Dying Light: Widzenie tunelowe (Tunnel Vision)
Aktualizacja:
12: Widzenie tunelowe (Tunnel Vision)
Sposób odblokowania: Spotkanie się z Blake'em w Wieży (Wieża na mapie) i następnie dotarcie do budynku z wydobywającym się z komina czerwonym dymem (punkt 8a na mapie).
Poziom trudności: średni
Nagroda: 5000 punktów doświadczenia, 1000 dolarów

Zadanie to pojawi się w Twoim dzienniku dopiero po wykonaniu kilku wstępnych kroków. Porozmawiaj w Wieży z Blake'em, od którego dowiesz się o budynku z wydobywającym się z niego czerwonym dymem. Udaj się w to miejsce (punkt 8a na mapie), zapukaj do drzwi i porozmawiaj z Ryanem, od którego otrzymasz notatkę (Note). Zaczekaj teraz aż Crane porozmawia przez radio z Amanem. Główny bohater zostanie wysłany na spotkanie z Azizem przebywającym w bezpiecznej strefie zwanej bazarem (punkt 8b na mapie). Po dotarciu na miejsce odszukaj Aziza i porozmawiaj z nim.

Wyrusz na południowy-zachód. Zajmij się zbadaniem południowego tunelu spośród dwóch oznaczonych na mapie. Zaglądaj do bagażników wszystkich zaparkowanych w tej okolicy białych pojazdów. Poszukiwaną przesyłkę (Package) odnajdziesz w bagażniku limuzyny znajdującej się blisko bocznego przejścia (punkt 8c na mapie). Po zdobyciu przesyłki wyrusz do Wieży (Wieża na mapie). Wjedź windą na 19 piętro i odszukaj w jednym z pokoi Amana z zamiarem porozmawiania z tą postacią.
Uwaga - Jeżeli nie znalazłeś przesyłki we wskazanym w poradniku miejscu to sprawdź inne białe pojazdy (także te w północnym tunelu), bo mogła zostać umieszczona w innym aucie.

Wyjdź z Wieży i wyrusz ponownie w stronę złomowiska, na którym mieszka Ryan (punkt 8a na mapie). Po dotarciu do celu podróży okaże się, że w pobliżu przebywa dość liczna grupa wrogo nastawionych bandytów. Zaatakuj przeciwników. Podczas walk polecam korzystać z koktajli Mołotowa oraz z broni miotanej oraz dodatkowo wykorzystywać płot złomowiska do unikania bezpośrednich konfrontacji. Pozostawaj też w ciągłym ruchu, bo kilku wrogów może polegać na broniach do rzucania. Po zakończonych walkach zapukaj do drzwi i zalicz końcową rozmowę z Ryanem.
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light: Poradnik do gry
- Dying Light: Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Mapa Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Dzień matki (Mother's Day)
- Dying Light: Dobrej nocy, Panie Bahir (Goodnight Mr. Bahir)
- Dying Light: Rewolwerowiec (Gunslinger)
- Dying Light: Napięcie (Voltage)
- Dying Light: Człowiek w masce (Gas Mask Man)
- Dying Light: Syn marnotrawny (Prodigal Son)
- Dying Light: Kto zakręcił kurek? (Gassed Up)
- Dying Light: Wonne zioła (Incense Herbs)
- Dying Light: Zapasowe okulary (Spare Glasses)
- Dying Light: Szperacze (Searchlights)
- Dying Light: Haki (On the Hooks)
- Dying Light: Widzenie tunelowe (Tunnel Vision)
- Dying Light: Ognik (Firebug)
- Dying Light: Kto okrada złodzieja... (Steal from a Thief)
- Dying Light: Wodorosty
- Dying Light: Lornetka (Binoculars)
- Dying Light: Gdzie jest moja matka? (Where's My Mother?)
- Dying Light: Jak przeżyć w krainie zombie (A Survivor's Guide to Zombieland)
- Dying Light: Bracie, gdzie jesteś? (O Brother Where Art Thou?)
- Dying Light: Trujące zioła (Poisonous Herbs)
- Dying Light: Nocny ognik (Midnight Bride)
- Dying Light: Teoria wielkiego wybuchu (The Big Bang Thesis)
- Dying Light: Bezpieczeństwo za wszelką cenę (Total Security)
- Dying Light: Kredki dla dzieci (Crayons for the Kids)
- Dying Light: Części elektroniczne (Electronic Parts)
- Dying Light: Poród (A Baby is Born)
- Dying Light: Królowa wiedźm (Witch Queen)
- Dying Light: Gaz do zapalniczek (Lighter Gas)
- Dying Light: Kawa (Coffee)
- Dying Light: Opatrunki i leki (Bandages and Meds)
- Dying Light: Szturm i akumulatory (Assault and Batteries)
- Dying Light: Święty spokój (Cease and Desist)
- Dying Light: Narzędzia (Hardware)
- Dying Light: Polowanie na zbója (Hunting Goon)
- Dying Light: Nerkówka (Kidney Punch)
- Dying Light: W pogoni za rozumem (Bring Me the Brain of Usain Bolter)
- Dying Light: Poboczne zadania - Slumsy
- Dying Light: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Najpierw byś musiał skończyć główną fabułę. Potem w bezpiecznej strefie w wieży masz teleport do slumsów.
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
po prsotu jestes jebanym botem ktory nie umie grac w gry. to nie gra jest spierdolona tylko ty
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Cześć SebalMaxo,
poradnik do Dying Light to projekt z 2015 roku. Ciężko jest dziś wrócić do tak starej gry, bo autor musiałby przechodzić grę od początku. Jeśli masz na myśli jakieś konkretne rzeczy, wypisz je tu, a spróbuję się nad tym pochylić.
jesli sie ma procesor core i3
M380 @ 2.53GHz
to mapa z zagubionymi zrzutami a raczej tą 4 co znam
skrzynie z zagubionych zrzutach biegając po slamsach można natrafić na skrzynie z zrzutów które po opróżnieniu co jakiś czas się odnawiają ma ktoś mapę z zaznaczonymi punktami ja znam 4 jak na razie tam jak się wpływa do groty za grzybami dla wiedzmy 2 jest jak się płynie w linni prostej do tej małej wysepki do planów excalibura 3 jak się idzie z wioski rybackiej na barkę pomiędzy nimi tak bardziej po lewej jest przepompownia wody albo oczyszczalnia nie wiem tam w zbiorniku jest kolejna a 4 jest parę metrów dalej jak się schodzi od tej oczyszczalni do wody pod małym mostem koło zatopionego auta jak ktoś zna resztę to prosze o wiadomość będę starał sie zrobić mapę tych skrzyń to łatwy sposób na zebranie doświadczenia [email protected]
Witam
Ej ludzie pomóżcie bo mam problem z Kotwiczką mam ją odblokowaną mam ja w dziale Sprzętu i gdy tylko chce jej użyć pokazuje sie napis Z POWODU NADMIERNEGO ZMĘCZENIA NIE MOŻESZ UŻYWAĆ KOYWICZKI czy ktoś wie o co chodzi gram na ps4 Pomóżcie Panowie
ZNALAZŁEM NAJSZYBSZY POWRÓT DO SLAMSÓW W OSTATNIEJ MISJI. TRZEBA UDAĆ SIĘ DO WIEŻY ŻARU I PO WSKOCZENIU DO NIEJ PO LEWEJ STRONIE JEST PLAKAT Z KTÓRYM WCHODZIMY W INTERAKCJE I PRZENOSIMY SIE DO WIEŻY W SLUMSACH. SZYBKO I BEZBOLEŚNIE:)
Nie dodano jeszcze misji związanej z odkręcaniem kurków z gazem dla tego wojskowego, który chciał zrobić płonący mur.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
