1 - Rozgłośnia radiowa (Radio Station) | Poboczne zadania - Stare Miasto
Aktualizacja:
1: Rozgłośnia radiowa (Radio Station)
Sposób odblokowania: Spotkanie się z Savvym (Loft na mapie).
Poziom trudności: wysoki
Nagroda: 10000 punktów doświadczenia

Misję tę najwcześniej możesz odblokować po zaliczeniu głównego zadania "Znajdź Żar". Odszukaj Savvy'ego w siedzibie Żaru (Loft na mapie) i porozmawiaj z nim. Możesz już wyruszyć w stronę budynku radiostacji (punkt 1 na mapie). Wejście do tego budynku znajduje się na parterze i dostępu do niego blokują kraty. Możesz na szczęście ominąć tę barykadę - zbadaj mianowicie południową część budynku i odszukaj pokazane na powyższym obrazku czerwone kable. Podążaj ścieżką wytyczaną przez kable, a dotrzesz po kilku chwilach do drzwi wejściowych.

Twoje zadanie to zamordowanie wszystkich bandytów podległych Raisowi, którzy przebywają wewnątrz budynku radiostacji. Kilku pierwszych przeciwników możesz zaatakować z zaskoczenia i jest to szczególnie wskazane jeśli dysponujesz umiejętnością Ciche zabójstwo (Takedown). Możesz ją aktywować za każdym razem gdy zakradniesz się za plecy nie spodziewającego się ataku wroga.

Prędzej czy później zostaniesz wykryty i od tego momentu polegaj na broni palnej (najlepiej żeby to był karabin) do zabijania wrogo nastawionych najemników. Do lokalizowania przeciwników najłatwiej jest używać mini-mapy, dzięki czemu dodatkowo będziesz zapobiegał ich próbom oskrzydlenia Crane'a. Podczas walk korzystaj z zasłon i uzupełniaj amunicję poprzez podchodzenie do martwych wrogów. Licz się też z tym, że niektórzy najemnicy pojawią się w okolicy nieco później, tak więc nie daj się im zaskoczyć. Zabezpieczenie radiostacji zakończy tę misję i w celu opuszczenia budynku dotrzyj do działającej windy.
0
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light - poradnik do gry
- Poboczne zadania - Stare Miasto
- Mapa | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 1 - Rozgłośnia radiowa (Radio Station) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 2 - Posterunki (Office Outpost) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 3 - Zagubieni (Lost in Space) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 4 - Bunkier (The Bunker) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 5 - Rusznikarz Rupert (Rupert the Gunsmith) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 6 - Kwestia wiary (Do You Believe?) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 7 - Strefa kibica (Fan Zone) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 8 - Beznogi pająk (Legless Spider) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 9 - Eliksir zdrowia (Health Potion) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 10 - Klocki dla chłopca (Blocks for the Boy) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 11 - Loch (Dungeon) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 12 - Troll | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 13 - Cień króla (The Shadow of the King) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 14 - Ścigając przeszłość (Chasing Past) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- Poboczne zadania - Stare Miasto
- Dying Light - poradnik do gry
Komentarze czytelników
SebalMaxo Junior
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Akkarin1992 Junior
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Sam B Junior
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
WaifRem Junior
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
lolpolo2002 Junior
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
maciejb2 Junior
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Zapluty karzeł reakcji Junior
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
user348122823d Junior
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
