Dying Light: Układ z Raisem (Pact with Rais)
Aktualizacja:
4: Układ z Raisem (Pact with Rais)
Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć główne zadanie 3 - Zrzut (Wieża na mapie).
Nagroda: 22500 punktów doświadczenia

Wyjdź z Wieży i rozpocznij długi przemarsz na zachód. Aktualny cel podróży to garnizon będący główną siedzibą Raisa w slumsach (Garnizon na mapie). Po dotarciu na miejsce szybko omiń zombiaki, wdrap się na samochód i w taki sposób omiń wysoką bramę. Przejdź nieco dalej na zachód, zapukaj do drzwi i obejrzyj filmik ze spotkania z Raisem. Po odbytej rozmowie odszukaj drzwi prowadzące do wnętrza garnizonu. Tu musisz spotkać się z Karimem i odebrać od niego pierwsze zlecenie.

Opuść siedzibę Raisa i udaj się nieznacznie na północ. Wejdź po nasypie na tory, wdrap się na jeden z wagonów (punkt 4a na mapie) i pozwól Crane'owi na skontaktowanie się z przełożonymi. Wyrusz na północny-zachód w stronę pierwszej anteny telekomunikacyjnej (punkt 4b na mapie). Po dotarciu na miejsce oprócz pojedynczego zbója wpadniesz tu też po raz pierwszy na zarażonego zwanego ropuchą. Potwór ten pluje kwasem, który może zatruć bohatera (stopniowa utrata punktów życia). Uskakuj na boki żeby unikać wypluwanego kwasu i postaraj się jak najszybciej zabić ropuchę, czy to polegając na broni dystansowej (np. na gwiazdkach) czy wdrapując się na dach i doprowadzając do walki wręcz (potwór jest niemal bezbronny w bezpośrednich starciach).

Ropucha to nie jedyny problem, bo jak już wspomniałem pobliski plac jest okupowany m.in. przez zbója. Możesz spróbować pokonać tego potwora w bezpośredniej walce (rozważ zdetonowanie okolicznych czerwonych beczek) lub odciągnąć go od aktualnego celu misji z wykorzystaniem petard. Niezależnie od tego jak się zachowałeś wejdź w interakcję z oznaczoną bramą i zabij nowego zombiaka. Przywróć dostawy prądu do wieży (przełącznik).

Możesz już zbliżyć się do pierwszej anteny telekomunikacyjnej i rozpocząć długą wspinaczkę na jej szczyt. Na przemian korzystaj z drabinek i chwytaj się interaktywnych (żółto-czarnych) krawędzi (pamiętaj o tym żeby zawsze zwrócić się w stronę nowej krawędzi). Nie śpiesz się i dobrze wymierz każdy skok, bo pomyłka może zakończyć się długim lotem i śmiercią. Zachowaj czujność, bo na górnym balkoniku spotkasz zombiaka (najlepiej go zepchnąć). Zlokalizuj skrzynkę nadajnika i zerwij jej panel. Wysłuchaj rozmowy z Karimem, a następnie złap się liny żeby zjechać po niej na sam dół.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Najpierw byś musiał skończyć główną fabułę. Potem w bezpiecznej strefie w wieży masz teleport do slumsów.
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
po prsotu jestes jebanym botem ktory nie umie grac w gry. to nie gra jest spierdolona tylko ty
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Cześć SebalMaxo,
poradnik do Dying Light to projekt z 2015 roku. Ciężko jest dziś wrócić do tak starej gry, bo autor musiałby przechodzić grę od początku. Jeśli masz na myśli jakieś konkretne rzeczy, wypisz je tu, a spróbuję się nad tym pochylić.
jesli sie ma procesor core i3
M380 @ 2.53GHz
to mapa z zagubionymi zrzutami a raczej tą 4 co znam
skrzynie z zagubionych zrzutach biegając po slamsach można natrafić na skrzynie z zrzutów które po opróżnieniu co jakiś czas się odnawiają ma ktoś mapę z zaznaczonymi punktami ja znam 4 jak na razie tam jak się wpływa do groty za grzybami dla wiedzmy 2 jest jak się płynie w linni prostej do tej małej wysepki do planów excalibura 3 jak się idzie z wioski rybackiej na barkę pomiędzy nimi tak bardziej po lewej jest przepompownia wody albo oczyszczalnia nie wiem tam w zbiorniku jest kolejna a 4 jest parę metrów dalej jak się schodzi od tej oczyszczalni do wody pod małym mostem koło zatopionego auta jak ktoś zna resztę to prosze o wiadomość będę starał sie zrobić mapę tych skrzyń to łatwy sposób na zebranie doświadczenia [email protected]
Witam
Ej ludzie pomóżcie bo mam problem z Kotwiczką mam ją odblokowaną mam ja w dziale Sprzętu i gdy tylko chce jej użyć pokazuje sie napis Z POWODU NADMIERNEGO ZMĘCZENIA NIE MOŻESZ UŻYWAĆ KOYWICZKI czy ktoś wie o co chodzi gram na ps4 Pomóżcie Panowie
ZNALAZŁEM NAJSZYBSZY POWRÓT DO SLAMSÓW W OSTATNIEJ MISJI. TRZEBA UDAĆ SIĘ DO WIEŻY ŻARU I PO WSKOCZENIU DO NIEJ PO LEWEJ STRONIE JEST PLAKAT Z KTÓRYM WCHODZIMY W INTERAKCJE I PRZENOSIMY SIE DO WIEŻY W SLUMSACH. SZYBKO I BEZBOLEŚNIE:)
Nie dodano jeszcze misji związanej z odkręcaniem kurków z gazem dla tego wojskowego, który chciał zrobić płonący mur.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
