2 - Posterunki (Office Outpost) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
Aktualizacja:
2: Posterunki (Office Outpost)
Sposób odblokowania: Spotkanie się z Savvym (Loft na mapie).
Poziom trudności: wysoki
Nagroda: 10000 punktów doświadczenia

Misję tę najwcześniej możesz odblokować po zaliczeniu głównego zadania "Znajdź Żar". Odszukaj Savvy'ego w siedzibie Żaru (Loft na mapie) i porozmawiaj z nim. Możesz już wyruszyć w stronę biurowca (punkt 2 na mapie). Staraj się pozostawać na dachach i nie śpiesz się zbytnio ze zbliżeniem się do celu podróży. Przemawia za tym to, że na dachu biurowca rozstawieni są najemnicy z bronią palną. Postaraj się zaatakować ich z jak największej odległości (radzę użyć dobrego karabinu). Podczas prowadzenia wymiany ognia często chowaj się za zasłonami i bądź gotowy do zamordowania kilku biegających zarażonych, którzy mogą tu dotrzeć. Po zabezpieczeniu dachu biurowca udaj się w jego stronę, docierając do niego najlepiej od północnej strony (przejście po linach). Zlokalizuj drzwi prowadzące do wnętrza budynku.

Zeskocz na niższy poziom i zaatakuj pierwszych wrogów zanim jeszcze wyjdziesz z szybu windy (np. podrzucając im koktajl Mołotowa). Możesz już przystąpić do długiej bitwy wewnątrz biurowca, która będzie rozgrywała się na jego dwóch piętrach. Staraj się wykorzystywać przewagę wysokości i ponownie używaj zasłon. Oprócz tego często sprawdzaj wskazania mini-mapy, dzięki czemu nie zostaniesz zaskoczony. Oprócz pierwszej grupy wrogów w biurowcu pojawią się z czasem dwie kolejne i musisz być na to przygotowany, nie dając się okrążyć przeciwnikom. Zabezpieczenie biurowca zakończy tę misję i w celu opuszczenia budynku dotrzyj do drzwi na niższym piętrze.
0
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light - poradnik do gry
- Poboczne zadania - Stare Miasto
- Mapa | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 1 - Rozgłośnia radiowa (Radio Station) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 2 - Posterunki (Office Outpost) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 3 - Zagubieni (Lost in Space) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 4 - Bunkier (The Bunker) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 5 - Rusznikarz Rupert (Rupert the Gunsmith) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 6 - Kwestia wiary (Do You Believe?) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 7 - Strefa kibica (Fan Zone) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 8 - Beznogi pająk (Legless Spider) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 9 - Eliksir zdrowia (Health Potion) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 10 - Klocki dla chłopca (Blocks for the Boy) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 11 - Loch (Dungeon) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 12 - Troll | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 13 - Cień króla (The Shadow of the King) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 14 - Ścigając przeszłość (Chasing Past) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- Poboczne zadania - Stare Miasto
- Dying Light - poradnik do gry
Komentarze czytelników
SebalMaxo Junior
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Akkarin1992 Junior
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Sam B Junior
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
WaifRem Junior
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
lolpolo2002 Junior
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
maciejb2 Junior
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Zapluty karzeł reakcji Junior
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
user348122823d Junior
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
