Dying Light: Narzędzia (Hardware)
Aktualizacja:
33: Narzędzia (Hardware)
Sposób odblokowania: Wysłuchanie komunikatu od Tolgi i Fatina podczas swobodnej eksploracji slumsów.
Poziom trudności: średni
Nagroda: 1000 punktów doświadczenia

Szansa na odblokowanie tej opcjonalnej misji pojawi się jakiś czas po zaliczeniu dodatkowego zadania "Walka o baterie" (Assault and Batteries). Zaczekaj aż podczas swobodnej eksploracji świata gry z bohaterem po raz kolejny skontaktują się Tolga i Fatin. Musisz spotkać się z tymi postaciami i przebywają one w wiosce rybackiej (Wioska na mapie). Pierwsza część zadania polega na dostarczeniu rozmówcom obiektów wykorzystywanych standardowo do craftingu. Mowa tu konkretnie o 10 kablach zasilania (Power Cable) i 10 sztukach taśmy klejącej (Duct Tape). Są to nieco rzadziej występujące składniki, tak więc pozyskanie wymaganej ich liczby może ci zająć trochę czasu. Rozglądaj się za nimi przede wszystkim we wnętrzach budynków, zwłaszcza tych odwiedzanych w ramach innych misji.
Po dostarczeniu składników Tolga i Fatin wyślą Cię na poszukiwania sonaru. Tym razem otrzymasz bardziej szczegółowe wytyczne - obiekt ten jest w obozie wojskowym rozstawionym na moście na wschodnim krańcu mapy (punkt 24 na mapie). Jako że część mostu jest zniszczona będziesz musiał wspiąć się na górne platformy mostu i wykonać zjazd na linie. Wspinaczkę rozpocznij na zachód od celu misji (punkt 15 na mapie).

Główna część wspinaczki na szczyt mostu szczegółowo przedstawiona została w opisie przejścia dziesiątego pobocznego zadania - "Szperacze" (Searchlights). Tak jak samo jak w przywołanym queście musisz najpierw przedostać się niemal na sam szczyt mostu, a konkretnie do miejsca, w którym znajduje się bezpieczna strefa. Rozejrzyj się tu za nowymi metalowymi balkonikami, które pozwolą ci dotrzeć jeszcze wyżej. Kontynuuj z ich pomocą wspinaczkę.

Docelowo musisz przedostać się na metalowy balkonik gdzie będziesz mógł złapać się pokazanej na powyższym obrazku liny. Zjedź po tej linie na dół, docierając dzięki temu w okolice obozu wojskowego (punkt 24 na mapie) i omijając bezproblemowo zniszczoną część mostu.

Rozpocznij eksplorację obozu wojskowego, uważając oczywiście na przebywające w nim zombiaki. Poszukiwany sonar powinien znajdować się w ostatnim namiocie, czyli w tym, który jest wysunięty najbardziej na wschód. Po zdobyciu tego przedmiotu wysłuchaj rozmowy przez radio z Tolgą i Fatinem.
Uwaga - Zaczekaj teraz aż z Crane'em skontaktuje się przełożony Tolgi i Fatina - Volkan Dal. Odblokuje ci to możliwość przystąpienia do kolejnego pobocznego zadania - "Wodowanie" (The Launch). Quest ten zalicza się w obszarze z anteną, tak więc przejdź do rozdziału poradnika zatytułowanego Poboczne zadania - Antena.
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light: Poradnik do gry
- Dying Light: Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Mapa Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Dzień matki (Mother's Day)
- Dying Light: Dobrej nocy, Panie Bahir (Goodnight Mr. Bahir)
- Dying Light: Rewolwerowiec (Gunslinger)
- Dying Light: Napięcie (Voltage)
- Dying Light: Człowiek w masce (Gas Mask Man)
- Dying Light: Syn marnotrawny (Prodigal Son)
- Dying Light: Kto zakręcił kurek? (Gassed Up)
- Dying Light: Wonne zioła (Incense Herbs)
- Dying Light: Zapasowe okulary (Spare Glasses)
- Dying Light: Szperacze (Searchlights)
- Dying Light: Haki (On the Hooks)
- Dying Light: Widzenie tunelowe (Tunnel Vision)
- Dying Light: Ognik (Firebug)
- Dying Light: Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief)
- Dying Light: Wodorosty
- Dying Light: Lornetka (Binoculars)
- Dying Light: Gdzie jest moja matka? (Where's My Mother?)
- Dying Light: Jak przeżyć w krainie zombie (A Survivor's Guide to Zombieland)
- Dying Light: Bracie, gdzie jesteś? (O Brother Where Art Thou?)
- Dying Light: Trujące zioła (Poisonous Herbs)
- Dying Light: Nocny ognik (Midnight Bride)
- Dying Light: Teoria wielkiego wybuchu (The Big Bang Thesis)
- Dying Light: Bezpieczeństwo za wszelką cenę (Total Security)
- Dying Light: Kredki dla dzieci (Crayons for the Kids)
- Dying Light: Części elektroniczne (Electronic Parts)
- Dying Light: Poród (A Baby is Born)
- Dying Light: Królowa wiedźm (Witch Queen)
- Dying Light: Gaz do zapalniczek (Lighter Gas)
- Dying Light: Kawa (Coffee)
- Dying Light: Opatrunki i leki (Bandages and Meds)
- Dying Light: Szturm i akumulatory (Assault and Batteries)
- Dying Light: Święty spokój (Cease and Desist)
- Dying Light: Narzędzia (Hardware)
- Dying Light: Polowanie na zbója (Hunting Goon)
- Dying Light: Nerkówka (Kidney Punch)
- Dying Light: W pogoni za rozumem (Bring Me the Brain of Usain Bolter)
- Dying Light: Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Najpierw byś musiał skończyć główną fabułę. Potem w bezpiecznej strefie w wieży masz teleport do slumsów.
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
po prsotu jestes jebanym botem ktory nie umie grac w gry. to nie gra jest spierdolona tylko ty
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Cześć SebalMaxo,
poradnik do Dying Light to projekt z 2015 roku. Ciężko jest dziś wrócić do tak starej gry, bo autor musiałby przechodzić grę od początku. Jeśli masz na myśli jakieś konkretne rzeczy, wypisz je tu, a spróbuję się nad tym pochylić.
jesli sie ma procesor core i3
M380 @ 2.53GHz
to mapa z zagubionymi zrzutami a raczej tą 4 co znam
skrzynie z zagubionych zrzutach biegając po slamsach można natrafić na skrzynie z zrzutów które po opróżnieniu co jakiś czas się odnawiają ma ktoś mapę z zaznaczonymi punktami ja znam 4 jak na razie tam jak się wpływa do groty za grzybami dla wiedzmy 2 jest jak się płynie w linni prostej do tej małej wysepki do planów excalibura 3 jak się idzie z wioski rybackiej na barkę pomiędzy nimi tak bardziej po lewej jest przepompownia wody albo oczyszczalnia nie wiem tam w zbiorniku jest kolejna a 4 jest parę metrów dalej jak się schodzi od tej oczyszczalni do wody pod małym mostem koło zatopionego auta jak ktoś zna resztę to prosze o wiadomość będę starał sie zrobić mapę tych skrzyń to łatwy sposób na zebranie doświadczenia [email protected]
Witam
Ej ludzie pomóżcie bo mam problem z Kotwiczką mam ją odblokowaną mam ja w dziale Sprzętu i gdy tylko chce jej użyć pokazuje sie napis Z POWODU NADMIERNEGO ZMĘCZENIA NIE MOŻESZ UŻYWAĆ KOYWICZKI czy ktoś wie o co chodzi gram na ps4 Pomóżcie Panowie
ZNALAZŁEM NAJSZYBSZY POWRÓT DO SLAMSÓW W OSTATNIEJ MISJI. TRZEBA UDAĆ SIĘ DO WIEŻY ŻARU I PO WSKOCZENIU DO NIEJ PO LEWEJ STRONIE JEST PLAKAT Z KTÓRYM WCHODZIMY W INTERAKCJE I PRZENOSIMY SIE DO WIEŻY W SLUMSACH. SZYBKO I BEZBOLEŚNIE:)
Nie dodano jeszcze misji związanej z odkręcaniem kurków z gazem dla tego wojskowego, który chciał zrobić płonący mur.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
