33 - Narzędzia (Hardware) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
Aktualizacja:
33: Narzędzia (Hardware)
Sposób odblokowania: Wysłuchanie komunikatu od Tolgi i Fatina podczas swobodnej eksploracji slumsów.
Poziom trudności: średni
Nagroda: 1000 punktów doświadczenia

Szansa na odblokowanie tej opcjonalnej misji pojawi się jakiś czas po zaliczeniu dodatkowego zadania "Walka o baterie" (Assault and Batteries). Zaczekaj aż podczas swobodnej eksploracji świata gry z bohaterem po raz kolejny skontaktują się Tolga i Fatin. Musisz spotkać się z tymi postaciami i przebywają one w wiosce rybackiej (Wioska na mapie). Pierwsza część zadania polega na dostarczeniu rozmówcom obiektów wykorzystywanych standardowo do craftingu. Mowa tu konkretnie o 10 kablach zasilania (Power Cable) i 10 sztukach taśmy klejącej (Duct Tape). Są to nieco rzadziej występujące składniki, tak więc pozyskanie wymaganej ich liczby może ci zająć trochę czasu. Rozglądaj się za nimi przede wszystkim we wnętrzach budynków, zwłaszcza tych odwiedzanych w ramach innych misji.
Po dostarczeniu składników Tolga i Fatin wyślą Cię na poszukiwania sonaru. Tym razem otrzymasz bardziej szczegółowe wytyczne - obiekt ten jest w obozie wojskowym rozstawionym na moście na wschodnim krańcu mapy (punkt 24 na mapie). Jako że część mostu jest zniszczona będziesz musiał wspiąć się na górne platformy mostu i wykonać zjazd na linie. Wspinaczkę rozpocznij na zachód od celu misji (punkt 15 na mapie).

Główna część wspinaczki na szczyt mostu szczegółowo przedstawiona została w opisie przejścia dziesiątego pobocznego zadania - "Szperacze" (Searchlights). Tak jak samo jak w przywołanym queście musisz najpierw przedostać się niemal na sam szczyt mostu, a konkretnie do miejsca, w którym znajduje się bezpieczna strefa. Rozejrzyj się tu za nowymi metalowymi balkonikami, które pozwolą ci dotrzeć jeszcze wyżej. Kontynuuj z ich pomocą wspinaczkę.

Docelowo musisz przedostać się na metalowy balkonik gdzie będziesz mógł złapać się pokazanej na powyższym obrazku liny. Zjedź po tej linie na dół, docierając dzięki temu w okolice obozu wojskowego (punkt 24 na mapie) i omijając bezproblemowo zniszczoną część mostu.

Rozpocznij eksplorację obozu wojskowego, uważając oczywiście na przebywające w nim zombiaki. Poszukiwany sonar powinien znajdować się w ostatnim namiocie, czyli w tym, który jest wysunięty najbardziej na wschód. Po zdobyciu tego przedmiotu wysłuchaj rozmowy przez radio z Tolgą i Fatinem.
Uwaga - Zaczekaj teraz aż z Crane'em skontaktuje się przełożony Tolgi i Fatina - Volkan Dal. Odblokuje ci to możliwość przystąpienia do kolejnego pobocznego zadania - "Wodowanie" (The Launch). Quest ten zalicza się w obszarze z anteną, tak więc przejdź do rozdziału poradnika zatytułowanego Poboczne zadania - Antena.
0
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light - poradnik do gry
- Poboczne zadania - Slumsy
- Mapa | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 1 - Dzień matki (Mother's Day) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 2 - Dobrej nocy, Panie Bahir (Goodnight Mr. Bahir) | Poboczne zadania - Slumsy
- 3 - Rewolwerowiec (Gunslinger) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 4 - Napięcie (Voltage) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 5 - Człowiek w masce (Gas Mask Man) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 6 - Syn marnotrawny (Prodigal Son) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 7 - Kto zakręcił kurek? (Gassed Up) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 8 - Wonne zioła (Incense Herbs) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 9 - Zapasowe okulary (Spare Glasses) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 10 - Szperacze (Searchlights) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 11 - Haki (On the Hooks) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 12 - Widzenie tunelowe (Tunnel Vision) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 13 - Ognik (Firebug) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 14 - Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief) | Poboczne zadania - Slumsy
- 15 - Wodorosty | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 16 - Lornetka (Binoculars) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 17 - Gdzie jest moja matka? (Where's My Mother?) | Poboczne zadania - Slumsy
- 18 - Jak przeżyć w krainie zombie (A Survivor's Guide to Zombieland) | Poboczne zadania - Slumsy
- 19 - Bracie, gdzie jesteś? (O Brother Where Art Thou?) | Poboczne zadania - Slumsy
- 20 - Trujące zioła (Poisonous Herbs) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 21 - Nocny ognik (Midnight Bride) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 22 - Teoria wielkiego wybuchu (The Big Bang Thesis) | Poboczne zadania - Slumsy
- 23 - Bezpieczeństwo za wszelką cenę (Total Security) | Poboczne zadania - Slumsy
- 24 - Kredki dla dzieci (Crayons for the Kids) | Poboczne zadania - Slumsy
- 25 - Części elektroniczne (Electronic Parts) | Poboczne zadania - Slumsy
- 26 - Poród (A Baby is Born) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 27 - Królowa wiedźm (Witch Queen) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 28 - Gaz do zapalniczek (Lighter Gas) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 29 - Kawa (Coffee) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 30 - Opatrunki i leki (Bandages and Meds) | Poboczne zadania - Slumsy
- 31 - Szturm i akumulatory (Assault and Batteries) | Poboczne zadania - Slumsy
- 32 - Święty spokój (Cease and Desist) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 33 - Narzędzia (Hardware) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 34 - Polowanie na zbója (Hunting Goon) | Poboczne zadania - Slumsy
- 35 - Nerkówka (Kidney Punch) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 36 - W pogoni za rozumem (Bring Me the Brain of Usain Bolter) | Poboczne zadania - Slumsy
- Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light - poradnik do gry
Komentarze czytelników
SebalMaxo Junior
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Akkarin1992 Junior
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Sam B Junior
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
WaifRem Junior
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
lolpolo2002 Junior
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
maciejb2 Junior
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Zapluty karzeł reakcji Junior
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
user348122823d Junior
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
