Zapowiedź: Rise of Nations

Rise of Nations to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez studio Big Huge Games, założone przez Briana Reynoldsa, współtwórcę takich tytułów jak Civilization II oraz Alpha Centauri. Łączy ona epicki wymiar strategii turowych (np. Civilization) oraz dynamikę rozgrywki typową dla RTS-ów w stylu Age of Empires. Czy połączenie tych dwóch gatunków wyjdzie tej produkcji na dobre?

Fajek

Rise of Nations to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez studio Big Huge Games, założone przez Briana Reynoldsa, współtwórcę takich tytułów jak Civilization II oraz Alpha Centauri. Łączy ona epicki wymiar strategii turowych (np. Civilization) oraz dynamikę rozgrywki typową dla RTS-ów w stylu Age of Empires. Czy połączenie tych dwóch gatunków wyjdzie tej produkcji na dobre?

Najważniejszym celem w grze jest rozwój gospodarczy. Bez tego ani rusz. Jeśli twoje państwo rozwija się powoli lub nieskutecznie to nie możesz liczyć na sukces. Pozyskiwanie surowców (np. złoto czy drewno) odbywa się w sposób tradycyjny – czyli po odnalezieniu złóż rozpoczynasz wydobycie. Jednak diabeł tkwi w szczegółach, tak więc aby zwiększyć produktywność należy przede wszystkim zadbać o jakość pracy, a dopiero później o ilość pracowników.” – Valpurgius

Zapowiedź: Rise of Nations

Rise of Nations

Rise of Nations

PC
po premierze

Data wydania: 19 maja 2003

Informacje o Grze
8.3

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Microsoft
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl