Towarzysze z gier RPG, o których nigdy nie zapomnimy
Są tacy towarzysze z gier, których zapomnieć po prostu się nie da. Nawet, kiedy nie wiemy już, o co walczył/a bohater/ka i o co tak naprawdę w głównym wątku chodziło. Najlepiej widać to chyba w RPG-ach.
Spis treści
- Towarzysze z gier RPG, o których nigdy nie zapomnimy
- Aeris Gainsborough z Final Fantasy 7
- Lady Aribeth de Tylmarande z Neverwinter Nights
- Jaskier z Wiedźmina
- Pikachu z Pokemonów
- Pan Tak z Fallouta: New Vegas
- Morrigan z Dragon Age’a
- Kreia z KotOR-a II
- Czerwony Książę z Divinity: Original Sin 2
- Nie-Sława z gry Planescape: Torment
- Matkina z gry Torment: Tides of Numenera
- Johnny Silverhand z Cyberpunka 2077
- 9S z gry NieR: Automata
- Wieża z Tower of Time
- Minsc i Boo z Baldur’s Gate
Kreia z KotOR-a II
- Debiut: 2004
- Ostatnie pojawienie się: 2015 (gra mobilna)
- Przydatność w walce: duża
W TEJ SEKCJI TEKSTU ZNAJDUJE SIĘ SPOILER
Niewidoma przygarbiona staruszka bez ręki, w łachmanach, bez ekwipunku i środka transportu. Kiedy ją spotykamy, wydaje się nie wzmocnieniem, a obciążeniem dla drużyny. Ot, kolejna postać, którą trzeba będzie odeskortować. Nie wiadomo tylko, czy do Galaktycznego Szpitala, Domu Spokojnej Starości, Ośrodka dla Bezdomnych, czy może od razu na cmentarz.
Z czasem okazuje się jednak, że mimo tylu ułomności Kreia świetnie sprawdza się w walce. Na dodatek wie na temat przemierzanych planet więcej niż ktokolwiek inny. Wtedy możemy się zacząć zastanawiać, jak walczyłaby niepozbawiona wzroku, z obiema rękami i o 30 lat młodsza. A kiedy okazuje się, że była w przeszłości mistrzynią Jedi, wypada nam już tylko się cieszyć, że nie musieliśmy nigdy się z nią mierzyć. Och, zaraz...
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie