Dying Light: Eliksir zdrowia (Health Potion)
Aktualizacja:
9: Eliksir zdrowia (Health Potion)
Sposób odblokowania: Musisz zaliczyć poboczne zadanie "Rusznikarz Rupert" (Mieszkanie Ruperta na mapie).
Poziom trudności: średni
Nagroda: 10000 punktów doświadczenia

Po tym jak wysłuchasz rozmowy z Rupertem wyjdź z budynku. Na mapie Starego Miasta zaznaczone zostały dwie apteki (punkty 5a na mapie) i musisz odwiedzić oba te miejsca w poszukiwaniu insuliny. Najpierw proponuję udać się do północnej apteki. Po dotarciu w pobliżej tej apteki rozpraw się ze wszystkimi okolicznymi zombiakami (uważaj na nowych biegających zarażonych) lub odwróć ich uwagę np. pułapką zamontowaną na jednym aut czy petardami. Do wnętrza apteki najlepiej jest przedostać się z pomocą wytrychów. Nie polecam podnosić bramki na jej tyłach, bo załączy to alarm i szybko pojawią się elitarne zombiaki. Przeszukaj wszystkie pomieszczenia i pojemniki w północnej aptece żeby odkryć, iż nie ma w niej insuliny.

Teraz rozpocznij przemarsz w stronę apteki zlokalizowanej w centralnej części Starego Miasta. W pobliżu tej apteki domyślnie przebywają ludzie Raisa i musisz się bardzo pilnować, bo są oni uzbrojeni w karabiny. Dobrym pomysłem jest zaatakowanie wrogów z jakiegoś dachu czy trudno dostępnej górnej półki, dzięki czemu w okolicy pojawią się biegający zarażeni i "pomogą" w zneutralizowaniu zagrożenia. Postaraj się zabezpieczyć całą okolicę i dopiero wtedy skorzystać z wytrychów w celu otwarcia głównych drzwi. Podobnie jak wcześniej przeszukaj całą aptekę. Po zakończonych fiaskiem poszukiwaniach wysłuchaj rozmowy z Rupertem i wejdź w interakcję z komputerem postawionym na ladzie.

Musisz teraz dotrzeć do mieszkania Ekrema (ojca dziewczynki chorej na cukrzycę) i znajduje się ono na wschód od drugiej z odwiedzonych aptek (punkt 5b na mapie). Przedostanie się do wnętrza tego budynku nie jest oczywistą sprawą - musisz znaleźć się pod oznaczoną przez grę okiennicą i następnie wspiąć się po ścianie żeby do niej dotrzeć. W trakcie eksploracji mieszkania licz się z koniecznością wyeliminowania kilku zarażonych. Odszukaj kuchnię i zabierz notatkę Ekrema (Ekrem's Note), która przyczepiona została do notatki. Wysłuchaj kolejnej rozmowy i opuść to miejsce.

Następne miejsce na liście lokacji nadających się do odwiedzenia to pizzeria zlokalizowana na północ od mieszkania Ekrema (punkt 5c na mapie). Musisz się pilnować, bo przed pizzerią rozstawionych jest wiele potworów i kolejne zombiaki przebywają ponadto w jej wnętrzu. Spróbuj odwrócić uwagę potworów np. samochodem-pułapką i szybko zbadaj pizzerię zanim ponownie zwrócą się przeciw Crane'owi. Musisz odszukać martwego Ekrema i obrócić jego zwłoki, tak by odsłonić insulinę (Insulin). Możesz już powrócić do miejsca rozpoczęcia tego questu (Mieszkanie Ruperta na mapie) i przekazać lek Rupertowi.
- Dying Light - poradnik do gry
- Dying Light: Poradnik do gry
- Dying Light: Poboczne zadania - Stare Miasto
- Dying Light: Mapa Poboczne zadania - Stare Miasto
- Dying Light: Rozgłośnia radiowa (Radio Station)
- Dying Light: Posterunki (Office Outpost)
- Dying Light: Zagubieni (Lost in Space)
- Dying Light: Bunkier (The Bunker)
- Dying Light: Rusznikarz Rupert (Rupert the Gunsmith)
- Dying Light: Kwestia wiary (Do You Believe?)
- Dying Light: Strefa kibica (Fan Zone)
- Dying Light: Beznogi pająk (Legless Spider)
- Dying Light: Eliksir zdrowia (Health Potion)
- Dying Light: Klocki dla chłopca (Blocks for the Boy)
- Dying Light: Loch (Dungeon)
- Dying Light: Troll
- Dying Light: Cień króla (The Shadow of the King)
- Dying Light: Ścigając przeszłość (Chasing Past)
- Dying Light: Poboczne zadania - Stare Miasto
- Dying Light: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mam pytanie. czy jeżeli jestem w sektorze 0, to czy mogę wrócić do slumsów? jestem ciekaw, wielu misji tam nie zrobiłem, a tak naprawdę dopiero przybyłem do sektora 0, szukam Jade
Najpierw byś musiał skończyć główną fabułę. Potem w bezpiecznej strefie w wieży masz teleport do slumsów.
Przeciwnicy są kompletnie nie dopasowani do poziomu gracza, co sprawia, że to najbardziej spierdolona gra w jaką kiedykolwiek w życiu grałem. Części 2 na pewno nie kupię, bo szkoda hajsu na ten szajs.
po prsotu jestes jebanym botem ktory nie umie grac w gry. to nie gra jest spierdolona tylko ty
W zasadzie gra jest skopana. Im głębiej w las tym gorzej Np. Nie ma możliwości ucieczki z tkanką zombiaka. Musiałem włączyć trainera. Po kiego licha trzykrotnie "muszę" odwiedzać strefę kwarantanny, ta sama gonitwa i ten sam problem z towarem oraz zombiakami. Olałem tunel tak jak JÓZEK2. Mam sklep. Sala z towarem od prądem i nie mam poję jak go wyłączyć. Itd, itd.Powiadam gra jest niezwykła i dobrze przemyślana ale jak to zwykle bywa błędy w tworzeniu questów powodują rozdrażnienie a nie zadowolenie. Maciej
Witam kto wie co jest z grom bo respiom się sami biegacze i nie wiem co się dzieje proszę pomóście
a jak zdobyć notatkę numer 15 bo nie mam jej na stole
Czy to możliwe że wraz z nowymi aktualizacjami miejsca notatek zostały zmienione ?
Widzę że i w 2018 roku dobre duszyczki odpowiadają :)
Mógłby mi ktoś zdradzić pewien sekret, przez który nie mogę przejść gry na 100%?
Otóż nie umiem znaleźć "Małego Domku" po przejściu kanałów i znaleźć figurki drugiej numer 45. Nie mam pojęcia gdzie szukać, bo w kanałach poza jednym mieszkaniem do którego można wejść ( w którym w sumie nie ma nic ciekawego), nie ma w ogóle innych miejsc do eksploracji...Pomógłby ktoś mnie naprowadzić, albo dać jakiś screen gdzie się figurka zombie znajduje?
Czy można prosić o aktualizację poradnika? Wiele nazw zadań w jego treści się nie zgadza się z aktualnym stanem.
Cześć SebalMaxo,
poradnik do Dying Light to projekt z 2015 roku. Ciężko jest dziś wrócić do tak starej gry, bo autor musiałby przechodzić grę od początku. Jeśli masz na myśli jakieś konkretne rzeczy, wypisz je tu, a spróbuję się nad tym pochylić.
jesli sie ma procesor core i3
M380 @ 2.53GHz
to mapa z zagubionymi zrzutami a raczej tą 4 co znam
skrzynie z zagubionych zrzutach biegając po slamsach można natrafić na skrzynie z zrzutów które po opróżnieniu co jakiś czas się odnawiają ma ktoś mapę z zaznaczonymi punktami ja znam 4 jak na razie tam jak się wpływa do groty za grzybami dla wiedzmy 2 jest jak się płynie w linni prostej do tej małej wysepki do planów excalibura 3 jak się idzie z wioski rybackiej na barkę pomiędzy nimi tak bardziej po lewej jest przepompownia wody albo oczyszczalnia nie wiem tam w zbiorniku jest kolejna a 4 jest parę metrów dalej jak się schodzi od tej oczyszczalni do wody pod małym mostem koło zatopionego auta jak ktoś zna resztę to prosze o wiadomość będę starał sie zrobić mapę tych skrzyń to łatwy sposób na zebranie doświadczenia [email protected]
Witam
Ej ludzie pomóżcie bo mam problem z Kotwiczką mam ją odblokowaną mam ja w dziale Sprzętu i gdy tylko chce jej użyć pokazuje sie napis Z POWODU NADMIERNEGO ZMĘCZENIA NIE MOŻESZ UŻYWAĆ KOYWICZKI czy ktoś wie o co chodzi gram na ps4 Pomóżcie Panowie
ZNALAZŁEM NAJSZYBSZY POWRÓT DO SLAMSÓW W OSTATNIEJ MISJI. TRZEBA UDAĆ SIĘ DO WIEŻY ŻARU I PO WSKOCZENIU DO NIEJ PO LEWEJ STRONIE JEST PLAKAT Z KTÓRYM WCHODZIMY W INTERAKCJE I PRZENOSIMY SIE DO WIEŻY W SLUMSACH. SZYBKO I BEZBOLEŚNIE:)
Nie dodano jeszcze misji związanej z odkręcaniem kurków z gazem dla tego wojskowego, który chciał zrobić płonący mur.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
