Dying Light: Ewakuacja (Extraction)
Aktualizacja:
15: Ewakuacja (Extraction)
Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć główne zadanie 14 - Klinika (punkt 6b na mapie).
Poziom trudności: wysoki
Uwaga - Po tym jak dotrzesz do wieżowca Raisa (będzie to miało miejsce w dalszej części tej misji) nie będziesz już mógł wycofać się ani zajmować innymi zadaniami czy dodatkowymi aktywnościami. Nie musisz jednak już teraz nadrabiać zaległości, bo po ukończeniu głównego wątku fabularnego będziesz miał możliwość pozostania w Harran i prowadzenia dalszej rozgrywki w oparciu o automatycznie utworzony wcześniejszy zapis stanu gry.
Uwaga - Zanim zajmiesz się tym zadaniem postaraj się wyprodukować jak najwięcej apteczek. Przyda się też rozwinięcie umiejętności parkour Crane'a, bo będziesz musiał często pozostawać w ruchu i wykonywać wiele ryzykownych akrobacji.

Wieżowiec Raisa znajduje się w slumsach i oznacza to, że będziesz musiał najpierw powrócić do wspomnianej "startowej" dzielnicy miasta Harran. Gra zasugeruje ci wybranie głównego przejścia kanałami (punkt 1 na mapie), czyli tego samego, z którego skorzystałeś podczas zaliczania głównej misji "Wybawcy" (The Saviors). Nie jest to niestety dobry pomysł, bo dotarcie do celu podróży zajmie ci dużo czasu i po drodze będziesz musiał się wykazać umiejętnościami walki i wspinaczki.

Jeśli pomimo moich ostrzeżeń wybrałeś główne przejście kanałami to podążaj początkowo liniową ścieżką. W kilku miejscach wpadniesz na bardzo liczne grupy zombiaków. Jeżeli nie chcesz walczyć z potworami to rozważ użycie takich umiejętności jak Szturchnięcie (Tackle) czy Przeskakiwanie (Vault). Możesz także próbować przebiegać pod lub nad nimi. Co do wspomnianych wcześniej utrudnień związanych ze wspinaczką, mowa tu przede wszystkim o sali, w której będziesz musiał doskakiwać do kolejnych wyższych platform oraz żółtych rurek. Staraj się dobrze wymierzyć każdy taki skok. W końcowej części przemarszu wyjdziesz na chwilę z kanałów. Wyeliminuj okolicznych zarażonych-ropuchy i dopiero wtedy skorzystaj z pokrętła.

Jeżeli nie chcesz tracić czasu na dotarcie do slumsów to możesz zdecydować się na wybór alternatywnego przejścia, a konkretnie powrócić w pobliże tunelu, w którym uciekałeś przed nocnymi zombiakami w końcowej części głównej misji "Transmisja" (Broadcast). Gwoli przypomnienia, zejście do kanałów znajduje się w północnej części Starego Miasta (punkt 5a na mapie). Po znalezieniu się w nowym obszarze będziesz musiał jedynie przejść przez kilka korytarzy i przepłynąć przez zalany tunel. Wkrótce dotrzesz do drzwi prowadzących do slumsów.
Uwaga - Niezależnie od wybranego przejścia przeniesiesz się z powrotem do slumsów. Przejdź do rozdziału opisującego główne zadania z tej lokacji gdzie znajdziesz dalszą część omówienia tej głównej misji.
Komentarze czytelników
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Najpierw byś musiał skończyć główną fabułę. Potem w bezpiecznej strefie w wieży masz teleport do slumsów.
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
po prsotu jestes jebanym botem ktory nie umie grac w gry. to nie gra jest spierdolona tylko ty
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Cześć SebalMaxo,
poradnik do Dying Light to projekt z 2015 roku. Ciężko jest dziś wrócić do tak starej gry, bo autor musiałby przechodzić grę od początku. Jeśli masz na myśli jakieś konkretne rzeczy, wypisz je tu, a spróbuję się nad tym pochylić.
jesli sie ma procesor core i3
M380 @ 2.53GHz
to mapa z zagubionymi zrzutami a raczej tą 4 co znam
skrzynie z zagubionych zrzutach biegając po slamsach można natrafić na skrzynie z zrzutów które po opróżnieniu co jakiś czas się odnawiają ma ktoś mapę z zaznaczonymi punktami ja znam 4 jak na razie tam jak się wpływa do groty za grzybami dla wiedzmy 2 jest jak się płynie w linni prostej do tej małej wysepki do planów excalibura 3 jak się idzie z wioski rybackiej na barkę pomiędzy nimi tak bardziej po lewej jest przepompownia wody albo oczyszczalnia nie wiem tam w zbiorniku jest kolejna a 4 jest parę metrów dalej jak się schodzi od tej oczyszczalni do wody pod małym mostem koło zatopionego auta jak ktoś zna resztę to prosze o wiadomość będę starał sie zrobić mapę tych skrzyń to łatwy sposób na zebranie doświadczenia [email protected]
Witam
Ej ludzie pomóżcie bo mam problem z Kotwiczką mam ją odblokowaną mam ja w dziale Sprzętu i gdy tylko chce jej użyć pokazuje sie napis Z POWODU NADMIERNEGO ZMĘCZENIA NIE MOŻESZ UŻYWAĆ KOYWICZKI czy ktoś wie o co chodzi gram na ps4 Pomóżcie Panowie
ZNALAZŁEM NAJSZYBSZY POWRÓT DO SLAMSÓW W OSTATNIEJ MISJI. TRZEBA UDAĆ SIĘ DO WIEŻY ŻARU I PO WSKOCZENIU DO NIEJ PO LEWEJ STRONIE JEST PLAKAT Z KTÓRYM WCHODZIMY W INTERAKCJE I PRZENOSIMY SIE DO WIEŻY W SLUMSACH. SZYBKO I BEZBOLEŚNIE:)
Nie dodano jeszcze misji związanej z odkręcaniem kurków z gazem dla tego wojskowego, który chciał zrobić płonący mur.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
