12 - Widzenie tunelowe (Tunnel Vision) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
Aktualizacja:
12: Widzenie tunelowe (Tunnel Vision)
Sposób odblokowania: Spotkanie się z Blake'em w Wieży (Wieża na mapie) i następnie dotarcie do budynku z wydobywającym się z komina czerwonym dymem (punkt 8a na mapie).
Poziom trudności: średni
Nagroda: 5000 punktów doświadczenia, 1000 dolarów

Zadanie to pojawi się w Twoim dzienniku dopiero po wykonaniu kilku wstępnych kroków. Porozmawiaj w Wieży z Blake'em, od którego dowiesz się o budynku z wydobywającym się z niego czerwonym dymem. Udaj się w to miejsce (punkt 8a na mapie), zapukaj do drzwi i porozmawiaj z Ryanem, od którego otrzymasz notatkę (Note). Zaczekaj teraz aż Crane porozmawia przez radio z Amanem. Główny bohater zostanie wysłany na spotkanie z Azizem przebywającym w bezpiecznej strefie zwanej bazarem (punkt 8b na mapie). Po dotarciu na miejsce odszukaj Aziza i porozmawiaj z nim.

Wyrusz na południowy-zachód. Zajmij się zbadaniem południowego tunelu spośród dwóch oznaczonych na mapie. Zaglądaj do bagażników wszystkich zaparkowanych w tej okolicy białych pojazdów. Poszukiwaną przesyłkę (Package) odnajdziesz w bagażniku limuzyny znajdującej się blisko bocznego przejścia (punkt 8c na mapie). Po zdobyciu przesyłki wyrusz do Wieży (Wieża na mapie). Wjedź windą na 19 piętro i odszukaj w jednym z pokoi Amana z zamiarem porozmawiania z tą postacią.
Uwaga - Jeżeli nie znalazłeś przesyłki we wskazanym w poradniku miejscu to sprawdź inne białe pojazdy (także te w północnym tunelu), bo mogła zostać umieszczona w innym aucie.

Wyjdź z Wieży i wyrusz ponownie w stronę złomowiska, na którym mieszka Ryan (punkt 8a na mapie). Po dotarciu do celu podróży okaże się, że w pobliżu przebywa dość liczna grupa wrogo nastawionych bandytów. Zaatakuj przeciwników. Podczas walk polecam korzystać z koktajli Mołotowa oraz z broni miotanej oraz dodatkowo wykorzystywać płot złomowiska do unikania bezpośrednich konfrontacji. Pozostawaj też w ciągłym ruchu, bo kilku wrogów może polegać na broniach do rzucania. Po zakończonych walkach zapukaj do drzwi i zalicz końcową rozmowę z Ryanem.
0
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light - poradnik do gry
- Poboczne zadania - Slumsy
- Mapa | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 1 - Dzień matki (Mother's Day) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 2 - Dobrej nocy, Panie Bahir (Goodnight Mr. Bahir) | Poboczne zadania - Slumsy
- 3 - Rewolwerowiec (Gunslinger) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 4 - Napięcie (Voltage) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 5 - Człowiek w masce (Gas Mask Man) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 6 - Syn marnotrawny (Prodigal Son) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 7 - Kto zakręcił kurek? (Gassed Up) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 8 - Wonne zioła (Incense Herbs) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 9 - Zapasowe okulary (Spare Glasses) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 10 - Szperacze (Searchlights) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 11 - Haki (On the Hooks) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 12 - Widzenie tunelowe (Tunnel Vision) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 13 - Ognik (Firebug) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 14 - Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief) | Poboczne zadania - Slumsy
- 15 - Wodorosty | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 16 - Lornetka (Binoculars) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 17 - Gdzie jest moja matka? (Where's My Mother?) | Poboczne zadania - Slumsy
- 18 - Jak przeżyć w krainie zombie (A Survivor's Guide to Zombieland) | Poboczne zadania - Slumsy
- 19 - Bracie, gdzie jesteś? (O Brother Where Art Thou?) | Poboczne zadania - Slumsy
- 20 - Trujące zioła (Poisonous Herbs) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 21 - Nocny ognik (Midnight Bride) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 22 - Teoria wielkiego wybuchu (The Big Bang Thesis) | Poboczne zadania - Slumsy
- 23 - Bezpieczeństwo za wszelką cenę (Total Security) | Poboczne zadania - Slumsy
- 24 - Kredki dla dzieci (Crayons for the Kids) | Poboczne zadania - Slumsy
- 25 - Części elektroniczne (Electronic Parts) | Poboczne zadania - Slumsy
- 26 - Poród (A Baby is Born) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 27 - Królowa wiedźm (Witch Queen) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 28 - Gaz do zapalniczek (Lighter Gas) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 29 - Kawa (Coffee) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 30 - Opatrunki i leki (Bandages and Meds) | Poboczne zadania - Slumsy
- 31 - Szturm i akumulatory (Assault and Batteries) | Poboczne zadania - Slumsy
- 32 - Święty spokój (Cease and Desist) | Poboczne zadania - Slumsy | Dying Light
- 33 - Narzędzia (Hardware) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 34 - Polowanie na zbója (Hunting Goon) | Poboczne zadania - Slumsy
- 35 - Nerkówka (Kidney Punch) | Poboczne zadania - Slumsy | Solucja Dying Light
- 36 - W pogoni za rozumem (Bring Me the Brain of Usain Bolter) | Poboczne zadania - Slumsy
- Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light - poradnik do gry
Komentarze czytelników
SebalMaxo Junior
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Akkarin1992 Junior
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Sam B Junior
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
WaifRem Junior
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
lolpolo2002 Junior
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
maciejb2 Junior
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Zapluty karzeł reakcji Junior
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
user348122823d Junior
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
