10 - Malowanie ogniem (Public Face) | Główne zadania - Stare Miasto
Aktualizacja:
10: Malowanie ogniem (Public Face)
Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć główne zadanie 9 - Wyższe wykształcenie (Loft na mapie).
Nagroda: 20000 punktów doświadczenia

Wyrusz w stronę południowej części Starego Miasta (punkt 2a na mapie) i po dotarciu na miejsce uważaj na zarażonych-ropuchy, którzy mogą stacjonować w tej okolicy. Odszukaj niewielką dziurę i wskocz do niej, decydując się na przepłynięcie przez tutejszy zalany tunel. Wykonanie tej akcji pozwoli ci na dotarcie do drzwi prowadzących do kanałów. Tuż po znalezieniu się w kanałach odszukaj zerwany fragment posadzki. Musisz ponownie wskoczyć do wody i dopłynąć do przeciwległego końca podwodnego tunelu. Wejdź do dużej rury, podążąjąc ścieżką wyznaczoną przez rozpalone flary.

Już wkrótce zaczniesz wpadać na zombiaki i w szczególności uważaj na eksplodujących zarażonych, nie pozwalając im zbliżyć się do Crane'a. Niedługo po otwarciu nowych drzwi Crane na chwilę osłabnie, ale nie musisz panikować, bo jest to oskryptowana akcja, której nie mogłeś zapobiec. Dotrzyj do przebywającego w tej okolicy Michaela i porozmawiaj z nim, dowiadując się o konieczności podłożenia materiałów wybuchowych w czterech różnych częściach budynku. Zabierz cztery zdalnie detonowane ładunki wybuchowe (Explosives) leżące na szafce obok i otwórz czerwone drzwi, tak by rozpocząć eksplorację wieżowca. Najpierw musisz dotrzeć na 10 piętro, tak więc wyrusz po schodach na górę. Po znalezieniu się na pierwszym piętrze odszukaj windę, wejdź do niej i wpraw ją w ruch.

Winda nie dojedzie niestety aż na dziesiąte piętro. Po tym jak zatrzyma się mniej więcej w połowie drogi doskocz do włazu i wdrap się na jej dach. Zaczekaj aż znieszktałcenia obrazu stracą nieco na sile i rozpocznij wspinaczkę, w trakcie której doskakuj do kolejnych żółto-czarnych krawędzi. Musisz na bieżąco obracać się żeby lokalizować wyżej położone krawędzie. Na sam koniec doskocz do otwartych drzwi na dziewiątym piętrze. Zacznij badać dziewiąte piętro, w szczególności zwracając uwagę na sufity poszczególnych pomieszczeń. Jeden z sufitów jest całkowicie zniszczony i będziesz mógł wspiąć się w tym miejscu z zamiarem dotarcia na upragnione 10 piętro. Zajmij się eksplorację okolicy i pilnuj się, bo będziesz tu już regularnie wpadał na zombiaki i wśród potworów znajdą się m.in. dwaj eksplodujący zarażeni.

Na 10 piętrze musisz dotrzeć do dwóch mieszkań - 105 i 106. W przypadku każdego z tych mieszkań wymagane okaże się wymordowanie co najmniej kilku zombiaków i do zabijania większych grup pomagaj sobie np. koktajlami Mołotowa. W każdym z mieszkań odszukaj kuchenkę gazową i wejdź z nią w interakcję celem zamontowania bomby. Po zamontowaniu dwóch bomb odszukaj nową klatkę schodową. Wyjdź po schodach na 12 piętro, uważając na wybuchającego zombiaka i biegających zarażonych przebywających w tej okolicy. Tak jak wcześniej musisz pozaglądać do okolicznych pomieszczeń z zamiarem odnalezienia pokoju z dużą dziurą zamiast sufitu. Doskocz do górnej krawędzi żeby przedostać się na trzynaste piętro.

Na trzynastym piętrze do odwiedzenia są mieszkania o numerach 134 i 137. W mieszkaniu 134 wpadniesz na nową odmianę "zarażonych-dzieci" zwanych wyjcami. Gra nie pozwoli ci za pierwszym razem uniknąć ataku wyjca polegającego na ogłuszeniu Crane'a swym krzykiem i przywołania jednocześnie wszystkich okolicznych zombiaków. Pomóż sobie koktajlami Mołotowa żeby powstrzymać nadciągające potwory i uważaj m.in. na zarażonego-ropuchę, który powinien pojawić się na tym piętrze. Po zabezpieczeniu okolicy ponownie zbliż się do mieszkania 134. Wyjców możesz próbować zabijać na przykład z pomocą broni palnej, ale lepiej jest skorzystać z rekomendowanej przez grę metody. Podbiegnij mianowicie szybko do potwora i wciśnij klawisz/przycisk interakcji, doprowadzając do uspokojenia i następnie zamordowania wyjca bez dania mu szansy na jakąkolwiek reakcję.

Po oczyszczeniu z potworów mieszkania numer 134 odszukaj nową kuchenkę i uzbrój trzeci ładunek. Przejdź teraz do mieszkania 137, w którym nie czekają na szczęście na Ciebie żadne nowe niespodzianki. Po wysłuchaniu rozmowy przez radio z Michaelem wyrusz z powrotem w stronę niższych pięter, tym razem wskakując do dużych dziur w odwiedzanych już wcześniej mieszkaniach. Docelowo musisz dotrzeć do windy i rozsunąć jej drzwi. Wykonaj skok w stronę lin rozwieszonych w szybie i zjedź po nich na sam dół. Wskocz do windy, wciśnij przycisk żeby wprawić ją ponownie w ruch i zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany na nowe piętro. Pilnuj się, bo tuż po tym jak wyjdziesz z windy zostaniesz zaatakowany przez większą grupę zarażonych, wśród których znajdzie się między innymi zbój (nie musisz go zabijać).

Podążaj liniowymi korytarzami, które zaprowadzą Cię do oznaczonego na mapie żółtego obszaru w piwnicy. Odszukaj tu detonator (uwaga na okoliczne wybuchowe zombiaki!) i zabierz go. Wskocz do pobliskiego tunelu, przejdź przez niego i wyrusz prosto. Wkrótce dotrzesz do obszaru w kanałach, w których przebywa kolejny zbój. Możesz spróbować pokonać tego potwora lub go zignorować, wykorzystując to, że jest powolny. Skorzystaj z drabiny i zacznij doskakiwać do kolejnych balkoników (muszą to być idealnie wymierzone skoki), docierając docelowo do nowej dużej rury. Skorzystaj z ostatniej drabiny i wyjdź z kanałów (punkt 2b na mapie). Pozwól Crane'owi na zdetonowanie ładunków i wysłuchaj kilku nowych rozmów.
0
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light - poradnik do gry
- Główne zadania - Stare Miasto
- Mapa | Główne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 8 - W poszukiwaniu żaru (Find the Embers) | Główne zadania - Stare Miasto
- 9 - Alma Mater (Higher Education) | Główne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 10 - Malowanie ogniem (Public Face) | Główne zadania - Stare Miasto
- 11 - Randez-Vous (Rendezvous) | Główne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 12 - Muzeum (The Museum) | Główne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 13 - Tu Radio Harran (Broadcast) | Główne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- Główne zadania - Stare Miasto
- Dying Light - poradnik do gry
Komentarze czytelników
SebalMaxo Junior
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Akkarin1992 Junior
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Sam B Junior
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
WaifRem Junior
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
lolpolo2002 Junior
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
maciejb2 Junior
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Zapluty karzeł reakcji Junior
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
user348122823d Junior
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
