Wymagania sprzętowe ArmA 2: Armed Assault 2
Osadzona w 2009 roku akcja ArmA 2: Armed Assault 2 będzie z pewnością dynamiczna i niezwykle emocjonująca. Aby tego doświadczyć, trzeba jednak będzie dysponować odpowiednią konfiguracją komputera. Dzięki ujawnionym właśnie minimalnym i zalecanym wymaganiom sprzętowym możemy sprawdzić, czy najnowsze dzieło studia Bohemia Interactive ruszy nam na pełnych detalach.
Osadzona w 2009 roku akcja ArmA 2: Armed Assault 2 będzie z pewnością dynamiczna i niezwykle emocjonująca. Aby tego doświadczyć, trzeba jednak będzie dysponować odpowiednią konfiguracją komputera. Dzięki ujawnionym właśnie minimalnym i zalecanym wymaganiom sprzętowym możemy sprawdzić, czy najnowsze dzieło studia Bohemia Interactive ruszy nam na pełnych detalach.
Należy zauważyć, że jest to bardzo prawdopodobne, bowiem wymagania ArmA 2 nie są szczególnie wysokie. Widać to już na przykładzie tych rekomendowanych, nie wspominając już o minimalnych, których spełnienie będzie możliwe nawet w przypadku nieco już starszych pecetów. Okazuje się, że do uruchomienia gry wystarczający będzie komputer wyposażony w dowolny dwurdzeniowy procesor, posiadający 512 MB pamięci RAM oraz kartę grafiki dysponującą własnymi 256 MB pamięci RAM oraz wspierającą Shader Model 3.0.
W przypadku wymagań zalecanych twórcy zdecydowali się na ustalenie procesora posiadającego cztery rdzenie (zegar nieistotny), 1 GB pamięci RAM oraz karty grafiki z 512 MB pamięci RAM (Shader Model 3.0). Oznacza to, że produkcja, której premiera powinna się odbyć jeszcze w pierwszym kwartale 2009 roku będzie działać bardzo dobrze na większości komputerów nabytych w ciągu kilku ostatnich miesięcy.
Przypominamy również, że dzieło Bohemia Interactive zostanie wydane także wersjach na konsole. Póki co nie zostało oficjalnie określone, które z nich mogą liczyć na własną edycję taktycznej strzelaniny. Możemy założyć, że chodzi tutaj o Xboxa 360 i/lub PlayStation 3. Polskim dystrybutorem gry będzie firma Licomp Empik Multimedia.

GRYOnline
Gracze
Steam
- 505 Games
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany535861 Pretorianin
[21]Gastovski
Twoja wypowiedź ,obarczoma ,ignorancja ,brakiem szacunku, szydzeniem .Jest prymitywna i głupia tak sam jak prymitywni głupi są programiścii z Bohemii.To tylko świadczy o głupocie z twojej strony.
Jak masz 4 rdzeniowy procesor to się ciesz.Ale nie musisz obrażać mnie że min. mam słaby komputer i mi ne wejdzie(bo z twoich wypowiedzi to zna wywnioskować).
SturmovikGSP Centurion
Yhyyyym... Bedzie tak samo jak z wymaganiami pierwszej czesci co mozna sadzic po tym jak nieznacznie zostala zmieniona grafika w stosunku do jedynki, dodano tylko wiecej bajerow z ktorymi silnik Arma2 radzic sobie nie umie i znow bedziemy mogli popatrzec na przyklad koszmarnej optymalizacji. Po pierwszej czesci, oraz z informacji na temat dwojki jestem pewien, ze nie warto. Warto natomiast poczekac na Operation Flashpoint 2, czego jestem pewien, gdyz nie przypominam sobie zeby mistrzowie kodu cos spartolili. A ArmA2? Coz moze jak bedzie za 15 zl to sie skusze....
StoogeR Generał
logotus => Ahahahahah i po tym jak Gastovski nam tu zapodal Twoje przykladowe komentarze... TY mowisz ze ON jest ignorantem? :D Idz czlowieku bo nie wiesz co piszesz a Gastovski ma racje, Twoje posty sa na jedno kopyto - narzekanie i marudzenie.
Czterordzeniowy procesor ?do takiej grafiki ,bzdura.
Proc w ArmA odpowiada za duzo wazniejsze rzeczy. ArmA to symulacja pola walki o gigantycznych rozmiarach - procesor odpowiada za rozmieszczenie, ruchy i podejmowane dzialania setek/tysiecy jednostek na raz. To NIE jest przecietna strzelanka gdzie masz 5 przeciwnikow na krzyz (bo reszta sie spawnuje w miare postepow z przechodzeniem lvlu), tutaj prawie kazda jednostka od poczatku do konca fizycznie znajduje sie na mapie a procesor odpowiada za ai kazdej z osobna. W przecietnym szturmie na miasto moze uczestniczyc kilkaset jednostek (o ile tylko kilkaset, bo tyle widzialem jeszcze w ArmA 1), malo? Dodaj do tego standardowe obliczenia zwiazane z wyswietlanym obrazem (gigantyczne pole widzenia) i obliczenia zwiazene z trajektoria lotu pociskow oraz czynnikow na to wplywajacych - np wiatr. (przy dziesiatkach/setkach fruwajacych pociskow to tez ma znaczenie dla proca). Imo to wystarczy by gra mialo prawo wymagac dobrego proca.
SturmovikGSP => "Mistrzowie" kodu spaprali juz niejedna gre i z tego co widzialem i czytalem to OF2 bedzie mocno ograniczona w stosunku do OF1 czy ArmA pod wzgledem realizmu. Grafa? Tak bedzie ladniejsza tyle ze nie o to chodzi w tej grze. Poki co za malo wiadomo ale CM prawie na pewno pojdzie w strone mainstreamowych graczy i zamieni OF2 w standardowa strzelanke albo przynajmniej ja w jakims stopniu uprosci. Tak jak Ubi to zrobilo z seria R6 (vegas). Zeby nie bylo - chcialbym sie mylic.
zanonimizowany613593 Legionista
Wymagania faktycznie dosyć przesadzone. Popatrzcie na rozbieżność między minimalnymi a wysokimi.
Mam nadzieje, że gierkę odpalę u siebie w maks detalach i przyzwoitej rozdzielczości ;)
A mam : Q6600 2.4, 4 GB RAM i GTX 260 ;)
Później porobię screeny FRAPsem.
Pozdrawiam
Molzey Generał

[25]
Już nie możemy się doczekać. Tylko dużo tych screenów zrób.