub śmiertelnej trucizny.

38 - Pomieszczenie ochrony. Możesz używać fotokopiarki do odwracania uwagi przeciwników i atakowania ich w korytarzu. W lokacji tej możesz sabotować nagrania z kamer ochrony. Możesz użyć panelu dotykowego i czasowo otworzyć pomieszczenie lodówki z winami (punkt 29 na mapie) oraz wpuścić gaz do pomieszczenia z beczkami. Jest tu karta dostępu Security Keycard - przyda się do otwarcia północnych drzwi (oraz innych na mapie).

39 - Sekretny tunel i zbrojownia. Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami i łatwo zdobyć strój najemnika. Są tu schody do piwnicy willi (poziom 3) i korytarz prowadzący do tylnych ścieżek. Możesz pozbyć się tabliczki o mokrej podłodze i zaaranżować upadek. W zbrojowni znajdziesz m.in. przebranie Tactical Wetsuit (do użycia na potrzeby opuszczenia mapy) i przebranie Mercenary (zamknięta szafka).

41 - Asado. To publiczny obszar z dużą liczbą gości. Pojawia się tu Tamara i może się tu pojawić Don Yates (po rozpaleniu ogniska). Możesz podmienić mikrofon na odnaleziony w kinie (punkt 26 na mapie) i przygotować śmiertelną pułapkę na Yatesa. Możesz otwierać fragmenty dachu i wisieć przy krawędzi. Odkręcanie kurków odwraca uwagę okolicznych postaci. Możesz łatwo zaatakować kelnera na osobności i zdobyć jego przebranie. Jest tu tabliczka z kodem QR - znajdźka do sfotografowania aparatem.

42 - Skrót: Drzwi służbowe. Skrót możesz odblokować wyłącznie od północnej strony (od piwnicy). W pobliżu znajdziesz trutkę na szczury oraz maszynę do lodu - możesz odwrócić uwagę kelnera. Są tu schody.

43 - Piwnica willi i skrót. Najłatwiej tu dotrzeć od strony parteru willi lub sekretnego tunelu (punkt 39 na mapie). Są tu najemnicy i mogą rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu - warto odwracać ich uwagę. Znajdziesz sejf - kod to 2006. Raport z sejfu możesz przekazać żonie Yatesa i przyczynić się do zamordowania celu misji. Jest tu trutka na szczury. Możesz odblokować skrót Cellar Door i łatwiej docierać do piwnicy z zewnątrz. W piwnicy odbywa się spotkanie w ramach misji fabularnej Closing Statement.

45 - Przedni dziedziniec willi. Możesz zdobyć przebranie kelnera lub kucharza asado. Są tu pochodnie - możesz użyć jednej z nich do rozpalenia ogniska w asado (punkt 41 na mapie), dzięki czemu Don Yates wyruszy w to miejsce. Są tu dwie armaty - możesz umieścić w nich kule i proch strzelniczy odnalezione na strychu willi. Możesz użyć kabrioletu do opuszczenia terenu misji (wymagane kluczyki z punktu 50 na mapie).

48 - Pokój dzienny i foyer. W foyer jest wiele okazji do zamordowania Yatesa, w tym poprzez wrzucenie butli z propanem do kominika (z piętra). W foyer są schody do piwnicy (zamknięte drzwi). W pokoju dziennym możesz sabotować kuchenkę.

49 - Pokój gościnny. Przebywają tu prawnik i jego ochroniarz. Po wyeliminowaniu obu postaci możesz przejąć tożsamość prawnika, rozłożyć dokumenty na biurku i spotkać się z Yatesem - okazja do zamordowania Yatesa z użyciem pióra. Możesz też wyrzucić nieprzytomnego Yatesa przez okno i pozbyć się go w ogrodowej niszczarce (punkt 46 na mapie). Jest tu walizka do przenoszenia przedmiotów.

50 - Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.

52 - Strych. Możesz tu dotrzeć od strony dachu lub łazienki na piętrze willi. Znajdziesz mnóstwo rzeczy - m.in. trutkę na szczury, unikalne odmiany broni białej, karabin snajperski Bartoli Woodsman Hunting Rifle, oraz kule armatnie i proch strzelniczy do armat (punkt 45 na mapie). Strych to idealne miejsce do użycia karabinu snajperskiego - możesz zastrzelić oba cele misji.

Lista stron opisu przejścia

Misja The Farewell w Argentynie jest bardzo rozbudowanym etapem. Szczegółowo opisaliśmy ją na kolejnych stronach solucji:

  1. The Tour - To jedno z trzech głównych zadań fabularnych misji. Opisujemy jak wziąć udział w wycieczce po winiarni i jakie otwiera to możliwości.
  2. Eyes on Target - To jedno z trzech głównych zadań fabularnych misji. Dowiesz się gdzie przebywają ich snajperzy i jak można doprowadzić do oddania strzału przez jednego z nich.
  3. Over the Top - To jedno z trzech głównych zadań fabularnych misji. Wyjaśniamy jak dokonać sabotażu w winiarni i co można na tym zyskać.
  4. Closing Statement - To dodatkowe zadanie fabularne i dotyczy ono prywatnego spotkania, w którym biorą udział Don Yates i Tamara. Dowiesz się jak można to wykorzystać żeby zabić cele misji.
  5. Spotkanie z Dianą Burnwood - Wyjaśniamy jak odblokować główną część misji oraz jaka jest rola Diany podczas rozgrywania zadania.
  6. Zabójstwo Tamary Vidal - Jest ona jednym z 2 głównych celów misji. Na stronie zestawiliśmy warianty zabójstwa, które nie są bezpośrednio powiązane z misjami fabularnymi.
  7. Zabójstwo Don Yatesa - Jest on jednym z 2 głównych celów misji. Na stronie zestawiliśmy warianty zabójstwa, które nie są bezpośrednio powiązane z misjami fabularnymi.
  8. Trucizna - jak zdobyć? - Dowiesz się gdzie można znaleźć trutkę na szczury i śmiertelną truciznę. Podpowiadamy też jak samemu wyprodukować śmiertelną odmianę trucizny.
  9. Najlepsze przebrania - Zestawiliśmy najbardziej pomocne przebrania misji w Argentynie, m.in. przebranie gaucho, najemnika, szefa ochrony czy kelnera.
  10. Bariera laserowa - jak wyłączyć? - Podpowiadamy jak rozwiązać zagadkę z odblokowaniem dostępu do pomieszczenia z bardzo wartościową butelką wina.
  11. Sejf w piwnicy - jak otworzyć? - Na stronie zamieściliśmy lokalizację sejfu z piwnicy willi, objaśnienie zagadki oraz gotowy kod do otwarcia sejfu.
  12. Kody QR - gdzie skanować? - Skanowanie kodów QR powiązane jest z jednym z wyzwań gry i są one znajdźkami / sekretami. Z naszego opisu dowiesz się gdzie ich szukać.
  13. Mapa Mendozy - jak opuścić? - Na stronie zestawiliśmy główne warianty opuszczenia terenów winnicy po zaliczeniu obu obowiązkowych celów misji.

Mendoza - Skróty

Na mapie Mendozy są 3 skróty - są to 3 zablokowane pary drzwi. Agent 47 nie może otwierać ich od frontu nawet jeśli posiadasz klucze, wytrych lub łom. Każde drzwi trzeba otworzyć docierając do nich od przeciwnej strony i zdejmując blokadę. Po odblokowaniu skrótu możesz z niego korzystać w trakcie wszystkich kolejnych przejść misji.

Skrót 1: Tylne drzwi (Shortcut: Backdoor) - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 1: Tylne drzwi (Shortcut: Backdoor). Skrót ten zlokalizowany jest na wschodnim krańcu mapy (punkt 33 na mapie), czyli obok budynku winiarni i na tyłach willi. Jest to okolica, w której biegnie nieutwardzona ścieżka wzdłuż klifu i wody.

Do zamkniętych drzwi musisz dotrzeć od północy i zdjąć z nich blokadę - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Do zamkniętych drzwi musisz dotrzeć od północy i zdjąć z nich blokadę. Odblokowanie tego skrótu pozwoli ci znacznie szybciej przemieszczać się z budynku winiarni do willi. Dodatkowo będziesz mógł unikać niektórych kamer znajdujących się w strzeżonych lokacjach winiarni. Uważaj jednak mimo wszystko na najemników patrolujących wschodnią ścieżkę, których trzeba (po cichu) eliminować lub unikać.

Skrót 2: Drzwi służbowe (Maintenance Door) - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 2: Drzwi służbowe (Maintenance Door). Skrót ten znajduje się na północ od lokacji asado w winiarni, czyli od miejsca gdzie odbywa się przyjęcie (punkt 42 na mapie). Nie możesz otworzyć ich od południowej strony i musisz najpierw w dowolny sposób dotrzeć do piwnicy willi Yatesa (punkt 43 na mapie). Uważaj na najemników przebywających w piwnicy, którzy mogą rozpoznać Agenta 47 nawet w "dobrym" przebraniu. Najlepiej jest odwracać ich uwagę i przekradać się obok nich lub eliminować ich w ustronnych miejscach.

Zbliż się do drzwi z blokadą od północy i zdejmij blokadę - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zbliż się do drzwi z blokadą od północy i zdejmij blokadę. Odblokowanie tego skrótu pozwoli ci znacznie szybciej docierać od strony winnicy do wnętrza willi.

Skrót 3: Drzwi w piwnicy (Cellar Door) - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 3: Drzwi w piwnicy (Cellar Door). Skrót ten znajduje się we wspomnianej wcześniej piwnicy willi Yatesa (punkt 43 na mapie). Jego odblokowanie pozwoli ci znacznie szybciej wkraczać do piwnicy po dotarciu w jej okolice. Zejście do piwnicy znajdziesz przy wschodniej ścianie budynku. Nie będziesz musiał w ogóle wchodzić do willi po to żeby skorzystać z głównego zejścia do piwnicy.

Mistrzostwa i nagrody

Mendoza jest jedną z większych map gry Hitman 3 i pozwala na zdobycie maksymalnie 20 poziomu mistrzostwa tej lokacji. XP potrzebne do awansowania na kolejne poziomy mistrzostwa zdobywa się dzięki zaliczaniu wyzwań powiązanych z mapą Mendozy. Pełną listę nagród za awansowanie na kolejne poziomy mistrzostwa w Argentynie zestawiliśmy poniżej.

POZIOM

NAGRODA I KOMENTARZ

2

Nowa startowa lokacja - Parking (Parking Lot). Wybranie tego punktu startowego może ci pozwolić nieco szybciej rozegrać misję. Jeśli potrzebujesz zaproszenia na przyjęcie, to odnajdziesz nieużywane na niskim murku.

2

Pistolet z tłumikiem ICA DTI Stealth. Model ten stawia na dużą szybkostrzelność i odbywa się to kosztem pogorszonej celności.

3

Skrytka - Chatka przy wodzie (Boathouse). Chodzi tu o budynek zlokalizowany na północnym krańcu mapy. Dostarczenie tam jakiegoś obiektu może ci się przydać jeśli planujesz jakąś akcję w willi lub w obszarze z silosami.

4

Nowa startowa lokacja - Winiarnia (Vineyard). Agent 47 rozpocznie misję w przebraniu pracownika winiarni (Winery Worker). Rozpoczniesz na polach winogronowych i będziesz mógł od razu wykonywać na nich różne czynności oraz swobodnie odwiedzać pomieszczenia przemysłowe budynku winiarni. Niestety strzeżone górne pomieszczenia winiarni pozostaną dla ciebie niedostępne.

5

Pistolet - paralizator Kalmer 2 Tranquilizer. Działanie tej broni polega na możliwości wystrzelenia pocisku usypiającego. Możesz pozbawić przytomności dowolną postać (w tym jeden z dwóch głównych celów misji) bez konieczności zbliżania się do niej.

6

Skrytka - Toaleta pracownicza (Workers' Bathroom). Chodzi tu o toaletę znajdującą się wewnątrz budynku winiarni. Przeszmuglowany obiekt będzie znajdował się w jednej z kabin.

7

Nowa startowa lokacja - Pomieszczenie degustacji win (Tasting Room). Agent 47 rozpocznie misję w przebraniu kelnera (Waiter). Jest to doskonałe miejsce startowe do wyeliminowania Tamary. Będziesz mógł ją bezproblemowo otruć, przy czym postaraj się znaleźć odpowiednią niebieską butelkę wina i pozyskać dowolną truciznę (lub zabrać na misję jedną ze swoich).

7

Toporek ICA Combat Axe. Broń ta nie jest szczególnie przydatna, choć można nią rzucać i eliminować cele na odległość.

8

Duża skrytka - Pomieszczenie z beczkami (Barrel Room). Duży obiekt może zostać przeszmuglowany do tuneli wentylacyjnych biegnących pod salą z beczkami. Skrytka ta może ci się przydać jeśli planujesz tam zabójstwo jednego lub obu celów misji.

9

Nowa lokacja startowa - Kapliczka (Shrine). Kapliczka zlokalizowana jest na wschodnim krańcu mapy, pod willą i obok budynku winiarni. To dobre miejsce do rozpoczęcia misji jeśli planujesz ją rozegrać nie zdejmując garnituru Agenta 47. Będziesz mógł łatwo dotrzeć do obu głównych lokacji, jak również do pomieszczenia monitoringu.

10

Skrytka - Kino (Cinema). Znajduje się ona w małym składziku sąsiadującym z salą kinową. Może ci ona pomóc jeśli np. planujesz spotkanie z Tamarą w kinie.

10

Pistolet z tłumikiem Krugermeier 2-2 Silver. To wyjątkowo cicha broń, ale odbywa się to niestety kosztem krótkiego zasięgu, pogorszeniem celności i zadawaniem mniejszych obrażeń (koniecznie celuj w głowy przeciwników).

11

Skrytka - Kapliczka. Znajduje się ona pod doniczką. Możesz ją wykorzystać w dowolny sposób.

12

Duża skrytka - Stalowe zbiorniki (Steel Tanks). Chodzi tu o lokację z silosami znajdującą się na zachodnim krańcu mapy. To doskonałe miejsce do "wysłania" własnej snajperki jeśli nie chcesz korzystać z broni snajperskiej będącej na wyposażeniu wrogich snajperów przebywających na mapie.

13

Nowa startowa lokacja - Stanowisko snajperskie (Sniper Spot). Agent 47 rozpocznie misję w przebraniu gaucho, czyli swego rodzaju lokalnego ochroniarza. To świetne miejsce startowe na potrzeby użycia snajperki do zastrzelenia jednego lub obu celów misji.

14

Duża skrytka - Strych willi (Villa Attic). Możesz tam przeszmuglować jakiś obiekt pomocny w pozbyciu się Don Yatesa lub rozstawić się tam z karabinem snajperskim. Może to być alternatywa dla stanowiska snajperskiego z obszaru z silosami.

15

Pistolet maszynowy z tłumikiem SMG DAK Black Covert. Broń ta może ci się przydać do prowadzenia ciągłego ostrzału bez alarmowania okolicy, aczkolwiek pistoletu SMG nie można niestety "schować" w inwentarzu i musi on pozostawać na widoku.

16

Duża skrytka - Szopa na polach winogronowych (Grapefield Shed). Znajduje się ona w południowo-wschodniej części mapy na poziomie 0.

17

Nowa startowa lokacja - Strefa jadalna (Dining Area). Agent 47 rozpocznie misję w przebraniu kucharza (Asado Chef) w lokacji asado. Strój może być pomocny w otruciu Tamary oraz w sprowadzeniu w to miejsce Don Yatesa.

18

Skrytka - Piwnica willi (Villa Basement). Dostarczenie w to miejsce jakiegoś przedmiotu może ci pomóc np. w odwracaniu uwagi lub eliminowaniu najemników z piwnicy.

19

Skrytka - Parkiet (Dance Floor). Przedmiot może zostać umieszczony w koszu na śmieci i nie zostanie utracony w wyniku działań NPC-ów.

20

Strój Agenta 47 - Black & White Tuxedo Set with Gloves. Smoking ten nie posiada żadnych unikalnych właściwości. Pozwala po prostu zmienić wygląd Agenta 47.

20

Karabin snajperski Sieger 300 Viper. Może przydać ci się on w zaliczeniu wyzwań snajperskich w obrębie tej misji, jak również w innych zadaniach gry. Jego zaletą jest oddawanie wyjątkowo cichych strzałów, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko wykrycia.

Podobało się?

0

Hitman 3

20 stycznia 2021

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-02-09
00:02

milosz18pl Legionista

Chodzi o to, że sa wyzwania powiazane z zadaniami fabularnymi i zazwyczaj misja fabularna doprowadza do zabójstwa, tylko trzeba to rozgryźc samemu a od tego są poradniki czyz nie? Nowy gracz nie wie co ma robić.

Komentarz: milosz18pl
2021-04-08
21:18

DeksarPlayer Junior

Nie ma pliku PDF do ściągnięcia ?

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-10
12:55

DeksarPlayer Junior

Super :) dzięki za odpowiedź.

Komentarz: DeksarPlayer
2021-04-12
11:52

walos2czyk Junior

Czy jest gdzieś w poradniku lista osiągnięć (challenges)?

Komentarz: walos2czyk
2021-04-21
09:40

walos2czyk Junior

Czekam na PDF - kiedy będzie gotowy?

Komentarz: walos2czyk

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl