Dying Light: Przychodnia (The Clinic)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

14: Przychodnia (The Clinic)

Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć główne zadanie 13 - Transmisja (punkt 5b na mapie).

Nagroda: 35000 punktów doświadczenia

Uwaga - Zadanie to pojawi się w dzienniku po powrocie z obszaru z anteną (Antenna), który odwiedzałeś w trzynastej głównej misji kampanii (Transmisja - Broadcast). Musisz jedynie wysłuchać rozmowy z doktorem Camdenem, do której dojdzie tuż po wyjściu z kanałów.

Wejście do kliniki jest na parterze - 14 - Przychodnia (The Clinic) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Wejście do kliniki jest na parterze

Klinika znajduje się w północno-zachodniej części Starego Miasta (punkt 6a na mapie) i to właśnie tam musisz się teraz udać. Na dachu kliniki powinno przebywać co najmniej dwóch uzbrojonych najemników. Możesz ich pokonać, aczkolwiek nie jest to wymagane przez grę. Dzieje się tak dlatego, że wejście do kliniki znajduje się nie na dachu tylko na parterze. Omiń zombiaki i przejdź pod częściowo podniesioną bramą. Uważaj na nowych bandytów czekających na Crane'a po drugiej stronie bramy. Używają oni wyłącznie broni białej i miotanej, tak więc wyeliminowanie ich powinno okazać się znacznie prostsze. Po zabezpieczeniu okolicy podejdź do windy i przywołaj ją dzięki wciśnięciu przycisku.

Wejście do szybu jest w toaletach - 14 - Przychodnia (The Clinic) | Główne zadania - Stare Miasto #2 | Dying Light - Dying Light - poradnik do gry
Wejście do szybu jest w toaletach

Zaczekaj aż winda zawiezie Cię do podziemnego kompleksu. Nie dojedzie ona na sam dół, tak więc podejdź do drzwi i zacznij szybko wciskać klawisz/przycisk interakcji żeby je rozsunąć. Zabij pierwszego zarażonego, podejdź do zamkniętych drzwi z dużą kałużą krwi i wysłuchaj komentarza Camdena. Przejdź do toalet, w których ponownie będziesz musiał użyć swojego oręża. Zlokalizuj tu otwarty szyb, doskocz do niego i przedostań się w ten sposób do pomieszczenia ochrony. Po zabiciu oficera chrony wykonaj dwie czynności - zabierz kartę dostępu (Key Card) i skorzystaj z terminalu komputerowego żeby odblokować oglądane niedawno drzwi. Użyj karty żeby opuścić pokój ochrony i skorzystaj z nowego przejścia, rozprawiając się przy okazji z zombiakami.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dying Light

27 stycznia 2015

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2016-07-12
00:48

FelixPoland Junior

Na karcie graficznej 540M pójdzie?

Komentarz: FelixPoland
2018-07-17
12:58

SebalMaxo Junior

Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.

Komentarz: SebalMaxo
2018-09-26
18:14

Akkarin1992 Junior

Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?

Komentarz: Akkarin1992
2020-02-14
15:36

Sam B Junior

Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?

Komentarz: Sam B
2020-08-27
11:39

SebalMaxo Junior

w poradniku brakuje zadania "Fontanna"

Komentarz: SebalMaxo
2021-05-06
12:13

WaifRem Junior

a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole

Komentarz: WaifRem
2022-02-01
21:22

lolpolo2002 Junior

Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście

Komentarz: lolpolo2002
2023-01-02
23:15

maciejb2 Junior

W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej

Komentarz: maciejb2
2023-01-19
12:56

Zapluty karzeł reakcji Junior

Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.

Komentarz: Zapluty karzeł reakcji
2023-02-07
22:06

user348122823d Junior

mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade

Komentarz: user348122823d

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl