Dying Light: Bracie, gdzie jesteś? (O Brother Where Art Thou?)
Aktualizacja:
19: Bracie, gdzie jesteś? (O Brother Where Art Thou?)
Sposób odblokowania: Musisz spotkać się z Osmanem w kryjówce w tunelu (punkt 16a na mapie).
Poziom trudności: średni
Nagroda: 5000 punktów doświadczenia, 1000 dolarów

Informację o możliwości wykonania tego pobocznego zadania możesz pozyskać w trakcie jednej z rozmów z napotykanymi ocalałymi. Możesz mianowicie dowiedzieć się o osobie mieszkającej w tunelu przy jeziorze i tam też musisz się udać (punkt 16a na mapie). Po dotarciu na miejsce wejdź do tunelu i odszukaj północne drzwi. Zbadaj dokładnie tutejszą sieć korytarzy, natrafiając na kryjówkę Osmana. Porozmawiaj z tą postacią w wyniku czego poproszony zostaniesz o odnalezienie Nazima. Wyrusz w stronę oznaczonego budynku (punkt 16b na mapie) i skorzystaj z drzwi, które przeniosą Cię do oddzielnej lokacji.

Zbadaj początkowe pomieszczenia, odnajdując klucze (Keys) przy zakrwawionych zwłokach i wejście do szybu wentylacyjnego. Przejdź przez szyb do największego pomieszczenia budynku. Uważaj na wybuchowego zombiaka, który zdetonuje się pod Tobą. Wskocz do pomieszczenia i przygotuj się do stoczenia trudniej bitwy z biegającymi zarażonymi. Staraj się wdrapywać na tutejsze półki i to na nich walczyć (czy to bezpośrednio czy z pomocą broni dystansowych), bo zapobiegnie to otoczeniu Crane'a przez biegających zarażonych. Po wygranej bitwie przejdź do bocznego pomieszczenia i porozmawiaj z ciężko rannym Nazimem.

Możesz już wyruszyć z powrotem w stronę tunelu, w którym swoją kryjówkę ma Osman. Po zbliżeniu się do tunelu okaże się, że kryjówka jest atakowana przez żywych przeciwników. Zaatakuj te postacie, najlepiej z wykorzystaniem broni dystansowych (sam też uważaj na rzucane w Twoją stronę obiekty). Możesz również rozstawiać pułapki w wąskich korytarzach przy kryjówce, w łatwy sposób eliminując dzięki temu przeciwników. Pozbądź się wszystkich wrogów i dopiero wtedy dotrzyj do Osmana żeby odbyć z nim końcową rozmowę. Od Osmana otrzymasz 1000 dolarów oraz klucze do jego trzech skrytek porozmieszczanych po całym mieście (punkty 16c na mapie). Odwiedzenie tych skrytek nie jest wymagane, ale w każdej z nich odnajdziesz m.in. rzadkie surowce do produkcji przedmiotów oraz dobre bronie.
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light: Poradnik do gry
- Dying Light: Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Mapa Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Dzień matki (Mother's Day)
- Dying Light: Dobrej nocy, Panie Bahir (Goodnight Mr. Bahir)
- Dying Light: Rewolwerowiec (Gunslinger)
- Dying Light: Napięcie (Voltage)
- Dying Light: Człowiek w masce (Gas Mask Man)
- Dying Light: Syn marnotrawny (Prodigal Son)
- Dying Light: Kto zakręcił kurek? (Gassed Up)
- Dying Light: Wonne zioła (Incense Herbs)
- Dying Light: Zapasowe okulary (Spare Glasses)
- Dying Light: Szperacze (Searchlights)
- Dying Light: Haki (On the Hooks)
- Dying Light: Widzenie tunelowe (Tunnel Vision)
- Dying Light: Ognik (Firebug)
- Dying Light: Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief)
- Dying Light: Wodorosty
- Dying Light: Lornetka (Binoculars)
- Dying Light: Gdzie jest moja matka? (Where's My Mother?)
- Dying Light: Jak przeżyć w krainie zombie (A Survivor's Guide to Zombieland)
- Dying Light: Bracie, gdzie jesteś? (O Brother Where Art Thou?)
- Dying Light: Trujące zioła (Poisonous Herbs)
- Dying Light: Nocny ognik (Midnight Bride)
- Dying Light: Teoria wielkiego wybuchu (The Big Bang Thesis)
- Dying Light: Bezpieczeństwo za wszelką cenę (Total Security)
- Dying Light: Kredki dla dzieci (Crayons for the Kids)
- Dying Light: Części elektroniczne (Electronic Parts)
- Dying Light: Poród (A Baby is Born)
- Dying Light: Królowa wiedźm (Witch Queen)
- Dying Light: Gaz do zapalniczek (Lighter Gas)
- Dying Light: Kawa (Coffee)
- Dying Light: Opatrunki i leki (Bandages and Meds)
- Dying Light: Szturm i akumulatory (Assault and Batteries)
- Dying Light: Święty spokój (Cease and Desist)
- Dying Light: Narzędzia (Hardware)
- Dying Light: Polowanie na zbója (Hunting Goon)
- Dying Light: Nerkówka (Kidney Punch)
- Dying Light: W pogoni za rozumem (Bring Me the Brain of Usain Bolter)
- Dying Light: Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Najpierw byś musiał skończyć główną fabułę. Potem w bezpiecznej strefie w wieży masz teleport do slumsów.
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
po prsotu jestes jebanym botem ktory nie umie grac w gry. to nie gra jest spierdolona tylko ty
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Cześć SebalMaxo,
poradnik do Dying Light to projekt z 2015 roku. Ciężko jest dziś wrócić do tak starej gry, bo autor musiałby przechodzić grę od początku. Jeśli masz na myśli jakieś konkretne rzeczy, wypisz je tu, a spróbuję się nad tym pochylić.
jesli sie ma procesor core i3
M380 @ 2.53GHz
to mapa z zagubionymi zrzutami a raczej tą 4 co znam
skrzynie z zagubionych zrzutach biegając po slamsach można natrafić na skrzynie z zrzutów które po opróżnieniu co jakiś czas się odnawiają ma ktoś mapę z zaznaczonymi punktami ja znam 4 jak na razie tam jak się wpływa do groty za grzybami dla wiedzmy 2 jest jak się płynie w linni prostej do tej małej wysepki do planów excalibura 3 jak się idzie z wioski rybackiej na barkę pomiędzy nimi tak bardziej po lewej jest przepompownia wody albo oczyszczalnia nie wiem tam w zbiorniku jest kolejna a 4 jest parę metrów dalej jak się schodzi od tej oczyszczalni do wody pod małym mostem koło zatopionego auta jak ktoś zna resztę to prosze o wiadomość będę starał sie zrobić mapę tych skrzyń to łatwy sposób na zebranie doświadczenia [email protected]
Witam
Ej ludzie pomóżcie bo mam problem z Kotwiczką mam ją odblokowaną mam ja w dziale Sprzętu i gdy tylko chce jej użyć pokazuje sie napis Z POWODU NADMIERNEGO ZMĘCZENIA NIE MOŻESZ UŻYWAĆ KOYWICZKI czy ktoś wie o co chodzi gram na ps4 Pomóżcie Panowie
ZNALAZŁEM NAJSZYBSZY POWRÓT DO SLAMSÓW W OSTATNIEJ MISJI. TRZEBA UDAĆ SIĘ DO WIEŻY ŻARU I PO WSKOCZENIU DO NIEJ PO LEWEJ STRONIE JEST PLAKAT Z KTÓRYM WCHODZIMY W INTERAKCJE I PRZENOSIMY SIE DO WIEŻY W SLUMSACH. SZYBKO I BEZBOLEŚNIE:)
Nie dodano jeszcze misji związanej z odkręcaniem kurków z gazem dla tego wojskowego, który chciał zrobić płonący mur.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
