Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 11 maja 2007, 12:00

autor: Redakcja GRYOnline.pl

Wyniki Plebiscytu GRA ROKU 2006!

W poniedziałek 7 maja zakończyliśmy przyjmowanie głosów w naszym plebiscycie Gra Roku 2006. Dzisiaj prezentujemy Wam wyniki oraz zwycięzcę zestawu marzeń!

W poniedziałek 7 maja zakończyliśmy przyjmowanie głosów w naszym plebiscycie Gra Roku 2006. Dzisiaj prezentujemy Wam wyniki w poszczególnych kategoriach oraz zwycięzców zarówno wśród naszych czytelników (zestaw marzeń i abonamenty MayClub) jak i dystrybutorów (kampanie reklamowe). Oto one:

Gra roku

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Drugie miejsce zajął Gothic 3, a trzecie Company of Heroes.

Wyniki Plebiscytu GRA ROKU 2006! - ilustracja #1

Pełne wyniki plebiscytu w poszczególnych kategoriach znajdziecie na stronie: http://graroku.gry-online.pl/.

Więcej informacji o „walce” pomiędzy poszczególnymi tytułami przeczytacie w osobnym materiale.

Nagrody dla czytelników

Zwycięzcą zestawu marzeń gracza, ufundowanego przez Electronic Arts Polska została osoba o ksywce:

matizek

Dodatkowo rozlosowaliśmy 20 rocznych abonamentów MayClub o wartości 144 PLN.

Zwycięzcy wśród czytelników posiadających aktywny abonament:

grim_reaper

Zeflik

jay7

LechWyk

CRider

Radkoss

daza

skid

gshas

maciektra

Zwycięzcy wśród czytelników nie posiadających abonamentu:

drzewo1281

Azazell3

Owocówka

Buggi

RYUU PL

Browar44

RyJu_666

Pogol

Darken11

ZIBY

Nagrody dla dystrybutorów

W naszym plebiscycie nagradzamy także dystrybutorów, których gry cieszyły się największym powodzeniem wśród głosujących czytelników. Główną nagrodę; kampanię reklamową o wartości 8 000 zł netto otrzymuje firma:

CD Projekt

Drugie miejsce zajęła Cenega (4 000 zł netto), a trzecie Electronic Arts Polska (2 000 zł netto).

Gratulujemy zwycięzcom i serdecznie dziękujemy za Wasze głosy. Zapraszamy przez cały rok do odwiedzania naszego serwisu, na pewno znajdziecie swojego faworyta na przyszłoroczne głosowanie!

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.