Towarzysze z gier RPG, o których nigdy nie zapomnimy
Są tacy towarzysze z gier, których zapomnieć po prostu się nie da. Nawet, kiedy nie wiemy już, o co walczył/a bohater/ka i o co tak naprawdę w głównym wątku chodziło. Najlepiej widać to chyba w RPG-ach.
Spis treści
- Towarzysze z gier RPG, o których nigdy nie zapomnimy
- Aeris Gainsborough z Final Fantasy 7
- Lady Aribeth de Tylmarande z Neverwinter Nights
- Jaskier z Wiedźmina
- Pikachu z Pokemonów
- Pan Tak z Fallouta: New Vegas
- Morrigan z Dragon Age’a
- Kreia z KotOR-a II
- Czerwony Książę z Divinity: Original Sin 2
- Nie-Sława z gry Planescape: Torment
- Matkina z gry Torment: Tides of Numenera
- Johnny Silverhand z Cyberpunka 2077
- 9S z gry NieR: Automata
- Wieża z Tower of Time
- Minsc i Boo z Baldur’s Gate
Wieża z Tower of Time
- Debiut: 2018
- Ostatnie pojawienie się: 2018
- Przydatność w walce: duża... o ile akurat chce graczowi pomóc
Tak, to nie pomyłka. Wieża z polskiego „indyka” Tower of Time to nie tylko jedna z najoryginalniejszych towarzyszek pod względem... struktury fizycznej, ale również psychologii postaci. Tak naprawdę nie wiadomo, czym Wieża konkretnie jest – sztuczną inteligencją, wirtualną świadomością, a może żywym organizmem?
Szkoda, że dzieło polskiego studia wciąż pozostaje stosunkowo nieznane. Programistom z Pomorza udało się stworzyć świat spójny i dopracowany bardziej niż w niejednej produkcji AAA. Co więcej, twórcy fabuły umiejętnie robią gracza w konia, rozpoczynając tak sztampowo i schematycznie, jak tylko się da. Im głębiej w las, tym jednak ciekawiej. Oczywistych, jednoznacznych wyborów w zasadzie tu nie ma. Jedyne, co Tower of Time gwarantuje, to etyczny mętlik w głowie na zakończenie.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie