9 - Eliksir zdrowia (Health Potion) | Poboczne zadania - Stare Miasto
Aktualizacja:
9: Eliksir zdrowia (Health Potion)
Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć poboczne zadanie "Rusznikarz Rupert" (Mieszkanie Ruperta na mapie).
Poziom trudności: średni
Nagroda: 10000 punktów doświadczenia

Po tym jak wysłuchasz rozmowy z Rupertem wyjdź z budynku. Na mapie Starego Miasta zaznaczone zostały dwie apteki (punkty 5a na mapie) i musisz odwiedzić oba te miejsca w poszukiwaniu insuliny. Najpierw proponuję udać się do północnej apteki. Po dotarciu w pobliżej tej apteki rozpraw się ze wszystkimi okolicznymi zombiakami (uważaj na nowych biegających zarażonych) lub odwróć ich uwagę np. pułapką zamontowaną na jednym aut czy petardami. Do wnętrza apteki najlepiej jest przedostać się z pomocą wytrychów. Nie polecam podnosić bramki na jej tyłach, bo załączy to alarm i szybko pojawią się elitarne zombiaki. Przeszukaj wszystkie pomieszczenia i pojemniki w północnej aptece żeby odkryć, iż nie ma w niej insuliny.

Teraz rozpocznij przemarsz w stronę apteki zlokalizowanej w centralnej części Starego Miasta. W pobliżu tej apteki domyślnie przebywają ludzie Raisa i musisz się bardzo pilnować, bo są oni uzbrojeni w karabiny. Dobrym pomysłem jest zaatakowanie wrogów z jakiegoś dachu czy trudno dostępnej górnej półki, dzięki czemu w okolicy pojawią się biegający zarażeni i "pomogą" w zneutralizowaniu zagrożenia. Postaraj się zabezpieczyć całą okolicę i dopiero wtedy skorzystać z wytrychów w celu otwarcia głównych drzwi. Podobnie jak wcześniej przeszukaj całą aptekę. Po zakończonych fiaskiem poszukiwaniach wysłuchaj rozmowy z Rupertem i wejdź w interakcję z komputerem postawionym na ladzie.

Musisz teraz dotrzeć do mieszkania Ekrema (ojca dziewczynki chorej na cukrzycę) i znajduje się ono na wschód od drugiej z odwiedzonych aptek (punkt 5b na mapie). Przedostanie się do wnętrza tego budynku nie jest oczywistą sprawą - musisz znaleźć się pod oznaczoną przez grę okiennicą i następnie wspiąć się po ścianie żeby do niej dotrzeć. W trakcie eksploracji mieszkania licz się z koniecznością wyeliminowania kilku zarażonych. Odszukaj kuchnię i zabierz notatkę Ekrema (Ekrem's Note), która przyczepiona została do notatki. Wysłuchaj kolejnej rozmowy i opuść to miejsce.

Następne miejsce na liście lokacji nadających się do odwiedzenia to pizzeria zlokalizowana na północ od mieszkania Ekrema (punkt 5c na mapie). Musisz się pilnować, bo przed pizzerią rozstawionych jest wiele potworów i kolejne zombiaki przebywają ponadto w jej wnętrzu. Spróbuj odwrócić uwagę potworów np. samochodem-pułapką i szybko zbadaj pizzerię zanim ponownie zwrócą się przeciw Crane'owi. Musisz odszukać martwego Ekrema i obrócić jego zwłoki, tak by odsłonić insulinę (Insulin). Możesz już powrócić do miejsca rozpoczęcia tego questu (Mieszkanie Ruperta na mapie) i przekazać lek Rupertowi.
0
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light - poradnik do gry
- Poboczne zadania - Stare Miasto
- Mapa | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 1 - Rozgłośnia radiowa (Radio Station) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 2 - Posterunki (Office Outpost) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 3 - Zagubieni (Lost in Space) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 4 - Bunkier (The Bunker) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 5 - Rusznikarz Rupert (Rupert the Gunsmith) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 6 - Kwestia wiary (Do You Believe?) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 7 - Strefa kibica (Fan Zone) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Dying Light
- 8 - Beznogi pająk (Legless Spider) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 9 - Eliksir zdrowia (Health Potion) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 10 - Klocki dla chłopca (Blocks for the Boy) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 11 - Loch (Dungeon) | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 12 - Troll | Poboczne zadania - Stare Miasto | Solucja Dying Light
- 13 - Cień króla (The Shadow of the King) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- 14 - Ścigając przeszłość (Chasing Past) | Poboczne zadania - Stare Miasto
- Poboczne zadania - Stare Miasto
- Dying Light - poradnik do gry
Komentarze czytelników
SebalMaxo Junior
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Akkarin1992 Junior
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Sam B Junior
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
WaifRem Junior
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
lolpolo2002 Junior
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
maciejb2 Junior
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Zapluty karzeł reakcji Junior
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
user348122823d Junior
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
